رزرو نوبت اینترنتی دکتر محمد روشنی فوق تخصص گوارش و کبد ، تهران

این صفحه جهت اطلاع شما دوست عزیز می باشد و در حال حاضر، نوبت دهی این پزشک از طریق این سایت، فعال نشده است. شما پزشک محترم می توانید، برای فعال کردن نوبت دهی یا حذف این صفحه، با پشتیبان سایت تماس بگیرید.

دکتر محمد روشنی

کد نظام پزشکی: 78182

Icon Rate (از 0 نظر)

دکتر محمد روشنی

متخصص:

فوق تخصص: گوارش و کبد

اگر شما دکتر محمد روشنی هستید، برای فعال سازی رایگان سامانه نوبت دهی خود بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

من دکتر محمد روشنی هستم

کاربر عزیز، در صورتی که به مطب پزشک مراجعه کردید یا به این پزشک محترم، دسترسی دارید، لطفا به این پزشک اطلاع دهید که به سایت سینا پزشک مراجعه کنند و فرم ثبت نام پزشک را تکمیل نمایند تا نوبت دهی اینترنتی این پزشک، فعال شود. با تشکر

نمونه کار های دکتر محمد روشنی

ثبت نظر برای دکتر محمد روشنی

پاسخ
user Icon
comment

0 نظر در صف بررسی

درباره دکتر محمد روشنی

دکتر محمد روشنی متولد دی ماه 1353 هستند. ایشان کلیه مراحل آموزش ابتدایی ، راهنمایی و دبیرستان را با رتبه اول گذرانده اند و حایز موفقیتهای ارزنده ای نظیر رتبه ممتاز در آزمونهای علمی کشوری ، المپیاد شیمی و کنکور سراسری شده اند. در سال 1371 در رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان پذیرفته و در سال 1378 با رتبه ممتاز فارغ التحصیل شدند . پس از اتمام دوره تخصصی بیماریهای داخلی و تعهدات مربوطه بلافاصله با رتبه ممتاز دوره فوق تخصصی بیماریهای گوارش و کبد بالغین را در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی آغاز نمودند و این دوره را نیز با موفقیت طی نمودند. از فعالیتهای علمی دیگر ایشان انجام تحقیقات متعدد و ارایه مقالات علمی معتبر، شرکت در کنفرانس ها و سمینارهای علمی مرتبط بوده است. در حال حاضر ایشان با داشتن بورد تخصصی بیماریهای داخلی و بورد فوق تخصصی بیماریهای گوارش و کبد ، استادیار دانشگاه علوم پزشکی کردستان بوده و به آموزش دانشجویان پزشکی عمومی و دستیاران تخصصی ، در کنار طبابت و ارایه خدمات فوق تخصصی اشتغال دارند .

دکتر محمد روشنی متخصص گوارش و کبد هستند. مطب دکتر محمد روشنی واقع در شهر تهران قرار دارد. درحال حاضر نوبت‌ دهی اینترنتی و مشاوره آنلاین دکتر محمد روشنی در سامانه سینا پزشک فعال نمی باشد. شما پزشک محترم می‌توانید درخواست فعال شدن نوبت مطب خود را از طریق پشتیبانی سایت سینا پزشک، اعلام کنید تا در اسرع وقت‌، نوبت مطب شما، فعال شود. دوست عزیز، شما می‌توانید برای دریافت نوبت از دکتر محمد روشنی متخصص گوارش و کبد در شهر تهران با شماره مطب این پزشک تماس بگیرید و یا حضوری به مطب دکتر مراجعه کنید.شما می‌توانید از طریق سامانه سینا پزشک ، آدرس و شماره تلفن مطب دکتر محمد روشنی را مشاهده کنید.