دریافت نوبت دکتر جعفر مهدیان ماهر متخصص پوست، مو و زیبایی (درماتولوژی)

این صفحه جهت اطلاع شما دوست عزیز می باشد و در حال حاضر، نوبت دهی این پزشک از طریق این سایت، فعال نشده است. شما پزشک محترم میتوانید، برای فعال کردن نوبت دهی یا حذف این صفحه، با پشتیبان سایت تماس بگیرید.

dr-jafar-mahdian-maher

کد نظام پزشکی: 36924

Icon Rate (از 0 نظر)

دکتر جعفر مهدیان ماهر

متخصص: پوست، مو و زیبایی (درماتولوژی)

اگر شما دکتر جعفر مهدیان ماهر هستید، برای فعال سازی رایگان سامانه نوبت دهی خود بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

من دکتر جعفر مهدیان ماهر هستم

کاربر عزیز، در صورتی که به مطب پزشک مراجعه کردید یا به این پزشک محترم، دسترسی دارید، لطفا به این پزشک اطلاع دهید که به سایت سینا پزشک مراجعه کنند و فرم ثبت نام پزشک را تکمیل نمایند تا نوبت دهی اینترنتی این پزشک، فعال شود. با تشکر

سایر پزشکان مرتبط با پوست، مو و زیبایی (درماتولوژی)

نمونه کار های دکتر جعفر مهدیان ماهر

ثبت نظر برای دکتر جعفر مهدیان ماهر

پاسخ
user Icon
comment

0 نظر در صف بررسی

درباره دکتر جعفر مهدیان ماهر

درمان بیماری های پوستی

 

انجام خدمات زیبایی و لیزر

دکتر جعفر مهدیان ماهر متخصص پوست، مو و زیبایی (درماتولوژی) هستند. مطب دکتر جعفر مهدیان ماهر واقع در شهر رشت قرار دارد. درحال حاضر نوبت‌ دهی اینترنتی و مشاوره آنلاین دکتر جعفر مهدیان ماهر در سامانه سینا پزشک فعال نمی باشد. شما پزشک محترم می‌توانید درخواست فعال شدن نوبت مطب خود را از طریق پشتیبانی سایت سینا پزشک، اعلام کنید تا در اسرع وقت‌، نوبت مطب شما، فعال شود. دوست عزیز، شما می‌توانید برای دریافت نوبت از دکتر جعفر مهدیان ماهر متخصص پوست، مو و زیبایی (درماتولوژی) در شهر رشت با شماره مطب این پزشک تماس بگیرید و یا حضوری به مطب دکتر مراجعه کنید.شما می‌توانید از طریق سامانه سینا پزشک ، آدرس و شماره تلفن مطب دکتر جعفر مهدیان ماهر را مشاهده کنید.