رزرو نوبت اینترنتی دکتر سید احمد فنایی متخصص جراحی عمومی ، تهران

دکتر سید احمد فنایی

کد نظام پزشکی: 37297

Icon Rate (از 0 نظر)

دکتر سید احمد فنایی

متخصص: جراحی عمومی

Calendar

رزرو نوبت از مطب دکتر سید احمد فنایی در تهران (کارمزد: 11,000 تومان)

برای رزرو نوبت اینترنتی مطب دکتر سید احمد فنایی ابتدا بر روی تاریخ مورد نظر کلیک کرده و سپس ساعت مورد نظر را انتخاب کنید.

نوبت عصر:

نمونه کار های دکتر سید احمد فنایی

ثبت نظر برای دکتر سید احمد فنایی جراحی عمومی تهران

پاسخ
user Icon
comment

0 نظر در صف بررسی

سایر پزشکان مرتبط با جراحی عمومی

درباره دکتر سید احمد فنایی

 بیو گرافی 
دکتر سید احمد فنایی
(جراح و متخصص بیماری‌های تیروئید)

تحصیلات و تخصص:
دکتر سید احمد فنایی یکی از برجسته‌ترین جراحان و متخصصان بیماری‌های تیروئید است. وی در سال ۱۳۷۱ فارغ‌التحصیل پزشکی عمومی شد و در سال ۱۳۸۰ تخصص جراحی عمومی را کسب کرد. او با افتخار عضو فعال انجمن تیروئید آمریکا (ATA) می‌باشد و با عنوان دانشيار جراحي عمومي سابقه درخشاني در تحقيقات و پژوهش در زمينه بيماريها و اعمال جراحي تيروييد و پاراتيروييد دارد

تجربه و دستاوردها:
دکتر فنایی بیش از ۱۵ سال تجربه در زمینه جراحی تیروئید و بیماری‌های مرتبط دارد. او با انجام بیش از  ۵۰۰۰ عمل جراحی موفق، به عنوان یکی از پیشگامان استفاده از فناوری نورومونیتورینگ عصب رکورنت (صوتی) در جراحی تیروئید شناخته می‌شود.

تحقیقات و مقالات:
دکتر فنایی در زمینه بیماری‌های تیروئید فعالیت‌های تحقیقی گسترده‌ای داشته است و نتایج تحقیقات خود را در مقالات علمی منتشر کرده است. او به عنوان یکی از برترین اعضای جامعه پزشکی در حوزه تیروئید شناخته می‌شود.

دکتر سید احمد فنایی متخصص جراحی عمومی ، هستند. مطب دکتر سید احمد فنایی واقع در شهر تهران قرار دارد. نوبت‌ دهی اینترنتی و تلفنی و مشاوره آنلاین دکتر سید احمد فنایی در سامانه سینا پزشک فعال می باشد. شما پزشک محترم می‌توانید در صورت تغیر اطلاعات خود، از طریق پشتیبانی سایت سینا پزشک، اعلام کنید تا در اسرع وقت‌، ویرایش انجام شود. دوست عزیز، شما می‌توانید برای دریافت نوبت از دکتر سید احمد فنایی متخصص متخصص جراحی عمومی در شهر تهران از طریق سایت سینا پزشک، در تاریخ و روز دلخواه، نوبت اینترنتی خود را رزرو کنید. شما می‌توانید از طریق سامانه سینا پزشک ، آدرس و شماره تلفن مطب دکتر دکتر سید احمد فنایی را مشاهده کنید.