رزرو نوبت اینترنتی دکتر گویک هاکوپیان متخصص اعصاب و روان ( روانپزشک ) ، تهران

این صفحه جهت اطلاع شما دوست عزیز می باشد و در حال حاضر، نوبت دهی این پزشک از طریق این سایت، فعال نشده است. شما پزشک محترم می توانید، برای فعال کردن نوبت دهی یا حذف این صفحه، با پشتیبان سایت تماس بگیرید.

دکتر گویک هاکوپیان

کد نظام پزشکی: 122814

Icon Rate (از 0 نظر)

دکتر گویک هاکوپیان

متخصص: اعصاب و روان ( روانپزشک )

اگر شما دکتر گویک هاکوپیان هستید، برای فعال سازی رایگان سامانه نوبت دهی خود بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

من دکتر گویک هاکوپیان هستم

کاربر عزیز، در صورتی که به مطب پزشک مراجعه کردید یا به این پزشک محترم، دسترسی دارید، لطفا به این پزشک اطلاع دهید که به سایت سینا پزشک مراجعه کنند و فرم ثبت نام پزشک را تکمیل نمایند تا نوبت دهی اینترنتی این پزشک، فعال شود. با تشکر

سایر پزشکان مرتبط با اعصاب و روان ( روانپزشک )

نمونه کار های دکتر گویک هاکوپیان

ثبت نظر برای دکتر گویک هاکوپیان

پاسخ
user Icon
comment

0 نظر در صف بررسی

درباره دکتر گویک هاکوپیان

در انتخاب پزشکتون هیچ وقت به رتبه فرد در سایتهای مختلف اکتفا و اعتماد نکنید چون الان تبلیغات حرف اول رو در همه شغلها میزنه و متاسفانه پزشکی هم از این موضوع مستثنا نیست و خیلی از پزشکان با دادن پول هنگفت به سایتهای معتبر ؛ خودشان را در رتبه های بالاتر قرار میدهند و اگر دقت کنید در همه سایتها جزو 5 نفر اول بیشتر سایتها هستند . پس مواظب باشید با چه معیاری پزشک خودتون رو انتخاب میکنید دومین مسئله هزینه ویزیت هست طبق مطالعاتی که در کشورهای مختلف منجمله ایران شده معمولا رابطه مستقیمی بین هزینه ویزیت با کیفیت خدمات درمان وجود داره مثل بستری شدن در بیمارستان خصوصی و دولتی و نحوه سرویس دهی به مردم وجود داره ولی بعضی ها ویزیت رو پایین میگیرن و بجاش از روشهای پاراکلینیک مثل تستهای روانشناسی و نوار و نقشه مغزی یا نوار عصب عضله یا نوار و اکوی قلبی و سونوگرافیهای داخل مطب در هر رشته ای برای جبران ویزیت نگرفته شون استفاده میکنند بدون اینکه اصلا وقتی برای مراجعه کننده بزارن تا ایشون مشکلش رو مطرح کنه و این میشه که دید مردم نسبت به بیشتر پزشکان بد شده پس اگر کسی بدون هیچ وسیله ای و با وقت گذاشتن و در صورت لزوم معاینه دقیق به تشخیض میرسه و کار شما رو راه میندازه باید بجای انتقاد از اون تقدیر کنید چون نشونه سواد بالای اون فرد هست وگرنه هرکسی با انجام کارهای پاراکلینیک خودش هم میتونه بره برای خودش درمان لازم رو شروع کنه چون تو اینترنت همه چی هست ، دکتر میخواد چی کار !!!! پس مهمترین معیار شما برای انتخاب و ادامه درمان ؛ رابطه درمانی و احساس خوب 2 طرفه بین شما و پزشک باید باشه تا بتونید بهش اعتماد کنید و در همون جلسه اول نصف درمان رو گرفتید ، نه هیچ چیزه دیگه حداقل این چیزیه که مراجع تمام کتب علم پزشکی در تمام تخصص ها عنوان کردن.

 

 

بخاطر کرونا یا واکسن های اون بیشتر مردم در روزهای اول سرفه ها خشک و درد شدید بدن پیدا میکنند و متاسفانه اخیرا شربتی به نام آلرگارد تولید شده به ظاهر در عناصر اولیه اش مواد مفیدی داره ولی اگر دقت کنید آخرین ماده موثر تنتور اوپیوم هست که این ماده تریاک خالص هستش که برای ترک معتادین در مراکز ترک اعتیاد به طور جداگانه استفاده میشه و خیلی از مردم نا آگاهانه به توصیه دوستان یا آشنایان یا پرسنل داروخانه نه داروساز از اون برای کاهش علایم استفاده میکنن و فکر میکنن خیلی بهتر از داروهای معمول پزشکی هست در حالیکه دستی دستی و آروم آروم جوانان دچار اعتیاد به مخدر صناعی میشن و کافیه که به کسی کمی سرخوشی بده و دیگه هیچ کس کاری نمی تونه براش بکنه . هشدار میدم مواظب این داروهای گیاهی که به شما داده میشه باشید و محتوای اون رو بخونید بخصوص افراد مسن چون با بیشتر داروها تداخل داره و منجر به مرگ در اونها میشه .

 

هموطنان عزیز لطفا از مصرف خودسرانه داروهای گیاهی به ظاهر ضد افسردگی که درتلویزیون یا ماهواره تبلیغ میشه و یا دوستان یا آشنایانتون تجربه کردن و بهبودی نسبی داشته جدا خودداری کنید .در ثانی یک دارو در یک فرد قرار نیست برای بقیه افراد هم همون نتیجه رو بده . پس از تجویز داروها به دیگران بخصوص اعضای خانواده جدا خودداری کنید.

 

هیچ روانشناس یا پزشکان عمومی و متخصص داخلی و متخصص نورولوژیست ( مغز و اعصاب ) اجازه لازم برای تجویز داروها روان پزشکی رو نداره چون به اندازه کافی از تداخلات و عوارض داروها اطلاع ندارن و بعد رفع کردن اونها رو هم بلد نیستن پس حتما به روانپزشک یا متخصص اعصاب و روان معتمد خودتون مراجعه کنید که دچار مشکلی نشید . علت تاکید من اینه که بارها شاهد خودکشی و سو مصرف داروهایی بودم که این افراد تجویز کردن .

 

اخیرا دیده شده که مردم خودسرانه استفاده از گلوریا را که داروهای ضد دیابت می باشد برای کاهش وزن استفاده میکنند ولی مصرف این دارو اکیدا به هیچ عنوان توصیه نمی شود چون مطالعات اخیر در سال 2021 نشان داده که خطر سرطان مثانه را 10 تا 100 برابر افزایش میدهد . بخصوص که اخیرا که درعطاری ها آنرا با مواد آمفتامینی مخلوط کرده و خطر اعتیاد رو به شدت افزایش داده و باعث تخریب همیشگی مغز می گردد.

 

 

تمام پزشکانی که به اصلاح به روز هستن و طبق مراجع علمی کار می کنند و ادعا دارند از روش های غیر دارویی استفاده میکنند کاشکی به مردم میگفتند که rTMS و Neurofeedback و هیپنوتیزم و Homeopathy و یوگا و طب سنتی هیچکدوم مثل مصرف امگا 3 و جینگو و ویتامین B1 که تا میرسین بهشون تجویز میکنید در هیچ بیماری اثرش در کتابهای رفرانس ما هنوز ثابت نشده و فقط جنبه سو استفاده از جیب مردم رو داره و استفاده گرفتن از نوار مغز یا نقشه مغز هم همینطور هیچ کمکی به تشخیص نمیکنه ؛ بخصوص قبل از مصاحبه با بیمار !!! همه اینها متاسفانه از سادگی مردم سو استفاده کردنه و باعث بی اعتبار کردن بقیه روانپزشکان هم میشن . تشخیص روان پزشکی فقط و فقط با شرح حال و مصاحبه دقیق و جدی و دلسوزانه و بعضا استفاده از تست های روان شناسی در مشاوره های پیش از ازدواج و تایید یا رد اختلالات شخصیت و افتراق اونها از دیگر بیمارهای روانپزشکی است.

عوارض مهمی که خیلی پزشکانی که rTms رو به شما تجویز میکنند به شما نمیگن وگرنه هیچوقت اونرو انجام نمیدید :

 

1- افزایش احتمال خطر تشنج 2 - افزایش احتمال سویچ به مانیا (شیدایی) در افسردگی دوقطبی 3- افزایش افکار خودکشی 4- ایچاد سردرد شدید یا تشدید اون که بخصوص در ناحیه کاسه سر احساس میشه 5- افزایش حساسیت به کوچکترین صداها 6-کاهش شنوایی 7-اختلال در چرخه خواب و بیداری 8-اختلال در حافظه و بدتر از همه کارایی اون در سال 2020 فقط 13 درصد تخمین زده شده و باید فرد 2 داروها از 2 گروه مختلف از ضد افسردگی هارو حداقل 1 سال گرفته باشه و یا مقاوم به انواع درمانهای دارویی و رواندرمانی باشه تا مجوز استفاده از rTms داشته باشه (خط سوم درمان) اون هم باید عوارضی که گفتم توضیح داده بشه و با رضایت و آگاهی فرد صورت بگیره نه با تبلیغ و سوما هیچگونه وسیله فلزی مثل پیس میکر یا ایمپلنت دندون یا گوش یا هرانچه که در MRI هم ممنوع هست داشته باشه ولی بعید میدونم تا الان این مسایل رو براتون عنوان کرده باشن.

 

 

امیدوارم در انتخاب پزشکتون بیشتر دقت کنید ولی تصمیم گیرنده نهایی باز خود شما هستین . این مطالب در UpToDate و کتاب خودمون هم هست که مرجع تمام روانپزشکان سراسر دنیا وجود داره چون تو اینترنت فقط به به و چه چه rTms شده ولی تو اون منابع فقط مطالب معتبر نوشته میشه.

 

 

 

اینجانب دکتر گویک هاکوپیان متخصص اعصاب و روان با بیش از 19 سال تجربه و عضو انجمن روانپزشکان ایران و در زمینه های مختلف علوم مغز و اعصاب و روان و داروهای مرتبط مطالعه با بروز نگه داشتن خود، تلاش میکنم که مراجعین را با جدیدترین روش های درمانی معالجه کنم و در زمینه تداخلات دارویی با داروهای مصرفی در بیماریهای دیگر به خوبی آگاهم. نکته ای که من به آن خیلی اهمیت میدهم اخلاق پزشکی و حرفه ای و رعایت حریم خصوصی فرد هست و برای گوش دادن به مراجعه کننده وقت کافی اختصاص می دهم تا کاملا اطلاعات لازم رو برای تشخیص دقیق و بهترین گزینه درمانی برای هر فرد پیدا کنم.

 

 

لازم به یاداوری است خواهشا همیشه همه داروهای مصرفی قبلی و فعلی و پرونده ها و مدارک قبلی خودتون رو با خود به همراه داشته باشید .در ضمن به یاد داشته باشید اگر کسی مشکل جسمی مثل آسم یا MS یا سکته مغزی کرده یا هر بیماری زمینه ای دیگه داره ، تا اون رو درمان یا کنترل نکرده ، مراجعه نکنه چون علت ارگانیک همیشه باید رد بشه بعد نهایتا روانپزشک میتونه کمک کنه چون دادن دارو و روان درمانی به کسی که تو بدنش مشکل جدی هست و کاری براش انجام نشده ، بی فایده است.

 

 

در زمینه های انواع سردرد ( میگرنی و غیر میگرنی ، عصبی ) ، اختلال فراموشی با هر علتی ، انواع زوال عقل (آلزایمر) ، ترک سیگار ، ترک الکل ،ترک اعتیاد بدون مشتق از مواد مخدر، ترک حشیش، ترک شیشه , انواع افسردگی ، انواع اختلالات اضطراب ( پانیک ، جدایی ، منتشر ، اجتماعی ،ترس از تنهایی ، خون ، ارتفاع , آمپول , فضاهای بسته و یا باز) ، انواع اختلالات حافظه ، بیش فعالی و اختلال تمرکز کودکان ، انواع وسواس هاس فکری و عملی ، انواع اختلال دوقطبی ، اختلال اسکیزوفرنی ، شب ادراری در کودکان ، اختلالات بعد از سانحه ، کاهش یا افزایش اشتها و وزن ، کنترل عصبانیت و خشم و پرخاشگری ، خستگی مزمن و درد اندامها ، انواع تیک در کودکان و بزرگسالان ، اختلال طیف اوتیسم ، ناخن جویدن و کندن پوست و مو و جوش در نوجوانان ، شب ادراری اطفال ، اختلافات زناشویی فعالیت می کنم ؛ و نهایتا بهبود کیفیت زندگی شما

 

 

برای نوبت گیری ، تاکید میکنم لطفا قبل از مراجعه بدون هماهنگی مراجعه نکنید تا تداخل با بقیه مراجعین پیش نیاد (چون بعضی از مراجعین معرفی میشن ، بعضی ها از قبل بصورت ثابت میان ، بعضی ها تلفنی وقت میگیرن) و شما از هیچ کدوم از اینها اطلاعی ندارین پس با شماره های مطب حتما تماس بگیرید و ساعت نهایی مراجعه تون رو هماهنگ کنید.

 

 

همچنین برای ویزیت و درمان ؛ در صورت عدم توانایی مراجعه حضوری به هر دلیلی ؛ بجز جلسه اول که باید حتما حضوری باشه (ساکنین تهران) در بقیه موارد میتونید با واتساپ بصورت تصویری (زنده) مراحل مختلف نیازمندی و خدمتتون رو دریافت کنید. ( بخصوص برای افرادی که خارج از تهران هستن یا فاصله از محل زندگی و کار تا مطب دور هستش و هزینه رفت و آمد از خود ویزیت و درمان بیشتر میشه یا افراد مسن که خطر بیشتری برای ابتلا به کرونا رو دارن یا بعلت داشتن بیماری زمینه ای قادر به پیاده روی یا حرکت نیستن)

 

 

زمان ویزیت حضوری و غیر حضوری روزهای زوج از ساعت 11 صبح تا 10 شب

 

دکتر گویک هاکوپیان متخصص اعصاب و روان ( روانپزشک ) هستند. مطب دکتر گویک هاکوپیان واقع در شهر تهران قرار دارد. درحال حاضر نوبت‌ دهی اینترنتی و مشاوره آنلاین دکتر گویک هاکوپیان در سامانه سینا پزشک فعال نمی باشد. شما پزشک محترم می‌توانید درخواست فعال شدن نوبت مطب خود را از طریق پشتیبانی سایت سینا پزشک، اعلام کنید تا در اسرع وقت‌، نوبت مطب شما، فعال شود. دوست عزیز، شما می‌توانید برای دریافت نوبت از دکتر گویک هاکوپیان متخصص اعصاب و روان ( روانپزشک ) در شهر تهران با شماره مطب این پزشک تماس بگیرید و یا حضوری به مطب دکتر مراجعه کنید.شما می‌توانید از طریق سامانه سینا پزشک ، آدرس و شماره تلفن مطب دکتر گویک هاکوپیان را مشاهده کنید.