رزرو نوبت اینترنتی دکتر نسیم مه متخصص کودکان و نوزادان ، تهران

این صفحه جهت اطلاع شما دوست عزیز می باشد و در حال حاضر، نوبت دهی این پزشک از طریق این سایت، فعال نشده است. شما پزشک محترم می توانید، برای فعال کردن نوبت دهی یا حذف این صفحه، با پشتیبان سایت تماس بگیرید.

دکتر نسیم مه

کد نظام پزشکی: 129826

Icon Rate (از 0 نظر)

دکتر نسیم مه

متخصص: کودکان و نوزادان

اگر شما دکتر نسیم مه هستید، برای فعال سازی رایگان سامانه نوبت دهی خود بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

من دکتر نسیم مه هستم

کاربر عزیز، در صورتی که به مطب پزشک مراجعه کردید یا به این پزشک محترم، دسترسی دارید، لطفا به این پزشک اطلاع دهید که به سایت سینا پزشک مراجعه کنند و فرم ثبت نام پزشک را تکمیل نمایند تا نوبت دهی اینترنتی این پزشک، فعال شود. با تشکر

سایر پزشکان مرتبط با کودکان و نوزادان

نمونه کار های دکتر نسیم مه

ثبت نظر برای دکتر نسیم مه

پاسخ
user Icon
comment

0 نظر در صف بررسی

درباره دکتر نسیم مه

اینجانب دکتر نسیم مه متولد1362در تهران، در سال 1382 در رشته پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی قزوین پذیرفته شدم و پس از 7 سال با موفقیت از این دانشگاه فارغ التحصیل شدم. برای گذارندن دوره طرح عمومی به روستای دمق (شهرستان رزن از توابع استان همدان) عزیمت کردم و به مدت 17 ماه در این منطقه محروم با افتخار خدمت کردم. بلافاصله پس از پایان خدمت 17ماهه، در کنکور تخصص شرکت کردم و در سال 1393 در رشته اطفال دانشگاه علوم پزشکی مازندران پذیرفته شدم و در سال 1396 دوره تخصص اطفال را با موفقیت به پایان رساندم. بلافاصله بعد از فارغت از تحصیل، در آزمون برد تخصصی اطفال شرکت کردم و جز 10 درصد متخصصان اطفال برتر ایران سال ۹۷ شدم. برای گذراندن دوران طرح تخصص، با توجه به داشتن رتبه برد تخصصی، گزینه های متعددی داشتم. با بررسی گزینه های مختلف، شهرستان لارستان استان فارس را انتخاب کردم و مدت 20 ماه در این شهرستان در بیمارستان امام رضا خدمت کردم و توانستم در این مدت جز پزشکان مطرح در این شهر شوم. پس از اتمام دوران طرح، به شهر زادگاهم، تهران، بازگشتم. در حال حاضر در بیمارستان های شهدای تجریش، بهمن، نیکان اقدسیه در حال خدمت هستم و در همین زمان در مطب خود در محله پاسداران در حال خدمت به هموطنان عزیزم هستم.

دکتر نسیم مه متخصص کودکان و نوزادان هستند. مطب دکتر نسیم مه واقع در شهر تهران قرار دارد. درحال حاضر نوبت‌ دهی اینترنتی و مشاوره آنلاین دکتر نسیم مه در سامانه سینا پزشک فعال نمی باشد. شما پزشک محترم می‌توانید درخواست فعال شدن نوبت مطب خود را از طریق پشتیبانی سایت سینا پزشک، اعلام کنید تا در اسرع وقت‌، نوبت مطب شما، فعال شود. دوست عزیز، شما می‌توانید برای دریافت نوبت از دکتر نسیم مه متخصص کودکان و نوزادان در شهر تهران با شماره مطب این پزشک تماس بگیرید و یا حضوری به مطب دکتر مراجعه کنید.شما می‌توانید از طریق سامانه سینا پزشک ، آدرس و شماره تلفن مطب دکتر نسیم مه را مشاهده کنید.