رزرو نوبت اینترنتی دکتر فرشاد ناصری فر فوق تخصص گوارش و کبد, آندوسکوپی ، تهران

این صفحه جهت اطلاع شما دوست عزیز می باشد و در حال حاضر، نوبت دهی این پزشک از طریق این سایت، فعال نشده است. شما پزشک محترم می توانید، برای فعال کردن نوبت دهی یا حذف این صفحه، با پشتیبان سایت تماس بگیرید.

دکتر فرشاد ناصری فر

کد نظام پزشکی: 104967

Icon Rate (از 0 نظر)

دکتر فرشاد ناصری فر

متخصص:

فوق تخصص: گوارش و کبد, آندوسکوپی

اگر شما دکتر فرشاد ناصری فر هستید، برای فعال سازی رایگان سامانه نوبت دهی خود بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

من دکتر فرشاد ناصری فر هستم

کاربر عزیز، در صورتی که به مطب پزشک مراجعه کردید یا به این پزشک محترم، دسترسی دارید، لطفا به این پزشک اطلاع دهید که به سایت سینا پزشک مراجعه کنند و فرم ثبت نام پزشک را تکمیل نمایند تا نوبت دهی اینترنتی این پزشک، فعال شود. با تشکر

نمونه کار های دکتر فرشاد ناصری فر

ثبت نظر برای دکتر فرشاد ناصری فر

پاسخ
user Icon
comment

0 نظر در صف بررسی

درباره دکتر فرشاد ناصری فر

دکتر فرشاد ناصری فر متولد سال ١٣٥٧ فوق تخصص گوارش و کبد بزرگسالان فارغ التحصیل از تهران میباشد . ایشان پس از
سپری کردن دکتری عمومی خود ، رزیدنتی را در رشته بیماریهای داخلی در دانشگاه علوم پزشکی ایران در سال ٩٣ به اتمام رسانده و پس از اتمام دوره طرح تخصص ، در سال ٩٥ دوره فوق تخصص را در رشته گوارش و کبد در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمود و سال ٩٧ بورد فوق تخصصی خود را دریافت کردند .

دکتر فرشاد ناصری فر متخصص گوارش و کبد, آندوسکوپی هستند. مطب دکتر فرشاد ناصری فر واقع در شهر تهران قرار دارد. درحال حاضر نوبت‌ دهی اینترنتی و مشاوره آنلاین دکتر فرشاد ناصری فر در سامانه سینا پزشک فعال نمی باشد. شما پزشک محترم می‌توانید درخواست فعال شدن نوبت مطب خود را از طریق پشتیبانی سایت سینا پزشک، اعلام کنید تا در اسرع وقت‌، نوبت مطب شما، فعال شود. دوست عزیز، شما می‌توانید برای دریافت نوبت از دکتر فرشاد ناصری فر متخصص گوارش و کبد, آندوسکوپی در شهر تهران با شماره مطب این پزشک تماس بگیرید و یا حضوری به مطب دکتر مراجعه کنید.شما می‌توانید از طریق سامانه سینا پزشک ، آدرس و شماره تلفن مطب دکتر فرشاد ناصری فر را مشاهده کنید.