7 دلیل جراحی لابیاپلاستی شیراز، مراقبت های بعد عمل+ هزینه

author Image ادمین سایت
Calendar Icon 29 اردیبهشت 1402
user Image زمان مورد نیاز برای مطالعه: 12 دقیقه
Blog Image

لابیاپلاستی در شیراز عملی است که خانم ها تنها برای زیبا سازی واژن خود اقدام به این عمل جراحی می کنند. البته لازم است که بدانید این نوع عمل کاملاً اختیاری است مگر در بعضی موارد که انجام جراحی لابیاپلاستی در شیراز، یک امر کاملاً ضروری برای فرد باشد.

یکی از انواع جراحی های زیبایی مربوط به ناحیه واژن، لابیاپلاستی در شیراز می باشد که سعی می ‌کنیم در ادامه به طور کامل از ویژگی های عمل و همچنین چگونگی آن موارد لازم را نام ببریم.

لابیاپلاستی چیست؟

یکی از انواع مختلف جراحی زیبایی مخصوص بانوان لابیاپلاستی است که در طی آن جراح سعی می کند لبه داخلی و یا لبه بیرونی واژن را تا جایی که امکان پذیر دست تغییر دهد. براساس آمار و تحقیقاتی که انجام شده بانوانی بیشتر عمل لابیاپلاستی را انجام می ‌دهند که تمایل دارند اندازه طول لبه داخلی را کاهش دهند.

یکی از انواع مختلف جراحی زیبایی مخصوص بانوان لابیاپلاستی است که در طی آن جراح سعی می کند لبه داخلی و یا لبه بیرونی واژن را تا جایی که امکان پذیر دست تغییر دهد. براساس آمار و تحقیقاتی که انجام شده بانوانی بیشتر عمل لابیاپلاستی را انجام می ‌دهند که تمایل دارند اندازه طول لبه داخلی را کاهش دهند.

دلایل انجام لابیاپلاستی در شیراز و مراقبت های بعد از عمل:

 

عمل لابیا پلاستی جز عمل های ژنتیتال به حساب می آید این نوع عمل ها روی دستگاه تناسلی بانوان انجام می شوند. عمل لابیا پلاستی در شیراز طرفداران زیادی پیدا کرده است. این عمل به منظور زیبایی اندام تناسلی و افزایش لذت جنسی انجام می شود.  عمل لابیا در شیراز به طور معمول روی لبه های داخلی واژن انجام شده و قسمت های بزرگ و آویزان آن طی جراحی حذف خواهد شد.

این مورد علاوه بر زیبایی و بالا رفتن اعتماد به نفس منجر به کاهش عفونت در ناحیه مذکور خواهد شد.

امروز در این مقاله قصد داریم شما را با دلایل انجام لابیاپلاستی در شیراز و مراقبت های بعد از عمل آن، آشنا کنیم. از توجه و همراهی شما سپاس گزاریم. لطفا تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید؛

 

لابیاپلاستی چیست؟

 

لابیاپلاستی یک عمل زیبایی واژن است که اخیرا در بین بانوان، محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است.‌عمل لابیاپلاستی در شیراز، تحت تظر پزشکان و مختصص زنان و زایمان، با دقت و ظرافت انجام می شود. در ادامه مقاله قصد داریم به توضیحات بیش تری جهت آشنایی شما با این عمل، بپردازیم:

 

ضرورت انجام لابیا پلاستی در شیراز؛

 

لابیا بخشی از دستگاه تناسلی زنان است که دارای دو نوع لابیا مینور و لابیا ماژور است. لابیا ماژور همان لابیا بیرونی است که اندازه بزرگ تری داشته و وظیفه آن حفاظت از کلیتوریس، دهانه واژن و لابیا مینور است. لابیا مینور نیز لابیا داخلی و کوچک تر است. در برخی از خانم ها لابیا بیرونی بزرگ شده و شکل خوبی ندارد همین عامل باعث عدم رضایت بانوان از ظاهر دستگاه تناسلی خود و در نتیجه عدم رضایت کافی در هنگام روابط جنسی خواهد شد.

در چنین مواردی باید خانم نزد جراح زیبایی زنان رفته و عمل لابیا پلاستی را انجام دهد. منظور از عمل لابیا پلاستی برش و برداشتن قسمت های اضافی لابیا بیرونی است که توسط پزشک متخصص و جراح انجام می شود.

 

موارد منع عمل لابیا پلاستی در شیراز؛

 

۱_ انجام عمل لابیا پلاستی برای افراد زیر بیست سال توصیه نمی شود چرا که قبل از ۲۰ سالگی رشد لابیا ها هنوز کامل نشده است.

۲_ پس از سن پنجاه سالگی نیز به دلیل این که ممکن است بدن در ترمیم بافت های بخیه خورده توان کافی نداشته باشد، انجام این عمل توصیه نمی شود.

۳_ در دوران بارداری به دلیل تغییرات هورمونی امکان تغییر اندازه و شکل در لابیا وجود دارد و هم چنین ممکن است اثرات و عوارض این عمل بر جنین تاثیر گذار باشد، انجام عمل لابیا پلاستی توصیه نمی شود.

۴_ در صورتی که خانم به بیماری های زمینه ای مانند قند خون، فشار خون، اختلالات تیروئیدی و ... مبتلا باشد انجام این عمل توصیه نمی شود.

 

 

عوارض عمل لابیا پلاستی در شیراز؛

 

لابیا پلاستی علیرغم این که عملی بی خطر است دارای دو نوع عوارض بلند مدت و کوتاه مدت است. عوارض کوتاه مدت عوارضی است که با گذشت زمان رو به بهبودی می رود اما عوارض بلند مدت دارای اثرات طولانی مدت است و نیاز به مراجعه به پزشک و معالجه دارد.

 

عوارض کوتاه مدت عمل لابیا پلاستی در شیراز؛

 

  • 1-تورم و التهاب: به مدت چند روز بعد از عمل لابیا دچار التهاب و تورم خواهد شد که بسته به شدت آن زمان بهبودی آن متفاوت است.
  • 2-سوزش و خارش: سوزش و خارش بعد از عمل لابیا پلاستی کاملا طبیعی است که بعد از چندین روز بهبود پیدا می کند.
  • 3- احساس درد: به دلیل ایجاد برش و بخیه در این ناحیه احساس درد تا چندین روز طبیعی است که با مسکن این درد تسکین می یابد.
  • 4- عفونت: عفونت از موارد نادری است که در اثر مراقبت های نا درست پس از عمل ممکن است ایجاد شود.

 

عوارض بلند مدت عمل لابیا پلاستی در شیراز؛

 

در صورت رعایت نکات مراقبتی پس از عمل و انجام عمل لابیا پلاستی با لیزر که دارای ایمنی بیش تری است این عمل تقریبا هیچ گونه عوارض بلند مدتی ندارد. اما از جمله عوارض بلند مدت احتمالی این عمل که در اثر رعایت نکردن نکات ایمنی ممکن است ایجاد شود می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

 

  • 1-نا متقارن بودن لابیا از نظر ظاهری
  • 2-ماندن جای بخیه و زخم پس از جراحی
  • 3-آلرژی به بیهوشی
  • 4- بد شکل شدن لابیا
  •  

بهترین زمان برای انجام لابیاپلاستی؟

 

بهترین و مناسب ترین زمان برای انجام عمل زیبایی واژن، بلافاصله بعد از اتمام دوره عادت ماهانه می باشد، زیرا بعد از عمل، ناحیه واژن نباید خیس و مرطوب شود و در لاین صورت تا آغاز سیکل ماهانه بعدی، سه هفته فرصت می باشد که در این سه هفته زخم نیز بهبود می باید‌.

 

مزایای انجام عمل لابیاپلاستی:

 

یکی از مزایای این عمل، این است که بیمار در حین لابیاپلاستی، هیچ دردی را احساس نمی کند.

لابیا پلاستی باعث کاهش عفونت می شود، زیرا اگر لابیا بزرگی تحت جراحی قرار نگیرد، ابتلا به عفونت نیز افزایش می باید. دوره نقاهت و مراقبت های بعد از این عمل، کوتاه می باشد‌. با انجام این جراحی، اعتماد به نفس فرد بالاتر رفتا و لذت بیش تری را در حین رابطه جنسی تجربه می کند. در این عمل می توان چین های موجود در ناحیه کلیتوریس را نیز کاهش داد.

 

عمل لابیا پلاستی در شیراز برای چه افرادی مناسب است؟

 

در صورتی که لابیا مینور فرد از ماژور بزرگ تر باشد در انجام فعالیت هایی مانند ورزش کردن، دوچرخه سواری، پوشیدن لباس های تنگ و ... دچار احساس خارش، درد و سوزش خواهد شد. هم چنین این افراد هنگام برقراری رابطه جنسی در اثر اصطکاک بالا دچار درد خواهند شد. افزون بر آن افرادی که در هنگام ادرار کردن دچار چند شاخه شدن ادرار می شوند و این باعث آلودگی ناحیه تناسلی آن ها خواهد شد یا افرادی که در ناحیه کلیتوریس و لابیا مینور دچار چین و چروک باشند باید عمل لابیا پلاستی را انجام دهند.


مطالعه بیشتر:

3 مزیت عمل واژینوپلاستی در شیراز، هزینه، مراقبت های قبل و بعد از این عمل



در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره یا رزرو نوبت از بهترین پزشکان شیراز، با پشتیبان سینا پزشک در واتساپ پیام دهید یا تماس بگیرید.

  09178810721 -09304719151


 

آمادگی های قبل از عمل لابیا پلاستی در شیراز

جراحی لابیاپلاستی در شیراز  با سینا پزشک

 

قبل از انجام عمل لابیا پلاستی در شیراز حتما موارد زیر را رعایت کنید؛

 

1-جلسات مشاوره پزشکی را انجام دهید. این عمل باعث کاهش استرس بیمار خواهد شد.

2- چند روز قبل انجام عمل لابیا ناحیه تناسلی را شیو کنید چرا که شیو این ناحیه در روز عمل امکان ابتلا به عفونت را افزایش می دهد.

3- حتما پزشک خود را در جریان بیماری های قبلی و عفونت های دستگاه تناسلی خود قرار دهید.

4- یک هفته قبل از عمل از مصرف داروهای ضد انعقادی خون جدا خودداری کنید. از جمله این دارو ها می توان به آسپرین، بروفن، ویتامین E و ... اشاره کرد. مصرف این دارو ها احتمال بروز خونریزی در حین عمل و بعد از عمل را افزایش خواهد داد.

5- قبل از انجام این عمل از عدم بارداری خود اطمینان حاصل نمایید. این عمل به هیچ عنوان در خانم های باردار انجام نمی شود.

6- مصرف دخانیات و سیگار منجر به تنگ شدن عروق و ایجاد اختلالات در حین عمل می شود. 7- بنابراین تا چند روز قبل از انجام عمل از مصرف دخانیات خودداری کنید.

8- تا مدتی قبل از انجام این عمل تا حد ممکن از برقراری رابطه جنسی خودداری کنید.

9- ناحیه تناسلی را در روز عمل به خوبی شست و شو دهید تا باکتری های موجود در این ناحیه به خوبی شسته شوند.

10- بیمار باید در روز جراحی ناشتا باشد و تا حد امکان روز قبل از عمل نیز از خوردن غذا های سنگین پرهیز کند.

 


در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره یا رزرو نوبت از بهترین پزشکان شیراز، با پشتیبان سینا پزشک در واتساپ پیام دهید یا تماس بگیرید.

  09178810721 -09304719151


 

هزینه عمل لابیا پلاستی در شیراز چگونه است؟

 

لابیا پلاستی از عمل های پر طرفدار در شیراز به حساب می آید و هزینه خیلی بالایی نیز ندارد اما نمی توان قیمت ثابتی برای آن ارائه داد. به طور کلی عوامل زیر در تعیین قیمت و هزینه لابیا پلاستی در شیراز موثر هستند؛

 

1- دستمزد پزشک و جراح؛ این عمل معمولا توسط پزشک و متخصص زنان و زایمان صورت می گیرد. بسته به سوابق و تجربیات پزشک می تواند این هزینه متفاوت باشد.

2- هزینه های مربوط به کلینیک و بیمارستان؛ بسته به این که انجام این عمل در بیمارستان خصوصی، کلینیک و.. باشد هزینه های متفاوتی را در بر دارد.

3- هزینه مربوط به داروهای مصرفی؛ بعد از انجام جراحی جهت تسریع در بهبود زخم و جلوگیری از ایجاد عفونت  پزشک داروهایی را برای بیمار تجویز می کند. خرید این دارو ها به غیر از عمل اصلی برای بیمار هزینه هایی در بر خواهد داشت.

4- بسته به بزرگی لابیا پزشک ممکن است از روش های لیزر و یا جراحی استفاده کند. هزینه جراحی در این دو روش با هم تفاوت دارد.

5- از دیگر عوامل موثر در قیمت عمل لابیا در شیراز می توان به  هزینه های مربوط به اقامت در شیراز برای افرادی که در شیراز زندگی نمی کنند اشاره کرد.

 


مطالعه بیشتر:

9 کاربرد و 12 مزایای تزریق ژل و چربی به واژن + هزینه، معایب، مراقبت های این عمل زیبایی


 

مدت زمان نیاز برای جوش خوردن زخم در عمل لابیا پلاستی در شیراز

 

مدت زمان مورد نیاز برای بسته شدن و جوش خوردن زخم در عمل لابیا پلاستی بستگی به نوع نخ بخیه و توانایی بدن بیمار در بستن زخم دارد. اگر در این عمل از نخ های بخیه جذبی و با کیفیت استفاده شود زخم بعد از چند روز بهبود یافته و جای بخیه ها نیز از بین می رود. به طور کلی مدت زمان مورد نیاز برای جوش خوردن بخیه ها از ۵ روز تا یک ماه متغیر است که این زمان را می توان با شست و شوی روزانه، استفاده از پماد ها و داروهای مخصوص و مراقبت های دیگر کاهش داد.

 

مراقبت های ضروری پس از جراحی لابیاپلاستی:

عمل لابیالاستی با لیزر در شیراز

  • 1- تا یک هفته بعد از انجام جراحی، از رانندگی کردن خودداری کنید.
  • 2- به توصیه های پزَشک گوش شود و داروهای تجویز شده توسط پزشک، به موقع مصرف گردد.
  • 3- در صورت مشاهده خون ریری و تورم بیش از حد ناحیه جراحی شده، حتما به پزشک خود اطلاع دهید.
  •  

در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره یا رزرو نوبت از بهترین پزشکان شیراز، با پشتیبان سینا پزشک در واتساپ پیام دهید یا تماس بگیرید.

  09178810721 -09304719151


 

دلایل انجام لابیاپلاستی در شیراز:

 

بانوان، هر کدام دلایل متعددی برای انجام این عمل دارند که در ادامه مقاله چند مورد از آن ها را بررسی می کنیم:

  • 1- کاهش اعتماد به نفس به خاطر شکل و اندازه لابیا
  • 2- کاهش لذت حین برقراری رابطه جنسی
  • 3- ایجاد عفونت های مختلف به خاطر اندازه بزرگ لابیا

 

امروزه در ایران و کشورهای خارجی این عمل بسیار شایع شده است. در شیراز بهترین جراحان و متخصصان جهت انجام عمل لابیاپلاستی در کلینیک های شخصی و بیمارستان ها، فعالیت می کنند. اگر قصد انجام این عمل را دارید حتما اسامی پزشکان شیراز و آدرس آن ها را، در گوگل سرچ کنید.

 

به طور کلی یا حتی از نظر تئوری هیچ اندازه مشخصی برای لبه های واژن در نظر گرفته نشده، اما بهترین حالتی که می تواند نرمال نیز باشد این است که لبه داخلی واژن از لبه بیرونی آن بیرون نزند. در برخی از جراحی های زنان و زایمان، نیز لازم است که پزشک متخصص، مقدار اضافی کلیتوریس را بردارد.

 


مطالعه بیشتر:

3 مزایای جراحی پرینورافی در شیراز + رابطه جنسی و مراقبت بعد از عمل


 

انواع لابیا

 

 

لابیا ماژور:

 

 لابیای ماژور یا همان لابیای بیرونی دارای دو لایه پوستی می باشد. تپه ونوس روی استخوان شرمگاهی تا ناحیه پرینه ادامه دارد. این نوع لابیا وظیفه دارد که بررسی ساختارهای حساس و داخلی مانند دهانه واژن و کلیتوریس را بر عهده بگیرد.

 

لابیا مینور یا لابیا داخلی:

 

همانطور که خانم ها می دانند در هر سمت دهانه واژن دو لایه پوست بین لابیای ماژور قرار دارد. این نوع لابیا چه از نظر رنگ و حتی اندازه ممکن است در بین تمامی خانم ها کاملاً متفاوت باشد و ناحیه آن از کلیتوریس به سمت پایین می باشد که در دو طرف دهانه واژن کشیده شده است.

 

علت انجام لابیاپلاستی در شیراز چیست؟

 

 به طور کلی آناتومی شکل لابیا در خانم ها و دختران می ‌تواند کاملاً متفاوت باشد و این تفاوت ها در زمان پس از زایمان بسیار قابل توجه تر است. لب های واژن بزرگ یا ناهموار می تواند باعث شود که مشکلات متفاوتی را برای خانم‌ها به وجود بیاورد.

 

بافت های عضلانی که بیش از حد ناهموار هستند یا دارای چین و چروک های بسیار زیادی است می ‌تواند باعث به وجود آمدن حساسیت در خانم ها و یک مسئله کاملاً مهم در مورد زیبایی آن ها محسوب شود. در اکثر بانوان این مسئله وجود دارد که به علت ناراضی بودن از اندازه یا حتی شکل لابیای خود باعث از بین رفتن اعتماد به نفس آنها در مقابل شریک جنسی خود باشد یا حتی برخی دیگر به علت وجود این مسئله در هنگام مقاربت جنسی دچار درد خواهند شد و هیچ لذتی را در هنگام برقراری ارتباط جنسی نخواهند داشت.

 

لابیای بزرگ در زمانی که یک نوع کت شلوار یا یک لباس تنگ و بپوشید نمود پیدا خواهد کرد به همین دلیل برخی از خانم ها تنها باید از لباس هایی استفاده کنند که در آن کاملاً آزاد باشد و ممکن است در انتخاب بسیاری از لباس های مورد علاقه مشکل ایجاد کند، اما ممکن است برای بعضی از افراد مشکل های بیشتری را به همراه داشته باشد و لبهای بزرگ واژن باعث تحریک و ایجاد ناراحتی در هنگام انجام برخی کارها تمرین یا سایر فعالیت های روزمره شما شود به همین دلیل پیشنهاد می‌شود که در این زمان جراحی رایج لابیاپلاستی به صورت سرپایی انجام شود.

 


در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره یا رزرو نوبت از بهترین پزشکان شیراز، با پشتیبان سینا پزشک در واتساپ پیام دهید یا تماس بگیرید.

  09178810721 -09304719151


 

از جمله دلایلی که خانم ها جراحی لابیاپلاستی در شیراز را انجام می دهند عبارتند از:

 

  1. 1. داشتن دردهای شدید در حین رابطه جنسی
  2. 2. داشتن ظاهری تمیز و زیبا
  3. 3. برطرف کردن عدم تقارن که روی ظاهر واژن تاثیر می گذارد.
  4. 4. کم بودن تحریک کلیتوریس به دلیل وجود پوست اضافه کلاهک کلیتوریس
  5. 5. به وجود آمدن درد و ناراحتی در هنگام انجام فعالیت هایی مانند دوچرخه سواری
  6. 6. احساس ناراحتی در هنگام پوشیدن لباس های تنگ
  7. 7. به وجود آمدن احساس کشیدگی و سوزش و سایش در هنگامی که مشغول به انجام فعالیت های ورزشی هستید.

 

 

روش های انجام جراحی لابیاپلاستی در شیراز:

 

معمولاً پزشک سعی می‌ کند با استفاده از روش‌ های مختلفی جراحی لابیاپلاستی در شیراز را انجام دهند، اما به طور کلی دو روش وجود دارد که پزشکان ترجیح می‌ دهند برای انجام عمل از این دو استفاده کنند زیرا برتری های بسیاری نسبت به سایر روش ها به همراه دارند. این دو روش عبارتند از:

 

  • تکنیک trim:
  •  

در این روش، لب های داخلی کلامپ شده و برشی ایجاد می ‌شود که به کمک آن لبه ‌ها بخیه زده می شود مدت زمانی که طول می ‌کشد تا این جراحی به پایان برسد حدوداً یک ساعت است.

 

  • تکنیک wedge:
  •  

در این تکنیک یک برش V شکل در لبه های لابیا مینور ایجاد می شود و در طی آن بیشتر بافت ها که همان بافت مرکزی است برداشته خواهد شد. انجام عمل با این تکنیک به مدت زمان بیشتری احتیاج دارد اما می توانید اطمینان داشته باشید که نتیجه بهتری را نیز به دنبال دارد.

 

 

انجام جراحی لابیاپلاستی در شیراز چه مدت زمانی طول می کشد؟

 

لازم است پیش از انجام جراحی لابیاپلاستی در شیراز حتماً یک جلسه مشاوره کامل با پزشک متخصص زنان و زیبایی در شیراز داشته باشید. در طی مشاوره پزشک به طور کامل نحوه انجام جراحی را توضیح خواهد داد و می تواند به شما توضیح دهد که به هنگام جراحی و حتی پس از آن قرار است چه اتفاقاتی بیفتد و شما می ‌توانید چه انتظاراتی داشته باشید.

 

 معمولاً اکثر عمل‌ های لابیاپلاستی مگر در برخی موارد ویژه تحت بی حسی موضعی و بدون تزریق وریدی انجام خواهد شد و مدت زمان انجام جراحی لابیاپلاستی در شیراز یک ساعت است و شما می توانید پس از جراحی و یک استراحت نیم ساعته کوتاه در مطب یا بیمارستان به منزل باز گردید.

 

مراقبت های پس از جراحی لابیاپلاستی در شیراز:

 

همانطور که می‌دانید انجام هر نوع جراحی نیازمند مراقبت های مخصوص به خود می باشد که با انجام مراقبت کامل نتیجه بهتری را به همراه دارد. لابیاپلاستی یک عمل کاملا ایمن و بی خطر است که اگر توسط یک پزشک متخصص زنان و زیبایی و مجرب در کلینیک یا مطب معتبر در شیراز انجام شود، کاملاً بدون خطر می باشد اما مراقبت هایی که لازم است پس از جراحی لابیاپلاستی در شیراز انجام شود عبارتند از:

 

  • *ممکن است در روزهای اول جراحی یا حتی سه روز اول احساس درد و تورم داشته باشید که کاملاً طبیعی است و برای تسکین آن می توانید از قرص هایی مانند ایبوپروفن استفاده کنید.
  •  
  • *حتماً سعی کنید روز اول پس از عمل از کمپرس یخ استفاده کرده و ناحیه تناسلی خود را کاملاً تمیز نگه دارید.
  •  
  • *حتماً این نکته را فراموش نکنید تا زمانی که بهبودی کامل خود را به دست نیاورده اید از پوشیدن لباس های تنگ و چسبان خودداری کنید.
  •  
  • *اکثر افرادی که جراحی لابیاپلاستی را انجام می دهند در کمتر از یک هفته می توانند فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرند.
  •  
  • *این امکان وجود دارد که ۲۴ ساعت پس از جراحی دوش گرفته اما توجه داشته باشید که از مالش ناحیه جراحی خودداری کنید.
  •  
  • *توجه داشته باشید که تنها برای یک دوش ساده در زمان کوتاه به حمام بروید و از حمام های طولانی، نشستن در وان یا رفتن به استخر تا زمانی که بهبودی کامل خود را به دست نیاورده اید خودداری کنید.
  •  
  • *تورم و درد تا سه روز بیشترین میزان را دارد و ورم نیز پس از دو یا سه هفته کم کم کاهش پیدا می کند.
  •  
  • *می توانید از مواد غذایی که در کاهش تورم نقش دارند مانند انجیر استفاده کنید توجه داشته باشید که از مصرف برخی مواد غذایی مانند نمک که باعث تشدید تورم خواهد شد خودداری کنید.
  •  
  • *از انجام برخی تمرینات ورزشی که می ‌تواند باعث فشار آمدن به ناحیه تناسلی شما شود مانند دوچرخه‌ سواری، اسب سواری و غیره تا بهبودی کامل جلوگیری کنید.
  •  
  • *در روزهای اولیه به هیچ وجه نباید رابطه جنسی را برقرار کنید شما می توانید پس از گذشت ۳ تا ۴ هفته پس از جراحی لابیاپلاستی فعالیت جنسی را از سر بگیرید البته برخی از خانم ها ترجیح می دهند که برای جلوگیری از باز شدن زخم ۶ تا ۸ هفته صبر کنند.
  •  
  •  *برای دریافت نتیجه بهتر از عمل بهتر است که صبر کنید تا ناحیه جراحی کاملاً بهبود پیدا کند در غیر این صورت احتمال این موضوع وجود دارد که دوره های جدیدی را برای بهبودی خود طی کنید.

 

 تمامی توصیه ‌ها و روندهای بهبودی ممکن است برای هر بیماری کاملاً متفاوت باشد پس پیشنهاد می کنیم که حتما بر اساس آنچه که پزشک متخصص زنان و زیبایی در شیراز برای شما در نظر گرفته هر یک از فعالیت های فوق را انجام دهید.

 

صحبت پایانی:

یکی از عمل های زیبایی واژن، لابیاپلاستی می باشد که حتما برای انجام آن باید از پزشکان و متخصصان حاذق در این زمینه کمک گرفت، زیرا واژن یکی از اعضای بسیار حساس بانوان می باشد.

این مطلب صرفا جنبه‌ی آموزش و اطلاع‌رسانی دارد. پیش از استفاده از توصیه‌های این مطلب حتما با پزشک متخصص مشورت کنید. برای اطلاع از برنامه کاری پزشکان و رزرو نوبت کلیک کنید.

Link Icon اشتراک گذاری:
whatsApp FaceBook Twitter Mail telegram

دیدگاه شما

پاسخ
user Icon
comment

1 نظر در صف بررسی

پزشکان پیشنهادی