دریافت نوبت دکتر علی فیروزآبادی متخصص اعصاب و روان ( روانپزشک )

dr-ali-firoozabadi

کد نظام پزشکی: 35240

Icon Rate (از 1 نظر)

دکتر علی فیروزآبادی

متخصص: اعصاب و روان ( روانپزشک )

Calendar

رزرو نوبت از مطب دکتر علی فیروزآبادی در شیراز:

برای رزرو نوبت اینترنتی مطب دکتر علی فیروزآبادی ابتدا بر روی تاریخ مورد نظر کلیک کرده و سپس ساعت مورد نظر را انتخاب کنید.

نوبت عصر:

نمونه کار های دکتر علی فیروزآبادی

ثبت نظر برای دکتر علی فیروزآبادی

پاسخ
user Icon
comment

0 نظر در صف بررسی

سایر پزشکان مرتبط با اعصاب و روان ( روانپزشک )

درباره دکتر علی فیروزآبادی

نوبت دهی اینترنتی و تلفنی دکتر علی فیروزآبادی متخصص اعصاب و روان از سایت سینا پزشک

 

در شهر شیراز پرشور، وقتی به دنبال مراقبت تخصصی در زمینه‌های اعصاب و روان‌پزشکی هستید، یک نام وجود دارد که به عنوان بهترین پزشک این حوزه‌ها شناخته می‌شود - دکتر علی فیروزآبادی. با شهرتی که برای تخصص و تجربه او وجود دارد، دکتر فیروزآبادی به کمک بیماران برای دستیابی به سلامتی بهینه اعصابی و روانی می‌پردازد. در این مقاله، به معرفی مدرک‌ها، مکان کلینیک ایشان در شیراز، و امکان رزرو وقت آنلاین یا تلفنی از سینا پزشک می پردازیم.

 

اهمیت مراجعه به پزشکان تخصصی اعصاب و روان‌پزشکی

زمانی که به مسائل مرتبط با مغز و سلامت روانی می‌پردازید، انتخاب پزشک با تخصص صحیح بسیار مهم است. مشکلات اعصابی و سلامت روانی می‌توانند تأثیر عمیقی بر زندگی شما داشته باشند، و به موقع وارد شدن به کمک تخصصی ضروری است. دکتر علی فیروزآبادی در هر دو زمینه اعصاب و روان‌پزشکی تخصص دارد و مراقبت جامعی را ارائه می‌دهد که مسائل گوناگونی را پوشش می‌دهد.

 

معرفی مدرک‌ها و تخصص‌های دکتر علی فیروزآبادی

دکتر علی فیروزآبادی یک پزشک اعصاب و روان‌پزشک با تجربه بسیار معتبر است. او مدرک‌هایی از مؤسسات پزشکی برجسته دارد و به دلیل تعهد به مراقبت از بیماران و ادامه تحصیلات خود در آخرین پیشرفت‌های علمی در زمینه خود شناخته می‌شود. تعهد او به مراقبت از بیماران و تعلیم مداوا وی را به عنوان یک ارائه‌دهنده معتبر خدمات بهداشتی مورد اعتماد می‌سازد.

 

آدرس مطب کلینیک دکتر علی فیروزآبادی در شیراز

شما می‌توانید کلینیک دکتر علی فیروزآبادی را به راحتی در مرکز شهر شیراز پیدا کنید. مکان مرکزی این کلینیک تضمین می‌کند که بیماران از نقاط مختلف شهر به راحتی به خدمات او دسترسی داشته باشند. بی‌نظیر از این جهت که اگر در مرکز شهر یا مناطق حومه زندگی می‌کنید، رسیدن به کلینیک او بسیار آسان است.

 

رزرو وقت آنلاین برای خدمات دکتر علی فیروزآبادی از سیناپزشک

در دوران دیجیتال امروز، راحتی امری بسیار مهم است. دکتر علی فیروزآبادی این را می‌فهمد و به همین دلیل امکان رزرو وقت آنلاین از طریق پلتفرم سینا دکتر را ارائه می‌دهد. با چند کلیک ساده، می‌توانید وقت مشاوره خود را در زمانی که بهترین است برایتان تضمین کنید.

 

راحتی وقت‌های تلفنی

اگر از لمس شخصی بیشتری استفاده می‌کنید، دکتر علی فیروزآبادی همچنین امکان رزرو وقت تلفنی را ارائه می‌دهد. پرسنل متخصص او آماده‌اند که به شما در زمینه زمان‌بندی ویزیت‌تان کمک کنند. آیا به صورت آنلاین یا تلفنی وقت تعیین کنید، راحتی و کارآیی شما اولویت خواهد بود.

 

چرا دکتر علی فیروزآبادی را برای اعصاب و روان‌پزشکی انتخاب کنیم؟

انتخاب یک ارائه‌دهنده خدمات بهداشتی مناسب ممکن است کاری گیج‌کننده باشد، اما سابقه موفقیت، تخصص و رویکرد متمرکز بر بیمار او دکتر علی فیروزآبادی را به عنوان یک انتخاب عالی تبدیل می‌کند. او مفاهیم اعصابی و روان‌پزشکی را درک کرده و ارائه مراقبت جامعی را برای سلامتی شما تضمین می‌کند.

 

مفهوم خدمات اعصاب و روان‌پزشکی

زمینه‌های اعصاب و روان‌پزشکی شامل مسائل گوناگونی مانند اختلالات اعصابی مانند صرع و میگرن تا اختلالات سلامت روانی مانند اضطراب و افسردگی می‌شوند. خدمات جامع دکتر علی فیروزآبادی این حوزه‌ها را پوشش می‌دهد و اطمینان می‌یابد که تمامی نیازهای اعصابی و روانی شما پوشش داده شود.

 

تأثیر سلامت روانی بر سلامت کلی

سلامت روانی جزء ناگزیری از سلامت کلی شما است. نادیده گرفتن آن می‌تواند پیامدهای دوراندازی بر زندگی شما داشته باشد. دکتر علی فیروزآبادی تأکید قوی بر سلامت روانی دارد و پشتیبانی و درمان را ارائه می‌دهد تا به شما در دستیابی به ذهنی بهتر کمک کند.

 

اختلالات اعصابی متداول توسط دکتر علی فیروزآبادی درمان می‌شوند

دکتر علی فیروزآبادی تجربه وسیعی در تشخیص و درمان اختلالات اعصابی مختلف دارد. آیا با سردرد، تشنج‌ها یا اختلالات پیچیده‌تر مواجه هستید، تخصص او تضمین می‌کند که بهترین مراقبت‌ها را دریافت کنید.

 

اختلالات روانی متداول توسط دکتر علی فیروزآبادی درمان می‌شوند

مسائل سلامت روانی می‌توانند بر هر کسی تأثیر بگذارند و جستجوی کمک نشان از قدرت است. دکتر علی فیروزآبادی مراقبت مهربانانه‌ای را برای مسائل سلامت روانی مانند اضطراب، افسردگی و اختلال دوقطبی ارائه می‌دهد. شما نیازی ندارید که با چالش‌های این نوع تنها روبرو شوید.

 

تجربیات واقعی بیماران: تجربیات واقعی با دکتر علی فیروزآبادی

بهترین راه برای ارزیابی کیفیت مراقبت‌های بهداشتی تجربیات دیگر بیماران است. نظرات و تجربیات واقعی افرادی را بخوانید که از تخصص و مراقبت مهربانانه دکتر علی فیروزآبادی بهره‌مند شده‌اند.

 

نتیجه‌گیری: اولویت دادن به سلامتی اعصابی و روانی

در شهر پررونق شیراز، خوشحالیم که بدانیم که مراقبت تخصصی در زمینه‌های اعصاب و روان‌پزشکی در دسترس است. تعهد دکتر علی فیروزآبادی به سلامت بیماران و همچنین راحتی رزرو وقت آنلاین یا تلفنی، مراجعه به وی را آسان‌تر از همیشه می‌کند. با تعیین وقت با دکتر علی فیروزآبادی، سلامتی اعصابی و روانی خود را به اولویت بگیرید.

 

پرسش‌های متداول

س1: چگونه می‌توانم وقت با دکتر علی فیروزآبادی رزرو کنم؟

رزرو وقت با دکتر علی فیروزآبادی بسیار آسان است. می‌توانید ویزیت خود را به صورت آنلاین از طریق پلتفرم سینا پزشک  رزرو کنید یا به طور مستقیم با کلینیک او تماس بگیرید تا تلفنی وقت تعیین کنید.

 

س2: چه چیزهایی باید به ویزیت خود بیاورم؟

برای ویزیت با دکتر علی فیروزآبادی، توصیه می‌شود که هر سوابق پزشکی مرتبط، فهرست داروهای فعلی خود، و اطلاعات بیمه‌ای خود را به همراه داشته باشید.

 

س3: دکتر علی فیروزآبادی بیمه‌ها را قبول می‌کند؟

دکتر علی فیروزآبادی انواع بیمه‌ها را قبول می‌کند. توصیه می‌شود که قبل از ویزیت، با پرسنل کلینیک یا شرکت بیمه‌ای خود تماس بگیرید تا تأییدیه پوشش را قبل از ویزیت دریافت کنید.

 

س4: آیا ویزیت‌های تلفنی به میزان مشاوره‌های حضوری مؤثر است؟

بله، ویزیت‌های تلفنی با دکتر علی فیروزآبادی طراحی شده‌اند تا موثر و اطلاعاتی باشند. با این حال، برای برخی بررسی‌ها یا روند تشخیصی خاص، ویزیت حضوری ممکن است ضروری باشد.

 

وی صاحب بیش از ۵۰ مقاله در حوزه روانپزشکی و تالیف و ترجمه های چندی در زمینه تاریخ روانکاوی، هیپنوتیزم ‌و روان‌درمانی پویا است. عناوین برخی از آنها به شرح زیر هستند:

روانکاوی در گذر زمان

انسان از هم گسسته، درمان مبتنی بر مدل آسیب

روانکاوی چیست

هیپنوتیزم به زبان ساده

روانکاوان و درمانگران سنتی‌

تعبیر رویا و کاربرد آن در روان‌درمانی

علم، شبه علم: نگرشی انتقادی به طب مکمل و جایگزین

موسیقی و افسردگی (برنده جایزه بهترین ترجمه در جشن فرهنگ فارس)

روانپزشکان و درمانگران سنتی

مغز و دنیای درون 

دكتر علي فيروزابادي روانپزشك، دانشيار دانشگاه علوم پزشكي شیراز در سال ١٣٤٤ در شيراز به دنيا امد. دوران پزشكي عمومي و دستياري خود را در شيراز گذرانده و در سال ١٣٧٣ فارغ التحصيل شد. پس از انجام خدمات قانوني در دانشگاه علوم پزشكي سمنان از سال ١٣٧٨ تاكنون در دانشگاه علوم پزشکی شيراز به خدمت اشتغال دارد. اصول روانکاوی را در محضر اساتید روانکاوی احمد هوشنگ اردوبادی و عبدالرحمن رکنی فرا گرفت و نزد آنها به تحلیل فردی پرداخت. در سال‌های اخیر توجه وی بیشتر به درمان اختلالات تجزيه اي و مرتبط با اسيب معطوف بوده و علاوه بر آن به آموزش اصول روان‌درمانی پویا به دستیاران روانپزشکی و روانشناسان بالینی در فضای آموزشی دانشگاهی و کارگاههایی که برگزار می نماید پرداخته است.

دکتر علی فیروزآبادی متخصص اعصاب و روان ( روانپزشک ) ، هستند. مطب دکتر علی فیروزآبادی واقع در شهر شیراز قرار دارد. نوبت‌ دهی اینترنتی و تلفنی و مشاوره آنلاین دکتر علی فیروزآبادی در سامانه سینا پزشک فعال می باشد. شما پزشک محترم می‌توانید در صورت تغیر اطلاعات خود، از طریق پشتیبانی سایت سینا پزشک، اعلام کنید تا در اسرع وقت‌، ویرایش انجام شود. دوست عزیز، شما می‌توانید برای دریافت نوبت از دکتر علی فیروزآبادی متخصص متخصص اعصاب و روان ( روانپزشک ) در شهر شیراز از طریق سایت سینا پزشک، در تاریخ و روز دلخواه، نوبت اینترنتی خود را رزرو کنید. شما می‌توانید از طریق سامانه سینا پزشک ، آدرس و شماره تلفن مطب دکتر دکتر علی فیروزآبادی را مشاهده کنید.