کپسول آنتی بلغم گیاهی، قرص معجزه گر لاغری شکم، ارسال رایگان

author Image ادمین سایت sina
Calendar Icon 24 شهریور 1403
user Image زمان مورد نیاز برای مطالعه: 10 دقیقه
کپسول آنتی بلغم گیاهی، قرص معجزه گر لاغری شکم، ارسال رایگان

یکی از رایج ‌ترین مشکلاتی که اغلب افراد امروزه با آن دست و پنجه نرم می‌کنند چاقی در ناحیه شکم و پهلو است.

برای آشنا شدن با ویژگی ‌های این محصول لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

راه حل رفع بلغم یا خلط گلو

یکی از رایج‌ ترین مشکلاتی که بلغم ایجاد می‌کند تجمع چربی و چاقی در ناحیه شکم است. چربی ‌های ناشی از بلغم به راحتی آب نمی ‌شوند و ممکن است که رژیم غذایی و ورزش تاثیر چندانی روی آن نداشته باشد. با این حال اگر شما نیز مبتلا به بلغم هستید اصلا نگران نباشید. چرا که با قرص و کپسول‌های گیاهی آنتی بلغم سینا پزشک می ‌توانید به راحتی این مشکل را برطرف کنید و چربی‌ های ناحیه شکم خود را از بین ببرید.

کپسول آنتی بلغم گیاهی، قرص معجزه گر لاغری شکم پهلو

کپسول یا قرص آنتی بلغم( بلغم زدا، ضد بلغم، رفع بلغم) طبیعی و معجزه گر لاغری شکم و پهلو سینا پزشک همراه با ارسال رایگان و تضمین صددرصد گیاهی

 

تجمع چربی در این نواحی باعث بر هم خوردن تناسب اندام و از دست دادن اعتماد به نفس می‌شود. این مشکل می‌تواند به دلایل مختلفی اعم از مشکلات تغذیه‌ ای، ژنتیک، عدم تحرک، کم‌ خوابی، اضطراب و ....... رخ دهد اما یکی از اصلی ‌ترین دلایل آن بلغم است. غلبه بلغم در واقع یکی از مشکلات رایجی است که ممکن است افراد زیادی به دلیل سبک نادرست زندگی به آن مبتلا شوند.

 

بلغم چیست؟

 

از نظر طب سنتی انسان دارای چهار خلط سودا، صفرا، دم و بلغم است که هر یک از این طبع‌ ها دارای ویژگی‌ های مربوط به خود هستند. میزان طبیعی هر یک از این اخلاط در بدن هیچ‌ گونه خطری ندارد اما برهم خوردن تعادل هر یک از آن‌ها می ‌تواند باعث ایجاد مشکلاتی در بدن شود که غلبه بلغم می‌تواند باعث چاقی در ناحیه شکم و پهلو شود. افراد مبتلا به بلغم مزاجی سرد و مرطوب داشته و معمولا دارای پوستی روشن، موهای نازک، چربی در ناحیه شکم و پهلو هستند و ممکن است در هنگام خواب آب از دهانشان خارج شود.

 

خلط بلغم سفید رنگ، لزج، چسبنده و مرطوب است که وظیفه پاکسازی و محافظت از مجاری تنفسی از باکتری، ویروس و سایر میکروارگانسیم های بیماری زا را بر عهده دارد. مصرف غذاهایی با طبع سرد می ‌تواند ترشح بلغم را در بدن افزایش داده و منجر به تجمع چربی در ناحیه شکم و پهلو شود.

 

عوارض بلغم

 

وجود مقدار طبیعی از خلط بلغم در بدن ضروری است چرا که این خلط مجاری تنفسی را پاکسازی کرده و از ابتلا به بیماری ‌های ویروسی و باکتریایی محافظت می ‌کند. با این حال اگر خلط بلغم از میزان طبیعی خود در بدن بیشتر شود یا به اصطلاح غلبه بلغم اتفاق افتد می‌تواند مشکلات و عوارضی را برای سلامتی به همراه داشته باشد.

 

 از جمله مشکلاتی که افراد مبتلا به بلغم با آن مواجه می‌شوند می‌توان به سرفه، آبریزش بینی، عطسه، تپش قلب، گرفتگی عضلانی، تنگی نفس، خستگی، فراموشی، لرزش در اندام‌ها، طعم ترش در دهان، کاهش انرژی، احتقان شکمی و روماتیسم مفصلی اشاره کرد. با این حال رایج ترین مشکلی که بلغم در افراد ایجاد می کند همان تجمع چربی و چاقی در ناحیه شکم و پهلو است.

 

موارد منع مصرف کپسول آنتی بلغم سینا پزشک

 

با توجه به این که کپسول آنتی بلغم سینا پزشک کاملا طبیعی بوده و هیچ گونه مواد شیمیایی ندارد، برای سلامتی انسان هیچ خطری ندارد. با این حال مصرف این محصول برای خانم ‌های باردار و شیرده، افرادی با مشکلات قلبی، افراد زیر ۱۷ سال، افراد مبتلا به فشار خون، افراد مبتلا به زخم معده و روده و افرادی با طبع گرمی بسیار بالا توصیه نمی ‌شود.

 

چرا باید از قرص آنتی بلغم استفاده کرد؟

 

امروزه محصولات زیادی با عنوان چربی سوز شکم و پهلو و یا حتی برای درمان بلغم در بازار وجود دارند. با این حال ممکن است در ترکیب بسیاری از این محصولات از مواد شیمیایی مضر استفاده شده باشد که با وجود این که مشکل شما را برطرف خواهند کرد اما در طولانی مدت عوارض خطرناکی روی سلامتی برجای خواهند گذاشت.

 

کپسول آنتی بلغم سیناپزشک از گیاهان کاملا طبیعی و دارویی ساخته شده و هیچ گونه مواد مضر شیمیایی ندارد. از این رو مصرف این دارو هیچ گونه عوارضی روی بدن شما برجای نخواهد گذاشت. این محصول با بهبود عملکرد سیستم گوارشی و پاکسازی مجاری تنفسی از خلط بلغم تاثیرات مهمی در کاهش تجمع چربی در بدن و بروز دیگر علائم بلغم خواهد داشت.

 

علائم ناشی از غلبه بلغم

 

با توجه به این که بسیاری از افراد با بلغم آشنایی ندارند ممکن علائم ناشی از آن را با بیماری های دیگر اشتباه بگیرند‌. چرا که بسیاری از علائمی که بلغم ایجاد می کند با بیماری های گوارشی دیگر مشترک است. به طور کلی اگر بیشتر علائمی که نام می بریم در یک فرد ظاهر شود می توان گفت که آن فرد مبتلا به بلغم است.

 

 از جمله علائم ناشی از غلبه بلغم می توان به طول کشیدن مدت زمان هضم غذا و زیاد ماندن غذا در معده، یبوست، ترش شدن مزه دهان، آروغ های بد بو و ترش مزه، پف چشم ها، تورم و چاقی به خصوص در نواحی شکم و پهلو، سفیدی موها، پرخوری، فراموشی، پدید آمدن افکار منفی در ذهن، از دست رفتن اعتماد به نفس، انسداد عروق، کیست تخمدان و ..... اشاره کرد.

 هم‌ چنین در برخی از موارد بلغم می تواند با علائم دیگری چون سفید شدن سر زبان، شل شدن پوست، احساس سرما در بدن و سرد شدن دست و پا، ریزش مو، درد در نواحی کمر، شانه، زانو و پاها، ضعف مثانه و تکرر ادرار، ایجاد لکه های قهوه ای در چشم، رقیق شدن آب بینی، حواس پرتی، زیاد خوابیدن و احساس همواره خواب آلوده بودن نیز همراه باشد.

 

همان گونه که گفته شد اغلب افراد مبتلا به بلغم با این بیماری آشنا نیستند و ممکن است علائم آن را با مشکلات گوارشی دیگر اشتباه بگیرند. از این رو توصیه می شود گه اگر بیش از چند مورد از علائم ذکر شده را دارید حتما نسبت به درمان بلغم اقدام کنید. چرا که عدم درمان این مشکل می تواند باعث ایجاد مشکلات جدی تر برای سلامتی شما شود.

 

ارتباط بلغم با لاغری شکم و پهلو

 

خلط بلغم می تواند تا حد زیادی عملکرد سیستم گوارش بدن را تحت تاثیر قرار دهد. هنگامی که ترشح بلغم در بدن زیاد می شود بدن توانایی بیشتری برای ذخیره و در نهایت تجمع چربی خواهد داشت که این باعث چاقی و افزایش وزن در افراد می شود.

 

 بنابراین طبیعی است که با مصرف کمسول های آنتی بلغم و  درمان آن می‌ توانید چربی های جمع شده در ناحیه شکم و پهلوی خود را از بین ببرید و از تجمع مجدد آن در این نواحی جلوگیری کنید. لازم به ذکر است که مصرف غذاهایی با طبع سرد مانند سبزیجات می تواند باعث افزایش ترشح بلغم شود.

 

درمان بلغم با مصرف کپسول گیاهی آنتی بلغم سیناپزشک

 

همان گونه که گفته شد بلغم یکی از رایج ترین مشکلاتی است که افراد زیادی را درگیر خود کرده است. بسیاری از افراد با توجه به عدم آشنایی با بلغم نمی‌ دانند که به آن مبتلا هستند و بسیاری دیگر که از ابتلا به آن مطلع هستند روش موثری برای درمان آن نمی شناسند. یکی از موثرترین روش ها برای درمان و رفع بلغم استفاده از کپسول های گیاهی آنتی بلغم سیناپزشک است.

 

 این محصول دارویی کاملا گیاهی است که علاوه بر رفع بلغم و کاهش ترشح آن، چربی های تجمع یافته اطراف شکم و پهلو را سوزانده و در لاغری و تناسب اندام به شما کمک می کند. با مصرف این محصول شما می توانید وزن خود را کاهش دهید و به اندام دلخواه خود برسید.

 

ترکیبات کپسول گیاهی آنتی بلغم

 

این محصول از ترکیبات کاملا طبیعی و گیاهی ساخته شده و هیچ گونه مواد شیمیایی در ترکیب آن استفاده نشده است. از جمله گیاهان دارویی که در ترکیب این محصول وجود دارند می‌ توان به رازیانه، کاسنی، نعناع، زیره سبز و عصاره زنجبیل اشاره کرد. این گیاهان دارویی دارای خاصیت ضد التهابی و آنتی اکسیدانی بوده که سبب پاکسازی مجاری تنفسی از خلط بلغم شده و با تنظیم میزان این خلط در بدن باعث از بین رفتن علائم بلغم و از بین رفتن چاقی های شکم و پهلو می شود.

 

مشخصات و معرفی کپسول آنتی بلغم گیاهی، قرص معجزه گر لاغری شکم سیناپرشک

 

این محصول به صورت کپسول یا قرص های حاوی گیاهان دارویی در بسته بندی به صورت قوطی به فروش می رسد. داخل هر قوطی ۳۰ کپسول وجود دارد و دوره درمان آن ۳ ماه طول می کشد. این محصول یکی از موثرترین و پرفروش ترین داروهای موجود در بازار برای درمان بلغم و رفع چاقی های اطراف شکم و پهلو است. هم چنین این محصول تاثیر خوبی در رفع معده درد، نفخ و رفلاکس معده دارد.

 

روش و دوره مصرف کپسول آنتی بلغم سیناپزشک
 

بسته بندی این محصول به صورت قوطی است و داخل هر قوطی ۳۰ کپسول موجود است. دوره درمان با این محصول دو تا سه ماه طول می‌ کشد و برای این دوره باید روزانه دو عدد قرص را نیم ساعت پیش از وعده اصلی غذا با آب میل کنید.

 

هم چنین می توانید مصرف این قرص را به نیم ساعت قبل از وعده های صبحانه و شام موکول کنید. برای کامل کردن دوره درمان باید دو تا سه قوطی از این محصول مصرف شود. در طول دوره مصرف این محصول نیازی به رژیم غذایی و ورزش ندارید اما برای حصول نتیجه بهتر از این دوره سعی کنید کمتر غذا بخورید و فعالیت خود را بیشتر کنید.

 

رضایت افراد از کپسول آنتی بلغم سیناپزشک

 

کپسول آنتی بلغم سیناپزشک یکی از پرفروش ترین و موثرترین روش ها برای درمان بلغم است. افراد زیادی این محصول را استفاده کرده اند و شما می توانید درصد بالای رضایت کاربران را در سایت مشاهده کنید. این محصول تا کنون هیچ عوارضی روی بدن بر جای نگذاشته و در مقابل پس از پایان دوره مصرف با کاهش وزن و چربی سوزی در ناحیه شکم و پهلو همراه خواهید بود.

 

نکات مهم مصرف کپسول گیاهی آنتی بلغم سیناپزشک

 

کپسول گیاهی آنتی بلغم سیناپزشک تاثیر مهمی در رفع چربی های اضافه و درمان بلغم دارد. با این حال برای نتیجه گیری بهتر از این محصول بهتر است در طول دوره مصرف نکاتی را در نظر داشته باشید.

 

۱_ با توجه به این که مواد غذایی با طبع سرد ترشح بلغم را در بدن افزایش می دهند، در طول دوره مصرف این محصول از مصرف مواد خوراکی سرد مانند لبنیات خودداری کنید.

۲_ به علاوه بهتر است در طول مصرف این دارو از خوردن غذاهایی مانند ماهی، خیار، هندوانه، کدو، گوشت خیلی چرب، سس مایونز و ...... خودداری کنید.

۳_ به هیچ عنوان همراه با غذا آب و نوشیدنی های دیگر مانند دلستر، دوغ، نوشابه و ..... میل نکنید. افراد بلغمی باید حداقل نیم ساعت بعد از خوردن غذا نوشیدنی مصرف نکنند.

۴_ از خوابیدن بلافاصله بعد از خوردن غذا خودداری کنید. فاصله زمان خوردن غذا تا خوابیدن حداقل باید ۴۵ دقیقه تا یک ساعت باشد.

۵_ برای گرفتن نتیجه بهتر از این محصول بهتر است روزانه حداقل نیم ساعت پیاده روی داشته باشید.

۶_ فقط در صورت تشنگی اقدام به خوردن مایعات کنید و از نوشیدن مایعات سرد جدا خودداری کنید.

۷_ سعی کنید در دوره درمان از خوردن غذاها و خوراکی های چرب و آبدار خودداری کنید.

 

غذاهای مناسب برای افراد بلغمی

 

مصرف غذا و رژیم تغذیه ای تاثیر مهمی در میزان ترشح خلط بلغم در بدن دارد. از این رو افراد بلغمی و یا افراد مستعد بلغم باید به رژیم غذایی خود توجه زیادی داشته باشند. یکی از مهم ترین وظایف بلغم پاکسازی مجاری تنفسی و جلوگیری از ورود عوامل بیماری زا به بدن است.

 

بنابراین باید این نکته را نیز در نظر بگیرید که مصرف برخی از غذاها ممکن است باعث کاهش ترشح بلغم شده و سیستم ایمنی را تضعیف کنند. از این رو تغذیه نقش خیلی مهمی در تعادل میزان خلط بلغم و سلامتی انسان دارد. مهم ترین نکته ای که افراد بلغمی باید در نظر بگیرند پرهیز از مصرف غذاهایی با طبع سرد، مرطوب، خشک و با PH پایین است.  از جمله غذاها و خوراکی های مناسب افراد بلغمی می توان موارد زیر را برشمرد:

 

  • مصرف میوه‌ هایی مانند انگور، انجیر، توت فرنگی، مرکبات، کیوی، هلو و ......
  • غذاهایی با طبع گرم مانند انواع آش ، گوشت با دنبه کم، غذاهای کبابی، انواع سوپ و ......
  • ادویه جاتی مانند سماق، زردچوبه، فلفل سیاه، نمک طبیعی، لیمو و .....‌
  • مصرف روزانه سبزیجاتی مانند گشنیز، اسفناج، قارچ، کدو و سیر و پیاز به صورت روزانه
  • مصرف نوشیدنی هایی مانند شربت آلبالو، عناب و لیموناد
  • مصرف عرقیات و دمنوش هایی با طبع گرم مانند شیره توت، شیره انگور، تخم کدو، تخم هندوانه، خرفه، دمنوش بهارنارنج، به لیمو، اسطوخودوس، بابونه و چای کوهی

 

قیمت کپسول گیاهی آنتی بلغم سیناپزشک چگونه است؟

 

امروزه افراد زیادی به دنبال راهکاری برای آب کردن چربی های ناحیه شکم و پهلو هستند و برای این کار ممکن است هزینع های زیادی را صرف کنند. با این حال مشاهده شده که بسیاری از این روش ها بی نتیجه بوده و هیچ تاثیری روی کاهش وزن افراد نداشته اند. شما می توانید با خرید کپسول گیاهی آنتی بلغم سیناپزشک با صرف هزینه کم مشکل خود را برای همیشه حل کنید.

 

 برای درمان این مشکل و کامل کردن دوره مصرف باید ۲ تا ۴ قوطی از این محصول را مصرف کنید و با مشکل خود برای همیشه خداحافظی کنید. قیمت این محصول در مقایسه با محصولات لاغری دیگر بسیار مناسب است و مهم تر از آن نتیجه خوبی است که شما از این محصول دریافت خواهید کرد.

 

تغییر سبک زندگی در افراد بلغمی

 

با توجه به این که بلغم نوعی مزاج سرد در بدن است، گرم نگه داشتن بدن می تواند تاثیر خوبی در رفع این مشکل داشته باشد. بنابراین افراد بلغمی علاوه بر تغییر رژیم غذایی می توانند با تغییر سبک زندگی خود در رفع این مشکل موثر باشند. از جمله تغییراتی که این افراد می توانند در زندگی خود ایجاد کنند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

مصرف دو وعده غذایی

 

افراد بلغمی نسبت به افراد عادی سیستم گوارشی ضعیف تری دارند و بهتر است در طول روز دو وعده اصلی غذایی مصرف کنند. بهتر است فاصله بین این وعده ها ۱۰ تا ۱۱ ساعت باشد و سعی کنند که میزان ۲۰۰_۲۵۰ کالری نسبت به افراد عادی از غذای خود حذف کنند.

 

پرهیز از مصرف شیرینی جات

 

بهتر است که افراد بلغمی از مصرف شیرینی جات و غذاهای خمیری و حاوی کربوهیدرات مانند ماکارونی و برنج خودداری کنند.

 

مصرف غذاهایی با طبع گرم

 

غذاهایی با طبع سرد باید از برنامه غذایی حذف شده و غذاهایی با طبع گرم جایگزین آن شود.

 

خواب مناسب

 

یکی از مهم ترین نکات در بهبود روند درمان این مشکل خواب با کیفیت و مناسب است. افراد بلغمی باید روزانه ۷ تا ۸ ساعت مفید و با کیفیت بخوابند. بهتر است زمان خواب این افراد از ۱۲_۱۱ شب تا ۸_۷ صبح باشد.

 

ورزش و پیاده روی

 

بهتر است افراد بلغمی نسبت به بقیه افراد تحرک بیشتری داشته و حداقل هفته ای ۱۵۰ دقیقه پیاده روی کنند. انجام ورزش های هوازی و دوچرخه سواری نیز می تواند در بهبود روند درمان این بیماری موثر واقع شود.

 

کپسول گیاهی آنتی بلغم را از کجا تهیه کنیم؟

 

سیناپزشک یکی از معتبرترین مراکز عرضه کننده کپسول و قرص گیاهی آنتی بلغم با کیفیت بالا و قیمت مناسب است. محصولات این مجموعه کاملا گیاهی بوده و بدون دخالت هیچ گونه مواد شیمیایی سنتز شده و برای بدن کاملا بی خطر و بدون عوارض هستند. با خرید این محصول با بلغم و چربی های ناحیه شکم و پهلوی خود خداحافظی کنید و تنها با ۲ ماه مصرف وزن خود را کاهش دهید. جهت استعلام قیمت و خریداری این محصول می توانید از طریق واتساپ شماره های 09178810721، 09304719151 و 09301810721 زیر با مشاورین سیناپزشک در ارتباط باشید.

 

سخن پایانی

 

غلبه بلغم یکی از مشکلات رایجی است که امروزه افراد زیادی را به درگیر خود کرده است. یکی از اصلی ترین و مهم ترین علائمی که بلغم از خود بر جای می گذارد و بسیار آزاردهنده است، تجمع چربی در ناحیه شکم و پهلو است. امروزه افراد برای درمان بلغم و از بین بردن این چربی ها روش های زیادی را امتحان می کنند که برخی از این روش ها علیرغم صرف هزینه های بالا بی نتیجه هستند.

کپسول گیاهی آنتی بلغم سیناپزشک یکی از پرفروش ترین و موثرترین محصولات برای رفع بلغم و از بین بردن چربی های شکم و پهلو است. این محصول کاملا گیاهی بوده و مصرف آن تا کنون هیچ گونه عوارض منفی روی سلامتی نداشته است.

این مطلب صرفا جنبه‌ی آموزش و اطلاع‌رسانی دارد. پیش از استفاده از توصیه‌های این مطلب حتما با پزشک متخصص مشورت کنید. برای اطلاع از برنامه کاری پزشکان و رزرو نوبت کلیک کنید.

Link Icon اشتراک گذاری:
whatsApp FaceBook Twitter Mail telegram

دیدگاه شما

پاسخ
user Icon
comment

5 نظر در صف بررسی

پزشکان پیشنهادی