رزرو نوبت اینترنتی جواد صادقی متخصص روانشناسی ، تهران

این صفحه جهت اطلاع شما دوست عزیز می باشد و در حال حاضر، نوبت دهی این پزشک از طریق این سایت، فعال نشده است. شما پزشک محترم می توانید، برای فعال کردن نوبت دهی یا حذف این صفحه، با پشتیبان سایت تماس بگیرید.

جواد صادقی

کد نظام پزشکی: م-3610

Icon Rate (از 0 نظر)

جواد صادقی

متخصص: روانشناسی

اگر شما جواد صادقی هستید، برای فعال سازی رایگان سامانه نوبت دهی خود بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

من جواد صادقی هستم

کاربر عزیز، در صورتی که به مطب پزشک مراجعه کردید یا به این پزشک محترم، دسترسی دارید، لطفا به این پزشک اطلاع دهید که به سایت سینا پزشک مراجعه کنند و فرم ثبت نام پزشک را تکمیل نمایند تا نوبت دهی اینترنتی این پزشک، فعال شود. با تشکر

سایر پزشکان مرتبط با روانشناسی

نمونه کار های جواد صادقی

ثبت نظر برای جواد صادقی

پاسخ
user Icon
comment

0 نظر در صف بررسی

درباره جواد صادقی

ویژگیهای خدمات دفتر روان شناسی صادقی

برگزاری جلسات منظم آموزشی و درمانیحفظ رازداری واطلاعات خصوصی مراجعهکنندگان مشاوره آنلاین تصویری یا صوتی به علت شیوع کروناسابقه روان درمانی ،مشاوره، آموزش با ایرانیان خارج از کشور

معرفی اجمالی خدمات روانشناس بالینی جواد صادقی

مشاوره قبل و بعد از ازدواج؛ و آموزش خانواده و مهارتهای زندگیمشاوره روابط بین فردی، خود شناسی،افزایش عزت نفسروان درمانی افسردگی، استرس، اضطراب، ترس و هراس و وسواستفسیر آزمونهای شخصیتی NEO، MMPI،MCMI3 و SCHEMAبا سابقه بیش از ویزیت8000مراجع کننده و بیش از 10 هزار جلسه درمانی در مراکز مختلف و مطب شخصی.

 

سابقه 12 سال فعالیت درمانی و آموزشی:

تحت درمان قرار گرفتن و ارزیابی روانی توسط روان شناس بالینی سال 1385 و آنالیز شدن توسط روان کاو 1389 تا 1395 و در صورت لزوم مراجعه به درمانگر و سوپروایزر شخصی.

انجام مشاوره تلفنی )خط بحران(و حضوری و روان درمانی در مرکز خدمات روان شناسی و مشاوره تدبیر : ازآبان سال 1387 تا شهریور1393،تحت نظارت سوپر وایزر.

انجام مشاوره و روان درمانی در مرکز مشاوره کاوش نوین: ازخرداد 92 تا شهریور 94.

از اعضای موسس و آموزش مرکز خدمات روان شناسی و مشاوره کاوش نوین در زمینه مهارت های زندگی .

انجام مشاوره و روان درمانی ، در درمانگاه شبانه روزی نوین فرجام،واقع در میدان صدم، خیابان فرجام تهران.(02177180505)از آذر 93 تا کنون .

انجام مشاوره و روان درمانی با رویکرد شناختی رفتاری در مرکز پزشکی سپید جامگان، واقع در میدان ولیعصر، خیابان فرخی ( تلفن : 02188906317) از خرداد 93 تا شهریور 94.

انجام روان درمانی ، در مرکز خدمات درمانی شهرداری تهران، واقع در میدان خراسان، خیابان خاوران، خیابان اعظم زادگان، کلنیک درمانی شهرداری تهران از شهریور 94 تا خرداد 95 .

انجام روان درمانی ،پژوهش ، مشاوره بحران با بیماران سرطانی بیمارستان فیروزگر بخش طب تسکینی زیر نظر خیریه آلا

از شهریور 95 تا فرودین 96.

روان درمانگر و آموزش مهارت های مقابله ایی برای نوجوانان در جمعیت خیریه امام علی (کودکان کار) از 1392 تا کنون.

روان درمانگر و مربی مهارت های زندگی برای روان شناسان و آموزگاران جمعیت خیریه امام علی از 1392 تاکنون.

روان درمانگر و ارائه جلسات آموزشی برای متخصصین و کارآموزان روان شناسی بالینی .

از اعضای موسس کانون آرمان زندگی در فرهنگسرای ارسباران .

برگزاری سخنرانی و کلاس های آموزشی ازدواج موفق ، اعتماد بنفس(خودشناسی) در فرهنگسرای شفق .

فعالیت های حرفه ایی :

عضویت در انجمن روان شناسی ایران از سال 1385 تا کنون ، به شماره عضویت 8939.

عضویت در سازمان نظام روان شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران از سال 1391 تا کنون.دارا

ی بورد و پروانه تخصصی در تهران، به شماره نظام3610.

دارای کد تدریس شهرداری از سال 1398 تا کنون.

فعالیت پژوهشی :

رابطه باورهای فراشناختی و کمال گرایی با اختلال وسواس جبری،پذیرش چاپ در کتاب ،اولین کنگره آسیب های علوم اجتماعی در دانشگاه تهران سال 93.

ارائه پوستر در زمینه،رابطه باورهای فراشناختی و کمال گرایی با اختلال وسواس جبری در اولین کنگره آسیب های علوم اجتماعی در دانشگاه تهران 20 خرداد سال 93.

تالیف کتاب :

نام کتاب : تفاهم یعنی پذیرش و احترام به تفاوت های یکدیگر در زوج ها - با که ازدواج کنم تا پشیمان نشوم با همکاری دکتر محمد قهرمانی و مریم باباخانی

عناوین پایان نامه ها پژوهش ها :

دوره کارشناسی روان شناسی بالینی : رابطه بین اعتیاد به اینترنت با ویژگی درونگرایی و برون گرایی با نمره عالی ، به راهنمایی دکتر فرح لطفی کاشانی،استاد وهیئت علمی دانشگاه

دوره کارشناسی ارشد روان شناسی بالینی: رابطه باورهای فراشناختی و کمال گرایی با وسواس در جمعیت بالینی با نمره عالی ،به راهنمایی دکتر سیمین حسینیان استاد تمام و هیئت علمی دانشگاه.

سوابق آموزشی،شرکت در کنگره ها ،همایش ها و دوره های آموزشی

شرکت در دوره 10روزهآموزشی مصاحبه بالینی و پذیرش کارآموزی)توسط حمید محمدی فرود(هئیت علمی دانشگاه در مرکز سلامت دریا (1386).

شرکت در دوره 10 روزه آموزشیآزمون روانکاوی فرافکن شخصیتی ررشاخ،توسط دکتر حمید محمدی فرود هیئت علمی دانشگاه در مرکز سلامت دریا (1386).

شرکت در یک دوره آموزشی 3 روزه،رفتار درمانی شناختی و مهارت های چالشی در درمان CBT، توسط دکتر شهربانو قهاری ،هیئت علمی دانشگاه روان شناس و مدرس در انیستیتو روانپزشکی ایران (1389).

شرکت درکارگاه آموزشی درمان افسردگی با رویکردCBT،توسط دکتر شهربانو قهاری ،هیئت علمی دانشگاه روان شناس و مدرس در انیستیتو روانپزشکی ایران (1389).

شرکت در کارگاهآموزشی درمان اختلال وحشتزدگی(Panic) با رویکرد CBT، توسط دکتر شهربانو قهاری ،هیئت علمی دانشگاه روان شناس و مدرس در انیستیتو روانپزشکی ایران (1389).

شرکت درکارگاه آموزشی مهارت کنترل خشم،توسط دکتر شهربانو قهاری، هیئت علمی دانشگاه روان شناس و مدرس در انیستیتو روانپزشکی ایران (1389).

شرکت در کارگاهآموزشی مداخله در بحران خودکشی، توسط دکتر شهربانو قهاری ،هیئت علمی دانشگاه روان شناس و مدرس در انیستیتو روانپزشکی ایران (1389).

شرکت در کارگاه آموزشی آموزش مهارت های مشاوره قبل از ازدواج برای روان شناسان، توسط دکتر شهربانو قهاری ،هیئت علمی دانشگاه ازاد روان شناس و مدرس در انیستیتو روانپزشکی ایران (1389).

شرکت در کارگاهآموزشی مهارت های بین فردی قاطیعت،مرز در روابط بین فردی برای روان شناسان، توسط دکتر شهربانو قهاری ،هیئت علمی دانشگاه ازاد روان شناس و مدرس در انیستیتو روانپزشکی ایران (1389).

آموزش خصوصی CBT مقدماتیتوسط دکتر محمد قهرمانی در مرکز مشاوره تدبیر آبان ماه 91 .

آموزش خصوصی درمان افسردگی و وسواس به روش شناختی رفتاری،همراه با سوپروایزر با نظارت جلسه به جلسه توسط دکتر محمد قهرمانی (با در اختیار داشتن،بسته درمان جسله به جلسه ) از آذر ماه سال 91 تا شهریور سال 92،در مرکز مشاوره تدبیر و مرکز مشاوره کاوش نوین.

شرکت درکارگاه آموزشی و معرفی ،درمان شناختی هستی نگر،توسط دکتر بهمن در دانشکده روان شناسی دانشگاه تهران 21 خرداد سال 93.

شرکت دراولین کنگره دو روزه آسیب های اجتماعی و علوم تربیتیدر دانشگاه تهران در 20 و 21 خرداد 93 .

شرکت دردورهآموزشی رفتار درمانی شناختی مقدماتی،16 ساعت به مدت 2 روز در انجمن روان شناسی ایران، مدرس دکتر حسن حمید پور 17 و 18 تیر ماه 93.

همایش تازه های روان از تاریخ 93/9/13 - 93/9/14

 

جواد صادقی متخصص روانشناسی هستند. مطب جواد صادقی واقع در شهر تهران قرار دارد. درحال حاضر نوبت‌ دهی اینترنتی و مشاوره آنلاین جواد صادقی در سامانه سینا پزشک فعال نمی باشد. شما پزشک محترم می‌توانید درخواست فعال شدن نوبت مطب خود را از طریق پشتیبانی سایت سینا پزشک، اعلام کنید تا در اسرع وقت‌، نوبت مطب شما، فعال شود. دوست عزیز، شما می‌توانید برای دریافت نوبت از جواد صادقی متخصص روانشناسی در شهر تهران با شماره مطب این پزشک تماس بگیرید و یا حضوری به مطب دکتر مراجعه کنید.شما می‌توانید از طریق سامانه سینا پزشک ، آدرس و شماره تلفن مطب جواد صادقی را مشاهده کنید.