خرید و قیمت روغن سیرسیاه گیاسیر برای مو، ریش، ابرو

author Image ادمین سایت sina
Calendar Icon 25 شهریور 1403
user Image زمان مورد نیاز برای مطالعه: 10 دقیقه
خرید و قیمت روغن سیرسیاه گیاسیر برای مو، ریش، ابرو

موهای سالم و پرپشت یکی از معیارهای زیبایی بوده و اعتماد به نفس بالایی به فرد می بخشد به همین دلیل اغلب افراد همواره به دنبال روتینی مناسب برای موهای خود هستند.

روغن سیر سیاه گیاسیر یکی از بهترین، اقتصادی ترین و اثربخش‌ ترین محصولات مراقبتی و درمانی برای ریزش مو بوده که قادر است تمام مشکلات مربوط به مو را در مدت زمان کوتاهی برطرف کند. اگر شما نیز از ریزش مو رنج می برید و به دنبال محصولی برای رفع این مشکل هستید، تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

روغن سیر سیاه گیاسیر

ریزش مو اتفاقی بسیار شایع در بین اغلب آقایان و بانوان بوده که علاوه بر کاهش اعتماد به نفس، بسیار کلافه کننده و رنج آور است. بدون شک افرادی که از ریزش مو رنج می‌ برند جهت درمان خود از محصولات درمانی متعددی استفاده کرده اند که برخی از این محصولات موثر و برخی دیگر، نتیجه مثبتی در رفع ریزش مو نداشته اند.

روغن سیر سیاه گیاسیر

مشخصات روغن سیر سیاه گیاسیر

 

روغن سیر سیاه گیاسیر یکی از روغن های طبیعی، گیاهی و بدون عوارض برای مو بوده که از روغن سیر سیاه و دیگر روغن های مفید برای مو ساخته شده است‌. روغن سیر سیاه به واسطه داشتن ویتامین‌ ها و مواد معدنی زیادی از جمله ویتامین‌ های گروه B مانند B1، B2، B3 و B6 و ویتامین E، ویتامین C، اسید فولیک، روی، آهن، مس، آلیسین، کلسیم و فسفر منبع غذایی کاملی برای موهای شما به شمار می‌رود. حجم این محصول ۳۰ گرم بوده و در رشد مجدد مو، پرپشت کردن مو، تقویت مو، ضخیم کردن تارهای مو، افزایش رشد مو و ترمیم موهای آسیب دیده بسیار موثر است.

 

طول دوره درمان این روغن ۳ تا ۴ ماه بوده و تاریخ انقضای آن یک سال است. روغن سیر سیاه مناسب برای موهای خشک و معمولی بوده و افراد دارای موی چرب نیز می‌توانند از این روغن استفاده کنند به شرطی که قبل از مصرف موهای خود را بشویند. افرادی که دچار ریزش موی شدید بوده و حجم زیادی از موهای خود را از دست داده اند، با خرید روغن سیر سیاه گیاسیر از طریق واتساپ شماره های 09304719151، 09301810721 و  09178810721 می‌‌‌توانند در مدت زمان کوتاهی ریزش موهای خود را قطع کنند.

 

چرا باید از روغن سیر سیاه گیاسیر استفاده کنیم؟

 

روغن سیر گیاسیر به عنوان یکی از بهترین و اثربخش ترین روغن های زیبایی شناخته می‌شود. این روغن همان عصاره سیر سیاه بوده که با سایر روغن های نرم کننده و مفید برای مو ترکیب شده است.  روغن سیر سیاه خواص بسیار زیادی دارد که از مهم ترین آن می‌توان به رفع مشکلات مربوط به مو مانند ریزش مو و ترمیم موهای آسیب دزده، افزایش  رشد مو، تقویت پیاز مو و تحریک پیاز مو اشاره کرد.

 

ویتامین ها و مواد معدنی موجود در روغن سیر سیاه فولیکول های مو را تغذیه کرده و ریزش مو را کنترل می کند. همچنین این روغن با تقویت مو از ایجاد مو خوره و شکستگی موها جلوگیری می‌کند. اگر به دنبال محصولی برای رفع ریزش مو و افزایش سریع رشد موهای خود هستید، می‌توانید روغن سیر سیاه گیاسیر را تهیه کنید.

 

خواص سیر سیاه گیاسیر

 

روغن سیر سیاه بهترین دارو برای رفع مشکلات مو بوده و از خواص آن می توان به افزایش ضخامت و استحکام موهای نازک، درخشان و براق شدن موها، جلوگیری از خشکی، شکنندگی و وز شدن موها، حفاظت از مو در برابر عوامل محیطی همچون گرد و غبار و سایر آلایندگی ها، عدم رشد باکتری و قارچ در کف سر و افزایش خاصیت ارتجاعی مو اشاره کرد. همچنین آقایان می توانند برای تقویت و پرپشت شدن ریش و سبیل های خود از این محصول استفاده کنند.

 

رفع ریزش و سایر مشکلات مو با روغن سیر سیاه گیاسیر

 

یکی از مشکلات شایع در بین آقایان و بانوان ریزش مو بوده که به دلایل مختلفی به وجود می‌ آید. عواملی همچون کمبود ویتامین، کم کاری تیروئید، استرس، مواد شیمیایی، وراثت و ... سبب ریزش مو می‌شوند. ضعیف شدن فولیکول های مو سبب ضعف در ریشه سر شده که نتیجه آن ریزش مو است. اگر ریزش مو به موقع و به درستی درمان نشود ممکن است منجر به طاسی شود. روغن سیر سیاه با تقویت فولیکول های مو و ریشه سر و همچنین افزایش ضخامت تار مو از ریزش مو جلوگیری می‌کند. این روغن حتی قادر است باعث رشد مجدد موهای از دست رفته و پرپشت شدن موهای شما شود.

 

نحوه مصرف روغن سیر سیاه گیاسیر

 

یکی از دلایلی که اغلب افراد پس از مصرف محصولات مراقبتی مو به نتیجه دلخواه خود نمی رسند، استفاده غیر اصولی و نادرست از آن است. به منظور تقویت پیاز مو و فولیکول مو از روغن سیر سیاه یک روز در میان، به صورت زیر استفاده کنید:

 

1ـ اگر موهای شما معمولی و خشک است 3 ساعت قبل از اینکه به حمام بروید مقدار مناسبی از روغن سیر سیاه ( با توجه به حجم مو) را بر روی کف سر و ساقه تمیز مو بزنید و به آرامی ماساژ دهید. بعد از گذشت 3 ساعت که روغن به طور کامل جذب شد، آن را با شامپو مناسب موهای خود بشویید.

2ـ اگر موهای چربی دارید قبل از مصرف روغن باید موهای خود را با آب و شامپو بشویید چرا که چربی موجود در کف سر از رسیدن نفوذ کامل روغن به موهای شما جلوگیری می­کند. سپس مقدار مناسبی از روغن را به کف سر مرطوب خود زده و 15 دقیقه صبر کنید تا به طور کامل جذب شود و در آخر آن را با شامپو بشویید.

نکته: روغن سیر سیاه برای تمامی موها از جمله موهای خشک، معمولی، آسیب دیده و حتی رنگ شده مناسب است بنابراین همه افراد با هر جنس مویی می‌ توانند با خیال راحت از آن استفاده کنند.

 

نحوه نگهداری از روغن سیر سیاه گیاسیر

 

برای اثربخشی بهتر روغن سیر سیاه و افزایش طول عمر آن پس از هر بار مصرف، درب شیشه را محکم ببندید. روغن را در دمای اتاق نگهداری کرده و از قرار دادن آن در یخچال و یا درجه حرارت‌ های بالا خودداری کنید.

 

دوره مصرف روغن سیر سیاه گیاسیر

 

برای رسیدن به نتیجه دلخواه توصیه می شود دوره مصرف روغن سیر سیاه را کامل کنید. هر فردی برای رفع ریزش مو و   بازگشت حجم موهای از دست رفته باید به مدت ۳ الی ۴ ماه از این روغن استفاده کند. هر شیشه روغن سیر سیاه محتوی ۳۰ گرم روغن خالص و طبیعی بوده و فرد در هر بار استفاده باید با توجه به حجم و بلندی موهای خود از آن استفاده کند. پس تعداد روغن سیر سیاه برای تکمیل دوره مصرف  به حجم و بلندی مو بستگی دارد اما به طور متوسط یک شیشه از این روغن برای مصرف ۳۰ روزه یک نفر کافی است.

 

برگشت پذیری اثرات روغن سیر سیاه گیاسیر

 

تاثیر روغن سیر سیاه در صورت استفاده درست و اصولی و تکمیل دوره مصرف ۳ الی ۴ ماهه دائمی و غیر قابل بازگشت است. می‌توان گفت هر فرد تا تکمیل دوره مصرف به ۳ الی ۴ عدد از این محصول نیاز دارد که هزینه تهیه آن بسیار پایین تر از هزینه سایر محصولات مراقبتی مو است. توصیه می‌ شود به جای خرید محصولات گرانقیمت و اختصاصی ریزش مو  با پرداخت هزینه ای بسیار پایین تر، روغن سیر سیاه گیاسیر را از طریق واتساپ شماره های 09304719151، 09301810721 و  09178810721 تهیه فرمایید.

 

مقایسه روغن سیر سیاه با سایر محصولات مراقبتی مو

 

سرم ها، تونیک و محلول های زیادی جهت مراقبت و درمان ریزش مو در بازار وجود دارند اما یکی از معایب این محصول ها اختصاصی عمل کردن آنهاست. یعنی هر محصول  برای رفع یکی از مشکلات مربوط به مو و مناسب برای یکی از انواع مو (خشک، چرب و معمولی) طراحی شده اند. از طرفی این محصولات گرانقیمت هستند و با توجه به تخصصی بودن حتما باید تحت نظر پزشک متخصص تجویز شوند که هزینه درمان را بسیار سرسام آور می‌کند.

 

روغن سیر سیاه گیاسیر در کنار خواص درمانی زیادی که برای مو دارد، از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون و به صرفه است. به طوری که شما می‌توانید با پرداخت هزینه ناچیزی با برای همیشه با ریزش موهای خود خداحافظی و تنها با خرید یک محصول تمام مشکلات موهای خود را درمان کنید. نکته مهمی که در مورد روغن سیر سیاه وجود دارد این است که همه افراد فارغ از جنسیت و نوع مو می‌توانند از این محصول استفاده کنند و نیاز به تشیخص پزشک ندارد.

 

رضایت کاربران از مصرف روغن سیر سیاه گیاسیر

 

روغن سیر سیاه گیاسیر محصولی کاملا طبیعی و گیاهی بوده و بر خلاف سایر محصولات مراقبتی موجود در بازار در ساخت آن از هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نشده است. این محصول هیچ گونه تاثیر سویی بر ریشه و ساقه مو نداشته و با تحریک و تقویت پیاز و فولیکول مو، موهایی کاملا سالم، پرپشت، بدون ریزش و براق به شما هدیه می دهد. تمام کاربرانی که روغن سیر سیاه را خریداری کرده اند، رضایت کافی از مصرف این محصول را داشته و پس از تکمیل دوره مصرف به نتیجه دلخواه خود رسیده اند. تا به امروز حتی یک نظر منفی در رابطه با عوارض و تاثیرات منفی این محصول توسط کاربران گزارش نشده است.

 

موارد منع مصرف روغن سیر سیاه گیاسیر

 

تمام روغن های به کار رفته در تولید روغن سیر سیاه کاملا طبیعی و گیاهی بوده بنابراین مصرف آن برای عموم مردم آزاد و بلامانع است. چه زن باشید چه مرد، چه موهای شما خشک باشد و یا معمولی، می‌ توانید برای درمان ریزش موی خود از روغن سیر سیاه گیاسیر استفاده کنید. به دلیل طبیعی بودن  روغن سیر سیاه و سایر روغن های ترکیبی با آن، استفاده از این روغن در دوران بارداری و شیردهی نیز هیچ محدودیتی ندارد.

 

روغن سیر سیاه گیاسیر را از کجا بخریم؟

 

امروزه روغن سیر سیاه توسط مجموعه های زیادی به صورت اینترنتی و حضوری به فروش می رسد. یکی از دغدعه های همه افراد قبل از خرید این محصول، پیدا کردن فروشگاهی معتبر است. یکی از مجموعه های عرضه کننده روغن سیر سیاه گیاسیر سیناپزشک است. این وبسایت روغن سیر سیاه اصل را به صورت تضمینی و با قیمتی مناسب در اختیار کاربران خود در سراسر نقاط کشور قرار می دهد. برای رفع ریزش مو، تقویت پیاز مو، افزایش رشد مو و ضخیم شدن تارهای موی خود همین الان روغن سیر سیاه گیاسیر را از وبسایت سیناپزشک همین الان از طریق واتساپ شماره های 09304719151، 09301810721 و  09178810721  اقدام کنید.

 

سخن پایانی

 

روغن سیر سیاه گیاسیر یکی از روغن های کاملا طبیعی و بسیار اثربخش بوده که خواص درمانی زیادی برای مو دارد. از خواص این روغن می‌توان به رفع ریزش مو، پر پشت کردن مو، تقویت پیاز مو، تحریک فولیکول های مو، افزایش رشد مو و افزایش ضخامت مو اشاره کرد. این روغن ضد موخوره بوده و از شکنندگی مو نیز جلوگیری کرده و ظاهر شما را بسیار براق می‌کند.

 

این محصول فاقد مواد شیمیایی بوده و هیچ گونه عوارضی ندارد به همین دلیل مصرف آن برای همه افراد آزاد است. می‌توانید روغن سیاه گیاسیر را در برترین کیفیت همراه با اصالت کالا و قیمتی نازل تر از همه جا از وبسایت اینترنتی سیناپزشک تهیه کنید.

این مطلب صرفا جنبه‌ی آموزش و اطلاع‌رسانی دارد. پیش از استفاده از توصیه‌های این مطلب حتما با پزشک متخصص مشورت کنید. برای اطلاع از برنامه کاری پزشکان و رزرو نوبت کلیک کنید.

Link Icon اشتراک گذاری:
whatsApp FaceBook Twitter Mail telegram

دیدگاه شما

پاسخ
user Icon
comment

5 نظر در صف بررسی

پزشکان پیشنهادی