رزرو نوبت اینترنتی دکتر علی صحرائیان متخصص اعصاب و روان ( روانپزشک ) ، شیراز

این صفحه جهت اطلاع شما دوست عزیز می باشد و در حال حاضر، نوبت دهی این پزشک از طریق این سایت، فعال نشده است. شما پزشک محترم می توانید، برای فعال کردن نوبت دهی یا حذف این صفحه، با پشتیبان سایت تماس بگیرید.

دکتر علی صحرائیان

کد نظام پزشکی: 80156

Icon Rate (از 0 نظر)

دکتر علی صحرائیان

متخصص: اعصاب و روان ( روانپزشک )

اگر شما دکتر علی صحرائیان هستید، برای فعال سازی رایگان سامانه نوبت دهی خود بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

من دکتر علی صحرائیان هستم

کاربر عزیز، در صورتی که به مطب پزشک مراجعه کردید یا به این پزشک محترم، دسترسی دارید، لطفا به این پزشک اطلاع دهید که به سایت سینا پزشک مراجعه کنند و فرم ثبت نام پزشک را تکمیل نمایند تا نوبت دهی اینترنتی این پزشک، فعال شود. با تشکر

سایر پزشکان مرتبط با اعصاب و روان ( روانپزشک )

نمونه کار های دکتر علی صحرائیان

ثبت نظر برای دکتر علی صحرائیان

پاسخ
user Icon
comment

0 نظر در صف بررسی

درباره دکتر علی صحرائیان

 دکتر علی صحرائیان، استاد تمام (Full Professor) دانشگاه علوم پزشکی شیراز می باشد. ایشان متولد سال 1354 و فارغ التحصیل رشته روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با رتبه ممتاز در سال 1385 هستند. دکتر علی صحرائیان در سال 1398 مدرک فلوشیپ فوق تخصصی سکس تراپی و زوج درمانی را از دانشگاه مک گیل کانادا اخذ نمودند.از ایشان بیش از 60 مقاله در مجلات معتبر و کنگره های بین المللی به ثبت رسیده است. لازم به ذکر است دکتر علی صحرائیان از سال 1387 به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این دانشگاه مشغول به کار بوده اند. حیطه ی کاری ایشان درمان اختلالات عمومی اعصاب و روان بوده که البته در کنار این مهم به صورت اختصاصی به سکس تراپی و زوج درمانی می پردازند.

دکتر علی صحرائیان متخصص اعصاب و روان ( روانپزشک ) هستند. مطب دکتر علی صحرائیان واقع در شهر شیراز قرار دارد. درحال حاضر نوبت‌ دهی اینترنتی و مشاوره آنلاین دکتر علی صحرائیان در سامانه سینا پزشک فعال نمی باشد. شما پزشک محترم می‌توانید درخواست فعال شدن نوبت مطب خود را از طریق پشتیبانی سایت سینا پزشک، اعلام کنید تا در اسرع وقت‌، نوبت مطب شما، فعال شود. دوست عزیز، شما می‌توانید برای دریافت نوبت از دکتر علی صحرائیان متخصص اعصاب و روان ( روانپزشک ) در شهر شیراز با شماره مطب این پزشک تماس بگیرید و یا حضوری به مطب دکتر مراجعه کنید.شما می‌توانید از طریق سامانه سینا پزشک ، آدرس و شماره تلفن مطب دکتر علی صحرائیان را مشاهده کنید.