رزرو نوبت اینترنتی دکتر منوچهر محمدبیگی متخصص داخلی فوق تخصص غدد و متابولیسم ، تهران

این صفحه جهت اطلاع شما دوست عزیز می باشد و در حال حاضر، نوبت دهی این پزشک از طریق این سایت، فعال نشده است. شما پزشک محترم می توانید، برای فعال کردن نوبت دهی یا حذف این صفحه، با پشتیبان سایت تماس بگیرید.

دکتر منوچهر محمدبیگی

کد نظام پزشکی: 43771

Icon Rate (از 0 نظر)

دکتر منوچهر محمدبیگی

متخصص: داخلی

فوق تخصص: غدد و متابولیسم

اگر شما دکتر منوچهر محمدبیگی هستید، برای فعال سازی رایگان سامانه نوبت دهی خود بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

من دکتر منوچهر محمدبیگی هستم

کاربر عزیز، در صورتی که به مطب پزشک مراجعه کردید یا به این پزشک محترم، دسترسی دارید، لطفا به این پزشک اطلاع دهید که به سایت سینا پزشک مراجعه کنند و فرم ثبت نام پزشک را تکمیل نمایند تا نوبت دهی اینترنتی این پزشک، فعال شود. با تشکر

سایر پزشکان مرتبط با داخلی

نمونه کار های دکتر منوچهر محمدبیگی

ثبت نظر برای دکتر منوچهر محمدبیگی

پاسخ
user Icon
comment

0 نظر در صف بررسی

درباره دکتر منوچهر محمدبیگی

جهت اطلاعات بیشتر «« فوق تخصص غدد »» را به 10008590 پیامک کنید.

اینجانب دکتر منوچهر محمدبیگی متولد تهران هستم. دوران تخصصی و فوق تخصصی خود را در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گذرانده ام .بعد از فارغالتحصیلی در سال 86 بمدت 12 سال مطب شخصی داشتم. و به فعالیت خود در زمینه بیماریهای غدد درون ریز و متابولیسم که شامل دیابت- تیرویید - پوکی استخان-کبد چرب-چاقی- لاغری- اختلات هورمونی زنانه بصورت پرمویی- جوش- ریزش مو-باروری و نازایی ادامه دادم.

در طی این سالها حداقل هر سال در دو کنگره مهم جهانی در کشورهای مختلف دنیا شرکت کرده ام و این روند همچنان ادامه دارد.در طرح های بین المللی زیادی در خصصوص بیماریهای دیابت و تیرویید و پوکی استخوان و سایر بیماریهای غدد درمان شرکت کرده ام.

در حال حاظر در تهران در مطب جدید واقع در ساختمان پزشکان ماهان مشغول هستم.

مرکز فوق تخصصی سنجش تراکم استخوان ماهان

تحت نظر پزشک فوق تخصص غدد با پیشرفته ترین دستگاه پوکی استخوان،سیستم هالوژیک هوریزون آمریکا سنجش تراک استخوان انجام داده و به تشخیص و درمان بیماران با پوکی استخوان میپردازد.

دکتر منوچهر محمدبیگی متخصص داخلی غدد و متابولیسم هستند. مطب دکتر منوچهر محمدبیگی واقع در شهر تهران قرار دارد. درحال حاضر نوبت‌ دهی اینترنتی و مشاوره آنلاین دکتر منوچهر محمدبیگی در سامانه سینا پزشک فعال نمی باشد. شما پزشک محترم می‌توانید درخواست فعال شدن نوبت مطب خود را از طریق پشتیبانی سایت سینا پزشک، اعلام کنید تا در اسرع وقت‌، نوبت مطب شما، فعال شود. دوست عزیز، شما می‌توانید برای دریافت نوبت از دکتر منوچهر محمدبیگی متخصص داخلی غدد و متابولیسم در شهر تهران با شماره مطب این پزشک تماس بگیرید و یا حضوری به مطب دکتر مراجعه کنید.شما می‌توانید از طریق سامانه سینا پزشک ، آدرس و شماره تلفن مطب دکتر منوچهر محمدبیگی را مشاهده کنید.