رزرو نوبت اینترنتی دکتر آرشیا شاه محمدی موسوی متخصص قلب و عروق ، تهران

این صفحه جهت اطلاع شما دوست عزیز می باشد و در حال حاضر، نوبت دهی این پزشک از طریق این سایت، فعال نشده است. شما پزشک محترم می توانید، برای فعال کردن نوبت دهی یا حذف این صفحه، با پشتیبان سایت تماس بگیرید.

دکتر آرشیا شاه محمدی موسوی

کد نظام پزشکی: 66673

Icon Rate (از 0 نظر)

دکتر آرشیا شاه محمدی موسوی

متخصص: قلب و عروق

اگر شما دکتر آرشیا شاه محمدی موسوی هستید، برای فعال سازی رایگان سامانه نوبت دهی خود بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

من دکتر آرشیا شاه محمدی موسوی هستم

کاربر عزیز، در صورتی که به مطب پزشک مراجعه کردید یا به این پزشک محترم، دسترسی دارید، لطفا به این پزشک اطلاع دهید که به سایت سینا پزشک مراجعه کنند و فرم ثبت نام پزشک را تکمیل نمایند تا نوبت دهی اینترنتی این پزشک، فعال شود. با تشکر

سایر پزشکان مرتبط با قلب و عروق

نمونه کار های دکتر آرشیا شاه محمدی موسوی

ثبت نظر برای دکتر آرشیا شاه محمدی موسوی

پاسخ
user Icon
comment

0 نظر در صف بررسی

درباره دکتر آرشیا شاه محمدی موسوی

دکترآرشیا شاه محمدی، فارغ التحصیل بیمارستان قلب شهید رجایی بوده وسابقه گذراندن دوره های فوق تخصصی وشرکت در سمینارهای بین المللی فرانسه، ایتالیا، هلند واسترالیا را دارد. وی سابقه ریاست بخش قلب وعروق بیمارستان محب مهرو بخش سی سی یو آن مرکز را دارد. در حال حاضر با بیمارستانهای نیکان، صارم، مهر آیین و محب مهر همکاری دارند.

تخصص ایشان در زمینه آنژیوگرافی وکاتتریزاسیون، اکوکاردیوگرافی، هولترمانیتورینگ بوده و مدیریت و ارایه استراتژی درمانی در موارد حاد و اورژانسی بیماریهای قلب و عروق از قبیل سکته قلبی و سندرم کرونری حاد، اورژانسهای فشارخون، مدیریت و درمان آریتمی های قلبی (بی نظمی ریتم قلب) و مشاوره قلب و عروق و تعیین راهکار جهت جلوگیری از اتفاقات حاد و انفارکتوس قلبی حین اعمال جراحی غیر قلبی از موارد عمده طبابت ایشان است.

درمان ومدیریت بیماران کاندید جراحی قلب باز ، قبل وبعد از جراحی از سایر موارد حیطه کاری ایشان است. 
مدیریت درمانی بالغ بر صدها بیمار با سابقه عمل جراحی قلب باز و جلوگیری از وقوع حملات قلبی مجدد در این دسته از بیماران، یکی دیگر از خدمات کلینیکهای قلب و عروق ایشان در محدوده نارمک و میرداماد است.

دکتر آرشیا شاه محمدی موسوی متخصص قلب و عروق هستند. مطب دکتر آرشیا شاه محمدی موسوی واقع در شهر تهران قرار دارد. درحال حاضر نوبت‌ دهی اینترنتی و مشاوره آنلاین دکتر آرشیا شاه محمدی موسوی در سامانه سینا پزشک فعال نمی باشد. شما پزشک محترم می‌توانید درخواست فعال شدن نوبت مطب خود را از طریق پشتیبانی سایت سینا پزشک، اعلام کنید تا در اسرع وقت‌، نوبت مطب شما، فعال شود. دوست عزیز، شما می‌توانید برای دریافت نوبت از دکتر آرشیا شاه محمدی موسوی متخصص قلب و عروق در شهر تهران با شماره مطب این پزشک تماس بگیرید و یا حضوری به مطب دکتر مراجعه کنید.شما می‌توانید از طریق سامانه سینا پزشک ، آدرس و شماره تلفن مطب دکتر آرشیا شاه محمدی موسوی را مشاهده کنید.