دریافت نوبت معصومه پریوار متخصص روانشناسی

این صفحه جهت اطلاع شما دوست عزیز می باشد و در حال حاضر، نوبت دهی این پزشک از طریق این سایت، فعال نشده است. شما پزشک محترم میتوانید، برای فعال کردن نوبت دهی یا حذف این صفحه، با پشتیبان سایت تماس بگیرید.

masoumeh-parivar

کد نظام پزشکی: 24276

Icon Rate (از 0 نظر)

معصومه پریوار

متخصص: روانشناسی

اگر شما معصومه پریوار هستید، برای فعال سازی رایگان سامانه نوبت دهی خود بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

من معصومه پریوار هستم

کاربر عزیز، در صورتی که به مطب پزشک مراجعه کردید یا به این پزشک محترم، دسترسی دارید، لطفا به این پزشک اطلاع دهید که به سایت سینا پزشک مراجعه کنند و فرم ثبت نام پزشک را تکمیل نمایند تا نوبت دهی اینترنتی این پزشک، فعال شود. با تشکر

سایر پزشکان مرتبط با روانشناسی

نمونه کار های معصومه پریوار

ثبت نظر برای معصومه پریوار

پاسخ
user Icon
comment

0 نظر در صف بررسی

درباره معصومه پریوار

کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی

خدمات تخصصی و درمانی که در مطب ارائه می شود:

مشاوره فردی، مشاوره درمانی، مشاور پیش از ازدواج، خانواده، اضطراب، فرزندپروری، مهارت های زندگی

معصومه پریوار متخصص روانشناسی هستند. مطب معصومه پریوار واقع در شهر شیراز قرار دارد. درحال حاضر نوبت‌ دهی اینترنتی و مشاوره آنلاین معصومه پریوار در سامانه سینا پزشک فعال نمی باشد. شما پزشک محترم می‌توانید درخواست فعال شدن نوبت مطب خود را از طریق پشتیبانی سایت سینا پزشک، اعلام کنید تا در اسرع وقت‌، نوبت مطب شما، فعال شود. دوست عزیز، شما می‌توانید برای دریافت نوبت از معصومه پریوار متخصص روانشناسی در شهر شیراز با شماره مطب این پزشک تماس بگیرید و یا حضوری به مطب دکتر مراجعه کنید.شما می‌توانید از طریق سامانه سینا پزشک ، آدرس و شماره تلفن مطب معصومه پریوار را مشاهده کنید.