رزرو نوبت اینترنتی دکتر مجتبی عاملی متخصص کلیه و مجاری ادراری (اورولوژی) ، تهران

این صفحه جهت اطلاع شما دوست عزیز می باشد و در حال حاضر، رزرو نوبت دهی اینترنتی دکتر مجتبی عاملی کلیه و مجاری ادراری (اورولوژی) در تهران از طریق سایت سیناپزشک، فعال نشده است. شما دکتر مجتبی عاملی محترم می توانید برای فعال کردن نوبت دهی اینترنتی، روی لینک روبرو کلیک کنید. من دکتر مجتبی عاملی هستم.

دکتر مجتبی عاملی

کد نظام پزشکی: 114018

Icon Rate (از 0 نظر)

دکتر مجتبی عاملی

متخصص: کلیه و مجاری ادراری (اورولوژی)

اگر شما دکتر مجتبی عاملی کلیه و مجاری ادراری (اورولوژی) هستید، برای فعال سازی رایگان رزرو نوبت دهی مطب خود بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

من دکتر مجتبی عاملی هستم

کاربر عزیز، در صورتی که به مطب دکتر مجتبی عاملی کلیه و مجاری ادراری (اورولوژی) تهران مراجعه کردید یا به این پزشک محترم، دسترسی دارید، لطفا به ایشان اطلاع دهید که به سایت سینا پزشک مراجعه کنند و فرم ثبت نام پزشک را تکمیل نمایند تا رزرو نوبت دهی اینترنتی مطب دکتر مجتبی عاملی، فعال شود. با تشکر

سایر پزشکان متخصص کلیه و مجاری ادراری (اورولوژی) برای رزرو نوبت اینترنتی مطب دکتر

نمونه کار های دکتر مجتبی عاملی

ثبت نظر برای دکتر مجتبی عاملی کلیه و مجاری ادراری (اورولوژی) تهران

پاسخ
user Icon
comment

0 نظر در صف بررسی

درباره دکتر مجتبی عاملی

من متولد سال ۱۳۶۰ در شهر مشهد میباشم و تحصیلات ابتدایی تا متوسطه را در مشهد گذرانده ام سپس با رتبه ۳۹ در کنکور سراسری دانشگاهها موفق به ورود به رشته پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تهران شدم و همزمان به عضویت در بنیاد ملی نخبگان درآمدم. در سال ۱۳۸۶ با کسب معدل الف از دانشگاه تهران فارغ التحصیل شدم و برای گذراندن دوره طرح به روستاهای خراسان جنوبی سفر کردم. در سال ۱۳۸۸ و پس از اتمام طرح نیروی انسانی موفق شدم در رشته اورولوژی دانشگاه علوم پزشکی مشهد قبول شوم و تحصیلات تخصصی را آغاز کنم. در تمام دوره تخصصی هم امتحانات ارتقا را با کسب نمره برتر سپری کردم و در نهایت در سال ۱۳۹۲ در امتحان بورد تخصصی ناسیونال که به صورت کشوری در تهران برگزار شد با رتبه ۴ کشور فارغ التحصیل شدم. از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۵ برای گذراندان طرح دوره تخصص عازم شهرستان گناباد شدم که همزمان در دانشگاه علوم پزشکی گناباد به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه مشغول تدریس به دانشجویان علوم پزشکی بودم. در این مدت مقالات بین المللی متعدد منتشر نمودم و پایان نامه های دانشجویان پزشکی را به عنوان استاد راهنما هدایت کردم. در سال ۱۳۹۵ پس از پایان طرح دوره تخصص بلافاصله در رشته فوق تخصصی اندویورولوژی دانشگاه علوم پزشکی ایران قبول شدم و راهی تهران شدم. در فروردین ۱۳۹۷ هم دوره فوق تخصص را در بیمارستان شهید هاشمی نژاد تهران با موفقیت به پایان رساندم و تا کنون مشغول امر طبابت در شهر تهران میباشم.

 

دکتر مجتبی عاملی متخصص کلیه و مجاری ادراری (اورولوژی) هستند. مطب دکتر مجتبی عاملی واقع در شهر تهران قرار دارد. درحال حاضر نوبت‌ دهی اینترنتی و مشاوره آنلاین دکتر مجتبی عاملی در سامانه سینا پزشک فعال نمی باشد. شما پزشک محترم می‌توانید درخواست فعال شدن نوبت مطب خود را از طریق پشتیبانی سایت سینا پزشک، اعلام کنید تا در اسرع وقت‌، نوبت مطب شما، فعال شود. دوست عزیز، شما می‌توانید برای دریافت نوبت از دکتر مجتبی عاملی متخصص کلیه و مجاری ادراری (اورولوژی) در شهر تهران با شماره مطب این پزشک تماس بگیرید و یا حضوری به مطب دکتر مراجعه کنید.شما می‌توانید از طریق سامانه سینا پزشک ، آدرس و شماره تلفن مطب دکتر مجتبی عاملی را مشاهده کنید.