رزرو نوبت اینترنتی دکتر نبی اله اصغری متخصص داخلی مغز و اعصاب (نورولوژی) ، تهران

این صفحه جهت اطلاع شما دوست عزیز می باشد و در حال حاضر، نوبت دهی این پزشک از طریق این سایت، فعال نشده است. شما پزشک محترم می توانید، برای فعال کردن نوبت دهی یا حذف این صفحه، با پشتیبان سایت تماس بگیرید.

دکتر نبی اله اصغری

کد نظام پزشکی: 74819

Icon Rate (از 0 نظر)

دکتر نبی اله اصغری

متخصص: داخلی مغز و اعصاب (نورولوژی)

اگر شما دکتر نبی اله اصغری هستید، برای فعال سازی رایگان سامانه نوبت دهی خود بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

من دکتر نبی اله اصغری هستم

کاربر عزیز، در صورتی که به مطب پزشک مراجعه کردید یا به این پزشک محترم، دسترسی دارید، لطفا به این پزشک اطلاع دهید که به سایت سینا پزشک مراجعه کنند و فرم ثبت نام پزشک را تکمیل نمایند تا نوبت دهی اینترنتی این پزشک، فعال شود. با تشکر

سایر پزشکان مرتبط با داخلی مغز و اعصاب (نورولوژی)

نمونه کار های دکتر نبی اله اصغری

ثبت نظر برای دکتر نبی اله اصغری

پاسخ
user Icon
comment

0 نظر در صف بررسی

درباره دکتر نبی اله اصغری

دکتر نبی اله اصغری ،

متخصص بیماری های مغز و اعصاب فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بورد ممتاز تخصصی می باشم.با سابقه ی 11 سال کار آموزشی و درمانی در بیمارستان فاطمیه ی سمنان زیر شاخه ی دانشگاه علوم پزشکی سمنان با انجام کارهای تحقیقاتی متعدد و همکاری در طرح های پژوهشی و شرکت در برنامه های آموزش رزیدنت های داخلی اینترن ها و استاژرها،در جهت آموزش بیماری های مغز و اعصاب به ویژه معاینه ی دقیق و تشخیص و درمان بیماری های مغز و اعصاب و کاربرد های روش های تشخیصی مثل سی تی اسکن ،ام آر آی ،ال پی و روش های تشخیصی آزمایشگاهی و... مشارکت داشتم. دوره های تکمیلی ام اس و سونوگرافی عروق مغزی در اتریش و فرانسه گذراندم.

در ضمن کلاس های متعدد برای رزیدنت ها و استاژرها و اینترن ها به صورت کامل از کتاب هاریسون و امینوف در هر سال آموزشی،برگزار شد.در حال حاضر دارای چندین طرح پژوهشی در حال انجام و چند مقاله ی چاپ شده ی ضمیمه می باشم.علاقه ی وافر اینجانب به نورو اینترونشن می باشد

دکتر نبی اله اصغری متخصص داخلی مغز و اعصاب (نورولوژی) هستند. مطب دکتر نبی اله اصغری واقع در شهر تهران قرار دارد. درحال حاضر نوبت‌ دهی اینترنتی و مشاوره آنلاین دکتر نبی اله اصغری در سامانه سینا پزشک فعال نمی باشد. شما پزشک محترم می‌توانید درخواست فعال شدن نوبت مطب خود را از طریق پشتیبانی سایت سینا پزشک، اعلام کنید تا در اسرع وقت‌، نوبت مطب شما، فعال شود. دوست عزیز، شما می‌توانید برای دریافت نوبت از دکتر نبی اله اصغری متخصص داخلی مغز و اعصاب (نورولوژی) در شهر تهران با شماره مطب این پزشک تماس بگیرید و یا حضوری به مطب دکتر مراجعه کنید.شما می‌توانید از طریق سامانه سینا پزشک ، آدرس و شماره تلفن مطب دکتر نبی اله اصغری را مشاهده کنید.