دریافت نوبت امیر عباس رحیمی متخصص روانشناسی

این صفحه جهت اطلاع شما دوست عزیز می باشد و در حال حاضر، نوبت دهی این پزشک از طریق این سایت، فعال نشده است. شما پزشک محترم میتوانید، برای فعال کردن نوبت دهی یا حذف این صفحه، با پشتیبان سایت تماس بگیرید.

amir-abbas-rahimi

کد نظام پزشکی: 8108

Icon Rate (از 0 نظر)

امیر عباس رحیمی

متخصص: روانشناسی

اگر شما امیر عباس رحیمی هستید، برای فعال سازی رایگان سامانه نوبت دهی خود بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

من امیر عباس رحیمی هستم

کاربر عزیز، در صورتی که به مطب پزشک مراجعه کردید یا به این پزشک محترم، دسترسی دارید، لطفا به این پزشک اطلاع دهید که به سایت سینا پزشک مراجعه کنند و فرم ثبت نام پزشک را تکمیل نمایند تا نوبت دهی اینترنتی این پزشک، فعال شود. با تشکر

سایر پزشکان مرتبط با روانشناسی

نمونه کار های امیر عباس رحیمی

ثبت نظر برای امیر عباس رحیمی

پاسخ
user Icon
comment

0 نظر در صف بررسی

درباره امیر عباس رحیمی

امیر عباس رحیمی متخصص روانشناسی هستند. مطب امیر عباس رحیمی واقع در شهر تهران قرار دارد. درحال حاضر نوبت‌ دهی اینترنتی و مشاوره آنلاین امیر عباس رحیمی در سامانه سینا پزشک فعال نمی باشد. شما پزشک محترم می‌توانید درخواست فعال شدن نوبت مطب خود را از طریق پشتیبانی سایت سینا پزشک، اعلام کنید تا در اسرع وقت‌، نوبت مطب شما، فعال شود. دوست عزیز، شما می‌توانید برای دریافت نوبت از امیر عباس رحیمی متخصص روانشناسی در شهر تهران با شماره مطب این پزشک تماس بگیرید و یا حضوری به مطب دکتر مراجعه کنید.شما می‌توانید از طریق سامانه سینا پزشک ، آدرس و شماره تلفن مطب امیر عباس رحیمی را مشاهده کنید.