3 مزیت عمل واژینوپلاستی شیراز، هزینه، مراقبت های عمل

author Image ادمین سایت
Calendar Icon 25 اردیبهشت 1402
user Image زمان مورد نیاز برای مطالعه: 8 دقیقه
Blog Image

برای اطلاع از عمل واژینوپلاستی در شیراز و با توجه به این موضوع که رحم و واژن یکی از نقاط حساس خانم ها می باشد، باید برای انجام هر نوع عمل، اطلاعات کافی از آن را داشته باشید. ممکن است شما نیز مطالب زیادی را در مورد انواع مختلف جراحی های زیبایی واژن مطالعه کرده باشید تا بتوانید بهترین و مناسب ترین راه و همچنین یک پزشک مجرب و متخصص زنان و زیبایی در شیراز را برای این کار انتخاب کنید.

جراحی های متفاوتی برای زیبایی واژن وجود دارد که هر کدام از آن ها باید با توجه به شرایط انجام شود در این مقاله سعی داریم در مورد عمل واژینوپلاستی در شیراز مطالب مهم را بیان کنیم پس شما پیشنهاد می دهیم که تا انتهای این مطلب را مطالعه فرمایید.

چرا خانم ها واژينوپلاستی در شیراز را انتخاب می کنند؟

یکی از عواملی که می تواند باعث شود خانم ها به جراحی‌های زیبایی مربوط به واژن روی بیاورند انجام زایمان های متعدد یا سخت می باشد که باعث کشش واژن و کانال زایمان خواهد شد. در طی زایمان واژن بیش از حد کشیده شده یا گشاد می شود که علاوه بر گشادی واژن می تواند باعث به وجود آمدن یک سری مشکلات دیگر نیز شود. در چنین مواردی انجام جراحی واژینوپلاستی در شیراز یا همان جوان سازی واژن می تواند یک راه حل مناسب برای رها شدن از این سری مشکلات باشد.

یکی از عواملی که می تواند باعث شود خانم ها به جراحی‌های زیبایی مربوط به واژن روی بیاورند انجام زایمان های متعدد یا سخت می باشد که باعث کشش واژن و کانال زایمان خواهد شد. در طی زایمان واژن بیش از حد کشیده شده یا گشاد می شود که علاوه بر گشادی واژن می تواند باعث به وجود آمدن یک سری مشکلات دیگر نیز شود. در چنین مواردی انجام جراحی واژینوپلاستی در شیراز یا همان جوان سازی واژن می تواند یک راه حل مناسب برای رها شدن از این سری مشکلات باشد.

جراحی واژینوپلاستی در شیراز چگونه انجام خواهد شد؟

 

واژینوپلاستی نیز یک عمل جوانسازی واژن می باشد که جز عمل های جراحی زنان و زایمان است و توسط پزشک متخصص زنان و زیبایی در شیراز انجام می شود و عمل های زیبایی دیگری مانند لابیاپلاستی در شیراز ، پرینورافی در شیراز و ... شامل این تخصص می شود که در وبلاگ سینا پزشک، این موارد را توضیح داده ایم.

 

واژن با گذشت زمان و افزایش سن در خانم ها در اثر مواردی مانند زایمان طبیعی، تغییرات ناگهانی وزن و ... دچار تغییر شکل، افتادگی و شل شدگی شود. عمل واژینو پلاستی نوعی عمل زیبایی و ترمیمی واژن به حساب می آید که در آن به رفع مشکلات ناشی از گشادی واژن، شل شدگی، افتادگی، حذف قسمت های اضافی و... می پردازد. عمل واژینو پلاستی امروزه در شیراز بسیار رایج شده است و بانوان زیادی در شیراز هر ساله به این عمل روی می آورند.

 

 از این رو قصد داریم در این مقاله به بررسی عمل واژینو پلاستی در شیراز بپردازیم. لطفا تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

 

عمل واژینوپلاستی در سال های اخیر در بین خانم های ایرانی و سراسر جهان، بسیار رواج پیدا کرده استانجام عمل واژینوپلاستی در شیراز به این صورت است که، در طی آن پزشک سعی می‌کند عضله کشیده شده در پشت واژن را کوتاه کند و به هم بخیه بزند. ناخواسته یا همان پوشش داخلی بیش از حد واژن برداشته می‌شود و باز خواهد شد که عضلات واژن و بافت نرم اطراف آن دچار سفتی شود.

 

 معمولاً ابزارهایی که برای این عمل به کار برده می شود و شامل لیزر چاقوی جراحی و در نهایت بخیه می باشد واژینوپلاستی در شیراز می‌تواند با کاهش قطر واژن و افزایش تنگی عضلات باعث شود که واژن به حالت اولیه خود یعنی قبل از بارداری برگردد.

 

خانم هایی که عضلات کف لگن آن ها آسیب دیده و علائمی مانند کاهش میل جنسی گشادی واژن و به وجود آمدن عفونت های مکرر به همراه دارند و می ‌توان گفت علاوه بر خانم ها ممکن است که همسر آن ها نیز رضایت کافی از رابطه جنسی خود نداشته باشد.

 

برای انجام عمل واژینوپلاستی از بخیه های جذبی استفاده می شود و بر اساس تحقیقات علمی که انجام شده برخلاف سایر عمل ‌های زیبایی، واژینوپلاستی دارای مزایای بیشتری نسبت به خطرات آن می ‌باشد.

 

انجام جراحی واژینوپلاستی در شیراز چه مدت زمانی طول خواهد کشید؟

 

با توجه به این مورد که تیم جراحی واژینوپلاستی در شیراز از مهارت بسیار بالایی برخوردار و از بهترین پزشکان متخصص زنان و زیبایی هستند، اما در نهایت این جراحی حدود یک ساعت طول می ‌کشد. در انجام این عمل ممکن است که پزشک با توجه به شرایط شما از بی ‌حسی موضعی همراه با آرام بخش یا بیهوشی عمومی استفاده کند. پس از انجام این جراحی نیز این امکان وجود دارد که پزشک تشخیص دهد شما به مدت یک شب در بیمارستان بستری شوید.

 

این نکته را فراموش نکنید که پس از پایان جراحی و مرخص شدن از بیمارستان لازم است که در یک بازه زمانی مناسب برای معاینه های کامل به جراح خود مراجعه کنید. انتظار می رود که پس از عمل مقداری قرمزی، تورم، خونریزی و کبودی نیز برای بیمار وجود داشته باشد که معمولاً اکثر خانم هایی که برای عمل واژینوپلاستی اقدام می ‌کنند این موارد را تجربه خواهند کرد.

 این موارد همگی به صورت موقت خواهد بود و شما می توانید پس از گذشت چندین روز فعالیت های قبل خود را از سر بگیرید.

 

مزیت انجام جراحی واژینوپلاستی در شیراز

 

از مزایای انجام عمل واژینوپلاستی در شیراز می توان به مواردی مانند:

  • 1- بهبود یافتن کیفیت زندگی در خانم ها
  • 2-  از بین بردن عفونت های مکرر واژن
  • 3-  بهبود روابط زناشویی و افزایش ارگاسم

در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره یا رزرو نوبت از بهترین پزشکان شیراز، با پشتیبان سینا پزشک در واتساپ پیام دهید یا تماس بگیرید.

  09178810721 -09304719151


 

عمل زیبایی واژن در شیراز:

 

عمل زیبایی واژن با واژینوپلاستی، یک عمل جراحی پرطرفدار در بین زنان جهان می باشد.

این عمل بر روی دستگاه تناسلی زن ها انجام می شود و در آن قسمت های اضافی لابیا که  افتادگی و آویزان دارند بریده می شوند و تا واژن حالت منظمی به خود بگیرد. عمل زیبایی واژن در شیراز، مورد توجه بسیاری از خانم های شیرازی قرار گرفته است.

 

هدف از انجام عمل زیبایی واژن:

 

  1. برطرف کردن چروک های لابیا مینور
  2. رفع تیرگی لابیا مینور
  3. افزایش اعتماد به نفس زنان در رابطه جنسی
  4. متقارن شدن شدن لابیا
  5. کاهش درد و سوزش حین رابطه جنسی
  6. کاهش عفونت های واژینال
  7. و ... .

 

واژینو پلاستی در شیراز به چه خانم هایی توصیه می شود؟

 

همان طوری که گفته شد واژینو پلاستی در شیراز به طور کلی برای حل مشکلات ناشی از افتادگی، شل شدگی، گشادی واژن و ترمیم مشکلات واژن است. اما ممکن است این سوال در ذهن فرد ایجاد شود که این عمل برای چه افرادی مناسب است و فرد از کجا باید بفهمد که به این عمل نیاز دارد یا خیر. در این مقاله قصد داریم به بررسی ویژگی افرادی که به این عمل نیاز دارند بپردازیم:

 

  • 1- زایمان طبیعی منجر به شل شدن عضلات واژن شده و علاوه بر آن پزشکان در هنگام زایمان برشی در ناحیه پرینه ایجاد می کنند که پس از زایمان ممکن است به درستی بخیه نشود و به این ترتیب واژن دچار گشادی شود. هم چنین در صورت تکرار زایمان طبیعی این مشکل حاد تر شده و فرد نیاز به انجام عمل واژینو پلاستی در شیراز پیدا خواهد کرد.
  • 2- به غیر از زایمان طبیعی انجام رابطه جنسی مکرر و افزایش سن می تواند منجر به گشادی واژن شود. بنابراین خانم هایی که مشکلات گشادی واژن دارند باید عمل واژینو پلاستی انجام دهند.
  • 3- این عمل به خانم هایی که در اثر گشادی واژن دچار بی اختیاری ادرار شده اند نیز توصیه می شود.
  • 4- هم چنین وجود عفونت های واژن می تواند به دلیل مشکلات نتشی از گشادی و شل شدگی واژن باشد.
  • 5- انجام این عمل برای کلیه خانم هایی که دارای شرایط بالا باشند انجام خواهد شد. اما به طور کلی خانم ها با افزایش سن بیش تر با گشادی واژن رو به رو می شوند. هم چنین انجام این عمل برای دختران باکره انجام نخواهد شد چرا که این عمل مستلزم دسترسی به کانال های واژن است و در دختران باکره منجر به ایجاد صدمه به پرده بکارت خواهد شد.

 

اقداماتی که پیش از عمل واژینوپلاستی در شیراز باید انجام دهید:

 

برای انجام هر نوع عمل بایدها و نباید های وجود دارد که باید از آنها اطلاع لازم را داشته باشید تا عمل شما با موفقیت کامل به پایان برسد که این موارد شامل جراحی واژینوپلاستی در شیراز نیز خواهد شد که ما قصد داریم آن ها را برای شما توضیح دهیم.

 

  • 1- برای آن که جراحی راحتی را داشته باشید به شما پیشنهاد می دهیم که به مدت ۱۰ ساعت قبل از انجام عمل واژینوپلاستی در شیراز از خوردن غذا و نوشیدنی خودداری کنید.
  • 2- سعی کنید یک روز قبل از عمل واژینوپلاستی در شیراز از برقرار کردن رابطه جنسی جلوگیری کنید چرا که پیش از جراحی لازم است که بافت واژن منظم خود قرار بگیرد.
  • 3- حتماً به تمامی دستورالعمل‌ های جراح خود توجه لازم را داشته باشید زیرا ممکن است که پیش از انجام عمل واژینوپلاستی در شیراز آزمایش خون، پاپ اسمیر و سایر آزمایش های مربوطه را انجام دهید.
  • 4- جراحی واژینوپلاستی برای خانم های باردار انجام نخواهد شد پس حتماً آزمایش لازم برای بارداری را انجام دهید.
  • 5- اگر مشغول به کار هستید حتماً پیش از اقدام برای جراحی مرخصی بگیرید به این دلیل کرد لازم است به مدت چند روز از انجام پیاده روی های سخت و سنگین خودداری کنید.
  • 6- سعی کنید پیش  از مراجعه کردن به بیمارستان تمامی وسایلی که لازم است تا پایان دوره بهبود خود داشته باشید را تهیه کرده و در منزل قرار دهید.

 

مراقبت هایی که لازم است پس از انجام واژینوپلاستی در شیراز انجام شود:

 

همانطور که می‌ دانید انجام هرگونه عمل چه نوع سخت یا آسان احتیاج به مراقبت های لازم دارد تا نتیجه عمل کاملاً مثبت شود. در ادامه سعی می کنیم تمامی موارد لازم را به که پس از انجام واژینوپلاستی در شیراز لازم است رعایت کنید توضیح دهیم:

  • 1- پس از عمل جراحی واژینوپلاستی طبیعی است که دچار مواردی مانند درد و سوزش شوید. برای از بین بردن این چنین مشکلات می توانید از شیاف های مسکن استفاده کنید.
  • 2- سعی کنید زمانی که از اتاق عمل بیرون آمدید یعنی در ۲۴ ساعت اول بعد از جراحی از کمپرس یخ استفاده کنید.
  • 3- قطعاً پزشک معالج برای بهبود سریعتر شما دارو و پمادهای لازم را تجویز خواهد کرد که باید از آن ها در تایم مشخص خود استفاده کنید.
  • 4- از دیگر مواردی که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید عدم استفاده از استخر و سونا به مدت ۶ الی 8 هفته  پس از عمل می باشد.
  • 5- پس از اتمام جراحی لازم است به مدت یک ماه تا یک ماه و نیم از انجام کار و فعالیت سنگین خودداری کنید که باعث خواهد شد که به شکم و لگن شما فشار زیادی وارد شود.
  • 6- لازم است که به مدت ۸ هفته از رابطه جنسی پرهیز کنید.

 

 

تمامی مواردی که گفته شد می تواند تاثیر بسیار زیادی در ماندگاری جراحی واژینوپلاستی در شیراز داشته باشد و همانطور که می دانید نتیجه عمل تا حدود بسیار زیادی به مراقبت های پس از آن بستگی دارد که در صورت انجام تمامی موارد فوق می توانید باعث ماندگاری دائم این نوع عمل شوید. همچنین به شما پیشنهاد می دهیم که اگر قصد انجام جراحی واژینوپلاستی را دارید حتما این کار را پس از آخرین بارداری و زایمان خود انجام دهید.

 

در برخی موارد لازم است که خانم‌ها حتماً جراحی واژینوپلاستی را انجام دهند و در صورتی که از آن جلوگیری شود ممکن است عوارضی مانند:

 

  • 1- افتادگی رحم
  • 2- افتادگی مثانه
  • 3- افتادگی واژن
  • 4- بی اختیاری ادرار
  • 5- دچار شدن به عفونت های شدید واژینالی را به همراه داشته باشد.

در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره یا رزرو نوبت از بهترین پزشکان شیراز، با پشتیبان سینا پزشک در واتساپ پیام دهید یا تماس بگیرید.

  09178810721 -09304719151


عوارض عمل واژینو پلاستی و تنگ کردن واژن در شیراز

 

این عمل با وجود مزایای بسیار زیادی که دارد دارای یک سری عوارض احتمالی می باشد که همه آن ها دائمی نبوده و با گذشت زمان و تمام شدن دوره نقاهت  این عوارض رو به بهبود خواهند رفت. از جمله این عوارض می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

 

۱_ وجود درد، سوزش و خارش در چند روز ابتدایی پس از عمل، که این عوارض فقط تا چند روز ابتدایی یا چند هفته پس از عمل خواهد بود و به تدریج رو به بهبودی خواهد رفت.

۲_ خروج ترشحات و خونابه از واژن که این عارضه نیز طبیعی بوده و با بهبود زخم در واژن این عارضه نیز بهبود می یاید.

۳_ ایجاد عفونت در واژن در صورت رعایت نکردن مراقبت های پس از عمل

۴_ تنگ شدن زیاد واژن که این مسئله ممکن است منجر به ایجاد درد در هنگام مقاربت شود.

۵_ در چند روز ابتدایی پس از عمل در صورت انجام دادن فعالیت های سنگین مانند ورزش  و بلند کردن اجسام سنگین ممکن است بخیه های داخل کانال واژن باز شده و منجر به ایجاد خونریزی شود. در این صورت فرد باید سریعا به پزشک مراجعه کند و واژن را ترمیم کند.

 

بهترین پزشکان واژینوپلاستی در شیراز

 

سابقه و تجربه پزشک معالج باید در حدی باشد که به درستی تشخیص دهد که فرد احتیاج به چه نوع عملی دارد. هم چنین پزشک باید به این نکته توجه کند که واژن تا چه حد نیاز به تنگ شدن دارد چرا که تنگ کردن بیش از حد واژن باعث مقاربت های دردناک، درد، خونریزی و عفونت خواهد شد. بنابراین در انتخاب پزشک خود حتما دقت کنید. برای پیدا کردن بهترین پزشکان شیراز در این زمینه می توانید کلمه " بهترین جراح واژینو پلاستی در شیراز" را در گوگل جستجو کنید و پس از مشاهده نام پزشکان رزومه و سابقه کاری آن ها را نیز مطالعه کنید.

 

تنگی واژن با لیزر در شیراز:

 

  تنگی واژن با لیزر در شیراز، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است.

بعضی از دستگاه های لیزر، مخصوص واژن هستند و قسمت پروب یا سر این دستگاه، وارد واژن می شود.

این عمل به منظور زیبایی واژن و مشکلات آسیب دیدگی بافت ناحیه تناسلی، انجام می شود. لیزرهای ناحیه تناسلی در انواع مختلفی انجام می شود که یکی از بی خطر ترین و بهترین لیزر واژن، لیزر لیدی لیفت می باشد که بدون آسیب رساندن به بافت های واژن و عمق بهتر و بیش تر، مشکلات زیبایی و آسیب دیدگی واژن را به بهترین شکل، برطرف کند.

 

تجربه عمل تنگی واژن یا واژينوپلاستی در شیراز:

 

بسیاری از خانم ها همواره به دنبال خواندن نظرات کسانی هستند که تجربه عمل تنگی واژن را داشته اند. می توان گفت استفاده از تجربیات افرادی که این عمل را کرده اند می تواند مشاور و راهنمای خوبی برای شما باشد، اما مهم ترین و موثرترین عامل برای موفقیت آمیز بودن این عمل، انتخاب جراح و متخصص حاذق در این زمینه می باشد. بهترین جراحان و متخصصان عمل لابیاپلاستی در شیراز هستند و می توانید برای انجام این عمل از آن ها وقت قبلی دریافت کنید.

 

هزینه عمل واژینوپلاستی یا تنگی واژن در شیراز:

 

هزینه عمل واژینوپلاستی در شیراز، به عوامل زیر بستگی دارد:

 

  • 1- پزشک متخصص
  • 2- محل انجام جراحی (کلینبک یا بیمارستان)
  • 3- انجام عمل های زیبایی واژن با واژینوپلاستی
  • 4- همزمان بودن عمل واژینوپلاستی و پرینورافی
  • 5- هزینه انجام آزمایشات قبل از عمل
  • 6- دست مزد پزشک و پرسنل بی هوشی
  • 7- هزینه وسایل استفاده شده در عمل

 

این جراحی فقط برای زیبایی واژن نیست و در  تمام مشکلات ناشی از آسیب دیدگی بافت های واژن را نیز برطرف کند و چون جز عمل های زیبایی به حساب می آید، تحت پوشش هیچ بیمه ای قرار نمی گیرد.

 

امیدوارم که از خواندن این مطالب نهایت لذت را برده باشید. برای مطالعه ی موارد بیشتر، می توانید از قسمت مقالات مرتبط و پیشنهادی وبلاگ سایت سینا پزشک،‌ مقاله ی مورد نظر خود را مطالعه کنید.

 

این مطلب صرفا جنبه‌ی آموزش و اطلاع‌رسانی دارد. پیش از استفاده از توصیه‌های این مطلب حتما با پزشک متخصص مشورت کنید. برای اطلاع از برنامه کاری پزشکان و رزرو نوبت کلیک کنید.

Link Icon اشتراک گذاری:
whatsApp FaceBook Twitter Mail telegram

دیدگاه شما

پاسخ
user Icon
comment

1 نظر در صف بررسی

پزشکان پیشنهادی