رزرو نوبت اینترنتی عنایت اله اسروش متخصص بینائی سنجی ، شیراز

این صفحه جهت اطلاع شما دوست عزیز می باشد و در حال حاضر، نوبت دهی این پزشک از طریق این سایت، فعال نشده است. شما پزشک محترم می توانید، برای فعال کردن نوبت دهی یا حذف این صفحه، با پشتیبان سایت تماس بگیرید.

عنایت اله اسروش

کد نظام پزشکی: ک-د-481

Icon Rate (از 0 نظر)

عنایت اله اسروش

متخصص: بینائی سنجی

اگر شما عنایت اله اسروش هستید، برای فعال سازی رایگان سامانه نوبت دهی خود بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

من عنایت اله اسروش هستم

کاربر عزیز، در صورتی که به مطب پزشک مراجعه کردید یا به این پزشک محترم، دسترسی دارید، لطفا به این پزشک اطلاع دهید که به سایت سینا پزشک مراجعه کنند و فرم ثبت نام پزشک را تکمیل نمایند تا نوبت دهی اینترنتی این پزشک، فعال شود. با تشکر

سایر پزشکان مرتبط با بینائی سنجی

نمونه کار های عنایت اله اسروش

ثبت نظر برای عنایت اله اسروش

پاسخ
user Icon
comment

0 نظر در صف بررسی

درباره عنایت اله اسروش

این مرکز بطور اختصاصی بر روی کودکان و بزرگسالان با مشکلات و اختلالات بینایی شامل مشکلات بینایی مرتبط با یادگیری، استرابیسم (انحراف چشم)، امبلیوپی(تنبلی چشم)، و مشکلات بینایی ناشی از صدمات مغزی درمانهای موثر ویژن تراپی را انجام میدهد.

 

وب سایت :

 

http://www.sorooshoptic.com/

اپتومتریست عنایت ا… اسروش در سال 80از دانشگاه شهید بهشتی با مدرک اپتومتری فارغ التحصیل و سپس تحصیلات تکمیلی را در دانشگاه مشهد گذراند به دنبال ان دوره های پیشرفته اموزش ویژن تراپی را که شامل درمان تنبلی چشم و انحرافات چشم به روش غیر جراحی و همچنین درمان اختلالات بینایی مرتبط با بینایی میباشد را در امریکا زیر نظر اساتید بزرگی چون پروفسور میپل، پروفسور هیلییر و پروفسور کفردا، پروفسورجفری کوپر و پروفسور باکسروم گذرانده است واکنون کلینیک بینایی سنجی و ویژن تراپی سروش با مدیریت ایشان یکی از بزرگترین و منحصر بفردترین کلینیکهای ویژن تراپی در نوع خود در خاورمیانه است.

عنایت اله اسروش متخصص بینائی سنجی هستند. مطب عنایت اله اسروش واقع در شهر شیراز قرار دارد. درحال حاضر نوبت‌ دهی اینترنتی و مشاوره آنلاین عنایت اله اسروش در سامانه سینا پزشک فعال نمی باشد. شما پزشک محترم می‌توانید درخواست فعال شدن نوبت مطب خود را از طریق پشتیبانی سایت سینا پزشک، اعلام کنید تا در اسرع وقت‌، نوبت مطب شما، فعال شود. دوست عزیز، شما می‌توانید برای دریافت نوبت از عنایت اله اسروش متخصص بینائی سنجی در شهر شیراز با شماره مطب این پزشک تماس بگیرید و یا حضوری به مطب دکتر مراجعه کنید.شما می‌توانید از طریق سامانه سینا پزشک ، آدرس و شماره تلفن مطب عنایت اله اسروش را مشاهده کنید.