رزرو نوبت اینترنتی دکتر ابوالقاسم مختاری متخصص چشم پزشکی ، تهران

این صفحه جهت اطلاع شما دوست عزیز می باشد و در حال حاضر، نوبت دهی این پزشک از طریق این سایت، فعال نشده است. شما پزشک محترم می توانید، برای فعال کردن نوبت دهی یا حذف این صفحه، با پشتیبان سایت تماس بگیرید.

دکتر ابوالقاسم مختاری

کد نظام پزشکی: 22599

Icon Rate (از 0 نظر)

دکتر ابوالقاسم مختاری

متخصص: چشم پزشکی

اگر شما دکتر ابوالقاسم مختاری هستید، برای فعال سازی رایگان سامانه نوبت دهی خود بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

من دکتر ابوالقاسم مختاری هستم

کاربر عزیز، در صورتی که به مطب پزشک مراجعه کردید یا به این پزشک محترم، دسترسی دارید، لطفا به این پزشک اطلاع دهید که به سایت سینا پزشک مراجعه کنند و فرم ثبت نام پزشک را تکمیل نمایند تا نوبت دهی اینترنتی این پزشک، فعال شود. با تشکر

سایر پزشکان مرتبط با چشم پزشکی

نمونه کار های دکتر ابوالقاسم مختاری

ثبت نظر برای دکتر ابوالقاسم مختاری

پاسخ
user Icon
comment

0 نظر در صف بررسی

درباره دکتر ابوالقاسم مختاری

من دکتر ابوالقاسم مختاری هستم، جراح و متخصص بیماری های چشم و دارای شماره نظام پزشکی ۲۲۵۹۹٫ تا کنون خدمات تشخیصی و درمانی متعددی را ارائه کرده ام از جمله: لازک، لیزیک، جراحی آب مروارید (کاتاراکت)، جراحی افتادگی پلک، درمان انحرافات چشمی، تجویز لنزهای رنگی و طبی، تهیه و ساخت انواع عینک (طبی، تک دید، دو دید)، و غیره. هموطنان عزیز در صورت مواجه با هر یک از مشکلات و بیماری های نام برده می توانند با تعیین نوبت قبلی به آدرس درج شده مراجعه کنند. هدف من ارائه ی بهترین خدمات به شما بیماران محترم می باشد.

دکتر ابوالقاسم مختاری متخصص چشم پزشکی هستند. مطب دکتر ابوالقاسم مختاری واقع در شهر تهران قرار دارد. درحال حاضر نوبت‌ دهی اینترنتی و مشاوره آنلاین دکتر ابوالقاسم مختاری در سامانه سینا پزشک فعال نمی باشد. شما پزشک محترم می‌توانید درخواست فعال شدن نوبت مطب خود را از طریق پشتیبانی سایت سینا پزشک، اعلام کنید تا در اسرع وقت‌، نوبت مطب شما، فعال شود. دوست عزیز، شما می‌توانید برای دریافت نوبت از دکتر ابوالقاسم مختاری متخصص چشم پزشکی در شهر تهران با شماره مطب این پزشک تماس بگیرید و یا حضوری به مطب دکتر مراجعه کنید.شما می‌توانید از طریق سامانه سینا پزشک ، آدرس و شماره تلفن مطب دکتر ابوالقاسم مختاری را مشاهده کنید.