رزرو نوبت اینترنتی دکتر سیامک زارعی قنواتی متخصص چشم پزشکی فوق تخصص قرنیه, آب مروارید ، مشهد

این صفحه جهت اطلاع شما دوست عزیز می باشد و در حال حاضر، رزرو نوبت دهی اینترنتی دکتر سیامک زارعی قنواتی چشم پزشکی قرنیه, آب مروارید در مشهد از طریق سایت سیناپزشک، فعال نشده است. شما دکتر سیامک زارعی قنواتی محترم می توانید برای فعال کردن نوبت دهی اینترنتی، روی لینک روبرو کلیک کنید. من دکتر سیامک زارعی قنواتی هستم.

 دکتر سیامک زارعی قنواتی

کد نظام پزشکی: 92179

Icon Rate (از 0 نظر)

دکتر سیامک زارعی قنواتی

متخصص: چشم پزشکی

فوق تخصص: قرنیه, آب مروارید

اگر شما دکتر سیامک زارعی قنواتی چشم پزشکی قرنیه, آب مروارید هستید، برای فعال سازی رایگان رزرو نوبت دهی مطب خود بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

من دکتر سیامک زارعی قنواتی هستم

کاربر عزیز، در صورتی که به مطب دکتر سیامک زارعی قنواتی چشم پزشکی قرنیه, آب مروارید مشهد مراجعه کردید یا به این پزشک محترم، دسترسی دارید، لطفا به ایشان اطلاع دهید که به سایت سینا پزشک مراجعه کنند و فرم ثبت نام پزشک را تکمیل نمایند تا رزرو نوبت دهی اینترنتی مطب دکتر سیامک زارعی قنواتی، فعال شود. با تشکر

سایر پزشکان متخصص چشم پزشکی برای رزرو نوبت اینترنتی مطب دکتر

نمونه کار های دکتر سیامک زارعی قنواتی

ثبت نظر برای دکتر سیامک زارعی قنواتی چشم پزشکی قرنیه, آب مروارید مشهد

پاسخ
user Icon
comment

0 نظر در صف بررسی

درباره دکتر سیامک زارعی قنواتی

دکتر سیامک زارعی قنواتی، متخصص و جراح چشم، فوق تخصص قرنیه، آب مروارید و جراحی عیوب انکساری از آمریکا، دانشیار گروه چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و عضو اصلی هیات مدیره انجمن چشم ایران، دارای فلوشیپ فوق تخصصی جراحی قرنیه، عیوب انکساری و کاتارکت از دانشگاه -UCLA آمریکا و فلوشیپ فوق تخصصی بیماریهای سطحی چشم و کراتوپروتز از دانشگاه میامی- آمریکا و فلوشیپ فوق تخصصی سگمان قدامی است.

وی رتبه دوم اول پره انترنی کشور و رتبه یک درصد برتر دانشگاه می باشد. در آزمون دستیار تخصصی سال 1380 در بین حدود 12 هزار نفر شرکت کننده، با اختلاف چشمگیر رتبه اول کشوری را کسب است. سال 1385 رتبه نخست بورد تخصص کشور(رتبه اول بورد شفاهی و کتبی) را بدست آورده و در آن زمان در آزمون انجمن بین المللی چشم که در سراسر دنیا با حضور شرکت کنندگانی از جمله اروپا و آمریکا (حدود 92 کشور) برگزار شد شرکت و رتبه اول جهان را کسب کرده است.

جایزه فلوشیپ از سوی انجمن بین المللی چشم پزشکی برای یک دوره فوق تخصصی در دانشگاه میامی(UN) آمریکا در سال 2011، جایزه فلوشیپ هلمریچ برای نخستین بار در سال 2010برای یک دوره فلوشیپ فوق تخصصی دانشگاه کالیفرنیا-لوس آنجلس (UCLA) آمریکا( این جایزه از سال 2010 به دو چشم پزشک برگزیده بین المللی برای ادامه تحصیل در یک دوره تخصصی پیشرفته در مراکز برتر آموزش چشم پزشکی جهان اهدا می شود)، اهدای عنوان دانشمند بین المللی چشم پزشکی از طرف انجمن بین المللی چشم پزشکی در سال 2007، رتبه نخست جهانی آزمونAdvanced Ico و کسب عنوان FICO در سال 2010 و رتبه نخست جهانی آزمون بورد بین المللی چشم پزشکی (ICO) در بین 1647 چشم پزشک از 92 کشور جهان از جمله موفقیت های بین المللی وی به شمار می رود.

سال 2010، موفق به کسب جایزه 23000 دلاری Helmerich Award برای اولین بار به صورت جهانی شد و برای طی یک دوره یک ساله فوق تخصصی پیوند قرنیه و جراحی عیوب انکساری در دانشگاه UCLA عازم امریکا شد. در پایان این دوره جایزه علمی ICO Fellowship Award را کسب کرده و برای دوره فلوشیپ بیماریهای سطحی چشم و کراتوپروتز (قرنیه مصنوعی) به مرکز پیشرفته چشم پزشکی Bascom Palmer در دانشگاه میامی آمریکا اعزام شد.

پس از بازگشت از آمریکا، موفق به راه اندازی رشته فلوشیپ بین المللی قرنیه با مجوز انجمن بین المللی چشم (ICO ) شد. بدین منظور پس از رایزنی های فراوان با چهره های برجسته چشم پزشکی جهان، پروفسور گیبل رییس انجمن بین المللی چشم به مشهد سفر و بعد از تایید نهایی وی، دانشگاه مشهد در زمره مراکز بین المللی تربیت دانشجویان فوق تخصص از سراسر دنیا در آمد. راه اندازی دوره فلوشیپ چشم پزشکی به صورت بین المللی، برای اولین بار در کشور انجام شد و از این لحاظ سومین مرکز در خاورمیانه می باشیم. وی به دلیل نگارش کوریکولوم برنامه فوق تخصصی فلوشیپ قرنیه و جراحی عیوب انکساری بین المللی، جایزه جشنواره شهید مطهری را کسب کرد.

به دلیل فعالیتهای تحقیقاتی و چاپ بالغ بر 62 مقاله علمی پژوهشی (37 مقاله ISI , PubMed ) 2 بار حایز عنوان محقق برتر دانشگاه شده است و در جشنواره کشوری رازی در سال 1391 رتبه برتر علوم بالینی را کسب گره است. تا کنون 4 کتاب از وی به چاپ رسیده است که تالیف فصل سلولهای بنیادی چشم از کتاب مرجع بین المللی قرنیه Copeland and Afsharis Principles and Practice of Cornea یک از آنها است. وی سردبیر مجله Patient Safety and Quality Improvement و دبیر مجله Current ophthalmology نمایه شده در PubMed می باشد.

وی سال 1395 یک دوره پیشرفته پیوند قرنیه و بانک چشم را در کشور امریکا گذرانده و موفق به ثبت یک اختراع در این باره شده است که در مجله British Journal به چاپ رسیده است و با حکم رییس محترم دانشگاه مجری تاسیس بانک چشم دانشگاه مشهد می باشد. نامبرده تاکنون بالغ بر 60 سخنرانی و ارایه کشوری و بین المللی علمی داشته است.

دکتر سیامک زارعی قنواتی متخصص چشم پزشکی قرنیه, آب مروارید هستند. مطب دکتر سیامک زارعی قنواتی واقع در شهر مشهد قرار دارد. درحال حاضر نوبت‌ دهی اینترنتی و مشاوره آنلاین دکتر سیامک زارعی قنواتی در سامانه سینا پزشک فعال نمی باشد. شما پزشک محترم می‌توانید درخواست فعال شدن نوبت مطب خود را از طریق پشتیبانی سایت سینا پزشک، اعلام کنید تا در اسرع وقت‌، نوبت مطب شما، فعال شود. دوست عزیز، شما می‌توانید برای دریافت نوبت از دکتر سیامک زارعی قنواتی متخصص چشم پزشکی قرنیه, آب مروارید در شهر مشهد با شماره مطب این پزشک تماس بگیرید و یا حضوری به مطب دکتر مراجعه کنید.شما می‌توانید از طریق سامانه سینا پزشک ، آدرس و شماره تلفن مطب دکتر سیامک زارعی قنواتی را مشاهده کنید.