رزرو نوبت اینترنتی حسن محمودیان متخصص روانشناسی ، تهران

این صفحه جهت اطلاع شما دوست عزیز می باشد و در حال حاضر، نوبت دهی این پزشک از طریق این سایت، فعال نشده است. شما پزشک محترم می توانید، برای فعال کردن نوبت دهی یا حذف این صفحه، با پشتیبان سایت تماس بگیرید.

حسن محمودیان

کد نظام پزشکی: 3558

Icon Rate (از 0 نظر)

حسن محمودیان

متخصص: روانشناسی

اگر شما حسن محمودیان هستید، برای فعال سازی رایگان سامانه نوبت دهی خود بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

من حسن محمودیان هستم

کاربر عزیز، در صورتی که به مطب پزشک مراجعه کردید یا به این پزشک محترم، دسترسی دارید، لطفا به این پزشک اطلاع دهید که به سایت سینا پزشک مراجعه کنند و فرم ثبت نام پزشک را تکمیل نمایند تا نوبت دهی اینترنتی این پزشک، فعال شود. با تشکر

سایر پزشکان مرتبط با روانشناسی

نمونه کار های حسن محمودیان

ثبت نظر برای حسن محمودیان

پاسخ
user Icon
comment

0 نظر در صف بررسی

درباره حسن محمودیان

** نورولوژی (مغز و اعصاب)

** اعصاب و روان (روانپزشکی)

** مشاوره خانواده

** رواندرمانی

** نوار مغز و نقشه مغزی

 

خدمات زیر بصورت حضوری، آنلاین و تلفنی ارائه میشوند:

** تشخیص و درمان انواع سردردها شامل میگرن، تنشن، خوشه ای وکلاستر، تشخیص و درمان انواع تشنجهای بزرگسالان، بیماری MS و سندرم های مقلد MS، بیماریهای ستون فقرات، دیسک گردن و دیسک کمر، انواع مشکلات اعصاب دست و پا و انواع نوروپاتی و میوپاتی های اکتسابی و ارثی، بیماریهای همراه با اختلال راه رفتن، اختلال تعادل، حرکات غیر طبیعی در اندامها، تیک، کره، پارکینسون، اختلال حافظه ، الزایمر، انواع دمانسها و زوال مغز، سرگیجه ها و سکته مغزی.

 

** اختلالات افسردگی، اضطرابی، وسواس، ترس، پرخاشگری، دو قطبی، روانپریشی، اختلالات روانپزشکی دوران بارداری و بعد از زایمان، اختلالات خواب (بی خوابی، پرخوابی، کابوس، بیقراری پاها)، اختلالات سالمندان (فراموشی و آلزایمر، افسردگی، اضطراب)، اختلالات کودکان و نوجوانان (بیش فعالی، تیک، شب ادراری، افسردگی، اضطراب، وسواس، عقب ماندگی ذهنی، اوتیسم، مشکلات تحصیلی و رفـتاری)، اعتیاد به الکل، مواد مخدر و محرک و ترک سیگار، دردهای جسمانی با منشا عصبی.

 

** خانواده درمانی، زوج درمانی، مشاوره پیش از ازدواج، حین ازدواج، مهارت های زناشویی، تربیت جنسی کودکان، و طلاق.

 

** رواندرمانی شامل تکنیک های غیردارویی از جمله روانشناسی کودک و نوجوان، مهارت آموزی، مدیریت افسردگی، رفتار، خشم، اضطراب و وسواس.

 

** انجام و تفسیر نوار مغز، نقشه مغزی و آزمون های هوش، شخصیت و استعداد.

حسن محمودیان متخصص روانشناسی هستند. مطب حسن محمودیان واقع در شهر تهران قرار دارد. درحال حاضر نوبت‌ دهی اینترنتی و مشاوره آنلاین حسن محمودیان در سامانه سینا پزشک فعال نمی باشد. شما پزشک محترم می‌توانید درخواست فعال شدن نوبت مطب خود را از طریق پشتیبانی سایت سینا پزشک، اعلام کنید تا در اسرع وقت‌، نوبت مطب شما، فعال شود. دوست عزیز، شما می‌توانید برای دریافت نوبت از حسن محمودیان متخصص روانشناسی در شهر تهران با شماره مطب این پزشک تماس بگیرید و یا حضوری به مطب دکتر مراجعه کنید.شما می‌توانید از طریق سامانه سینا پزشک ، آدرس و شماره تلفن مطب حسن محمودیان را مشاهده کنید.