رزرو نوبت اینترنتی دکتر نگین مولازاده متخصص قلب و عروق ، تهران

این صفحه جهت اطلاع شما دوست عزیز می باشد و در حال حاضر، نوبت دهی این پزشک از طریق این سایت، فعال نشده است. شما پزشک محترم می توانید، برای فعال کردن نوبت دهی یا حذف این صفحه، با پشتیبان سایت تماس بگیرید.

دکتر نگین مولازاده

کد نظام پزشکی: 137523

Icon Rate (از 0 نظر)

دکتر نگین مولازاده

متخصص: قلب و عروق

اگر شما دکتر نگین مولازاده هستید، برای فعال سازی رایگان سامانه نوبت دهی خود بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

من دکتر نگین مولازاده هستم

کاربر عزیز، در صورتی که به مطب پزشک مراجعه کردید یا به این پزشک محترم، دسترسی دارید، لطفا به این پزشک اطلاع دهید که به سایت سینا پزشک مراجعه کنند و فرم ثبت نام پزشک را تکمیل نمایند تا نوبت دهی اینترنتی این پزشک، فعال شود. با تشکر

سایر پزشکان مرتبط با قلب و عروق

نمونه کار های دکتر نگین مولازاده

ثبت نظر برای دکتر نگین مولازاده

پاسخ
user Icon
comment

0 نظر در صف بررسی

درباره دکتر نگین مولازاده

متخصص قلب و عروق و فشارخون دارای بورد تخصصی قلب و عروق فلوشیپ فوق تخصصی نارسایی قلب و پیوند قلب دارنده رتبه برتر پژوهشی در حوزه قلب و عروق عضو انجمن قلب و عروق ایران و آمریکا مراجعه کنندگان گرانقدر در روزهای آتی جهت رفاه حال شما عزیزان از ساعت ۳ بعدازظهر اماده ویزیت شما عزیزان هستیم.

دکتر نگین مولازاده متخصص قلب و عروق هستند. مطب دکتر نگین مولازاده واقع در شهر تهران قرار دارد. درحال حاضر نوبت‌ دهی اینترنتی و مشاوره آنلاین دکتر نگین مولازاده در سامانه سینا پزشک فعال نمی باشد. شما پزشک محترم می‌توانید درخواست فعال شدن نوبت مطب خود را از طریق پشتیبانی سایت سینا پزشک، اعلام کنید تا در اسرع وقت‌، نوبت مطب شما، فعال شود. دوست عزیز، شما می‌توانید برای دریافت نوبت از دکتر نگین مولازاده متخصص قلب و عروق در شهر تهران با شماره مطب این پزشک تماس بگیرید و یا حضوری به مطب دکتر مراجعه کنید.شما می‌توانید از طریق سامانه سینا پزشک ، آدرس و شماره تلفن مطب دکتر نگین مولازاده را مشاهده کنید.