رزرو نوبت اینترنتی دکتر مسعود صدرالدینی متخصص داخلی فوق تخصص گوارش و کبد, آندوسکوپی ، تهران

این صفحه جهت اطلاع شما دوست عزیز می باشد و در حال حاضر، نوبت دهی این پزشک از طریق این سایت، فعال نشده است. شما پزشک محترم می توانید، برای فعال کردن نوبت دهی یا حذف این صفحه، با پشتیبان سایت تماس بگیرید.

دکتر مسعود صدرالدینی

کد نظام پزشکی: 44852

Icon Rate (از 0 نظر)

دکتر مسعود صدرالدینی

متخصص: داخلی

فوق تخصص: گوارش و کبد, آندوسکوپی

اگر شما دکتر مسعود صدرالدینی هستید، برای فعال سازی رایگان سامانه نوبت دهی خود بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

من دکتر مسعود صدرالدینی هستم

کاربر عزیز، در صورتی که به مطب پزشک مراجعه کردید یا به این پزشک محترم، دسترسی دارید، لطفا به این پزشک اطلاع دهید که به سایت سینا پزشک مراجعه کنند و فرم ثبت نام پزشک را تکمیل نمایند تا نوبت دهی اینترنتی این پزشک، فعال شود. با تشکر

سایر پزشکان مرتبط با داخلی

نمونه کار های دکتر مسعود صدرالدینی

ثبت نظر برای دکتر مسعود صدرالدینی

پاسخ
user Icon
comment

0 نظر در صف بررسی

درباره دکتر مسعود صدرالدینی

دکتر مسعود صدرالدینی فوق تخصص گوارش ، کبد و آندوسکوپی می باشند ایشان دارای بورد تخصصی و فوق تخصصی از دانشگاه علوم پزشکی تهران مباشند و دارای سابقه آموزشی و پژوهشی در دانشگاه های علوم پزشکی میباشند و عضو انجمن گوارش اروپا و امریکا هستند.

دیگر تخصص های ایشان عبارتند از:

انجام فیبرو اسکن کبد، آندوسکوپی و کولونوسکوپی، بهترین و دقیقترین آندوسکوپی فوقانی و کولونوسکوپی بدون درد ، درمان هموروئید (بواسیر) و شقاق مقعد بدون جراحی و درد ، تشخیص و درمان هپاتیت ، کبد چرب و بیماریهای کبدی ، تشخیص زود هنگام سرطانهای دستگاه گوارش معده و روده ، درمان غیر جراحی سرطان مری و تنگی مری بدون جراحی ، تشخیص و درمان درد معده، کنترل خونریزی های گوارشی با آندوسکوپی ، بهترین اقدامات تشخیصی و درمان اسهال و یبوست.

دکتر مسعود صدرالدینی متخصص داخلی گوارش و کبد, آندوسکوپی هستند. مطب دکتر مسعود صدرالدینی واقع در شهر تهران قرار دارد. درحال حاضر نوبت‌ دهی اینترنتی و مشاوره آنلاین دکتر مسعود صدرالدینی در سامانه سینا پزشک فعال نمی باشد. شما پزشک محترم می‌توانید درخواست فعال شدن نوبت مطب خود را از طریق پشتیبانی سایت سینا پزشک، اعلام کنید تا در اسرع وقت‌، نوبت مطب شما، فعال شود. دوست عزیز، شما می‌توانید برای دریافت نوبت از دکتر مسعود صدرالدینی متخصص داخلی گوارش و کبد, آندوسکوپی در شهر تهران با شماره مطب این پزشک تماس بگیرید و یا حضوری به مطب دکتر مراجعه کنید.شما می‌توانید از طریق سامانه سینا پزشک ، آدرس و شماره تلفن مطب دکتر مسعود صدرالدینی را مشاهده کنید.