رزرو نوبت اینترنتی دکتر محمدحسن آسایش متخصص روانشناسی ، تهران

این صفحه جهت اطلاع شما دوست عزیز می باشد و در حال حاضر، نوبت دهی این پزشک از طریق این سایت، فعال نشده است. شما پزشک محترم می توانید، برای فعال کردن نوبت دهی یا حذف این صفحه، با پشتیبان سایت تماس بگیرید.

دکتر محمدحسن آسایش

کد نظام پزشکی: 4828

Icon Rate (از 0 نظر)

دکتر محمدحسن آسایش

متخصص: روانشناسی

اگر شما دکتر محمدحسن آسایش هستید، برای فعال سازی رایگان سامانه نوبت دهی خود بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

من دکتر محمدحسن آسایش هستم

کاربر عزیز، در صورتی که به مطب پزشک مراجعه کردید یا به این پزشک محترم، دسترسی دارید، لطفا به این پزشک اطلاع دهید که به سایت سینا پزشک مراجعه کنند و فرم ثبت نام پزشک را تکمیل نمایند تا نوبت دهی اینترنتی این پزشک، فعال شود. با تشکر

سایر پزشکان مرتبط با روانشناسی

نمونه کار های دکتر محمدحسن آسایش

ثبت نظر برای دکتر محمدحسن آسایش

پاسخ
user Icon
comment

0 نظر در صف بررسی

درباره دکتر محمدحسن آسایش

دکتر محمدحسن آسایش

عضو هیئت علمی دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران

 

متخصص خانواده درمانی، زوج درمانی، سکس تراپی و درمانگر اختلالات اضطرابی و ویژگی های شخصیتی مشکل ساز.

 

دارای پروانه اشتغال از کمیته تخصصی مشاوره خانواده سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران (شماره پروانه سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ۴۸۲۸)

اصالتا اهل یزد، متاهل و ساکن شهر تهران

دارای 12 سال سابقه فعالیت حرفه ای (از 2010 تا کنون) در کلینیک دانشکده روان شناسی دانشگاه تهران

رویکرد درمانی و مشاوره ای من PTC است که یک رویکرد (تحلیلی-سیستمی-رفتاری) است، این رویکرد علاوه بر تاکید بر رابطه درمانی و حرفه ای مناسب، سرشار از تکنیک های عملی برای درمان مشکلات و اختلالات بالینی و زناشویی می باشد.

دکتر محمدحسن آسایش متخصص روانشناسی هستند. مطب دکتر محمدحسن آسایش واقع در شهر تهران قرار دارد. درحال حاضر نوبت‌ دهی اینترنتی و مشاوره آنلاین دکتر محمدحسن آسایش در سامانه سینا پزشک فعال نمی باشد. شما پزشک محترم می‌توانید درخواست فعال شدن نوبت مطب خود را از طریق پشتیبانی سایت سینا پزشک، اعلام کنید تا در اسرع وقت‌، نوبت مطب شما، فعال شود. دوست عزیز، شما می‌توانید برای دریافت نوبت از دکتر محمدحسن آسایش متخصص روانشناسی در شهر تهران با شماره مطب این پزشک تماس بگیرید و یا حضوری به مطب دکتر مراجعه کنید.شما می‌توانید از طریق سامانه سینا پزشک ، آدرس و شماره تلفن مطب دکتر محمدحسن آسایش را مشاهده کنید.