رزرو نوبت اینترنتی دکتر سمیرا خوشکام متخصص روانشناسی ، تهران

این صفحه جهت اطلاع شما دوست عزیز می باشد و در حال حاضر، نوبت دهی این پزشک از طریق این سایت، فعال نشده است. شما پزشک محترم می توانید، برای فعال کردن نوبت دهی یا حذف این صفحه، با پشتیبان سایت تماس بگیرید.

دکتر سمیرا خوشکام

کد نظام پزشکی: 4017

Icon Rate (از 0 نظر)

دکتر سمیرا خوشکام

متخصص: روانشناسی

اگر شما دکتر سمیرا خوشکام هستید، برای فعال سازی رایگان سامانه نوبت دهی خود بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

من دکتر سمیرا خوشکام هستم

کاربر عزیز، در صورتی که به مطب پزشک مراجعه کردید یا به این پزشک محترم، دسترسی دارید، لطفا به این پزشک اطلاع دهید که به سایت سینا پزشک مراجعه کنند و فرم ثبت نام پزشک را تکمیل نمایند تا نوبت دهی اینترنتی این پزشک، فعال شود. با تشکر

سایر پزشکان مرتبط با روانشناسی

نمونه کار های دکتر سمیرا خوشکام

ثبت نظر برای دکتر سمیرا خوشکام

پاسخ
user Icon
comment

0 نظر در صف بررسی

درباره دکتر سمیرا خوشکام

دوست عزیز سلام من دکترسمیرا خوشکام هستم، مشاور خانواده. از اینکه صفحه سایت نوبت دات آی آر دکتر خوشکام سری زدی، خوشحالم و بهت خوشامد میگم. من دوره کارشناسی ارشد و دکتری رو در رشته مشاوره، گرایش خانواده در دانشگاه دولتی اصفهان فارغ التحصیل شدم. بیشتر از ده سال هست که به کار مشاوره فردی، زوجی و خانواده در مرکز مشاوره و همینطور تدریس در دانشگاه مشغولم.همچنین دارای پروانه استغال تخصصی مشاوره خانواده از سازمان نظام روانشناسی ایران هستم.

دکتر سمیرا خوشکام متخصص روانشناسی هستند. مطب دکتر سمیرا خوشکام واقع در شهر تهران قرار دارد. درحال حاضر نوبت‌ دهی اینترنتی و مشاوره آنلاین دکتر سمیرا خوشکام در سامانه سینا پزشک فعال نمی باشد. شما پزشک محترم می‌توانید درخواست فعال شدن نوبت مطب خود را از طریق پشتیبانی سایت سینا پزشک، اعلام کنید تا در اسرع وقت‌، نوبت مطب شما، فعال شود. دوست عزیز، شما می‌توانید برای دریافت نوبت از دکتر سمیرا خوشکام متخصص روانشناسی در شهر تهران با شماره مطب این پزشک تماس بگیرید و یا حضوری به مطب دکتر مراجعه کنید.شما می‌توانید از طریق سامانه سینا پزشک ، آدرس و شماره تلفن مطب دکتر سمیرا خوشکام را مشاهده کنید.