5 مزیت عمل لاغری پیکر تراشی در شیراز + روش های و عوارض این عمل

author Image زهرا دهنوی
Calendar Icon 15 آذر 1401
user Image زمان مورد نیاز برای مطالعه: 8 دقیقه
Blog Image

اکثریت افراد تمایل دارند که با عمل پیکرتراشی در شیراز به اندامی متناسب برسند. برای رسیدن به اندام دلخواه می توانیم از راه ورزش و کنترل رژیم غذایی اقدام کنیم. برای برخی از افراد این دو روش جواب نمی دهد. یعنی از بین بردن چربی ها با هیچ کدام از این روش ها امکان پذیر نیست. خبر خوب این است پیشرفت های علم پزشکی باعث شده روش های موثری برای از بین بردن چربی ها پیدا شود.

دستگاه های پیکرتراشی در شیراز که امروزه بسیار مورد توجه واقع شده اند از راهکار های حذف چربی اند. عمل لاغری پیکر تراشی در شیراز یکی از راه حل ها برای خروج چربی های موضعی قسمتی از بدن است. در این عمل فرم بدن بر اساس استاندار ها و نظر دلخواه فرد، فرم دهی داده می شود.

نحوه کارکرد دستگاه پیکر تراشی در شیراز بصورت زیر است:

با کمترین آسیب، لوله کانولا را از راه یک برش کوچک(حدودا 1 سانتی متری) وارد بخش مورد نظر می کنند. ساختمان چربی ها را در هم می شکند و از همان قسمت چربی ها را خارج می کند.

با کمترین آسیب، لوله کانولا را از راه یک برش کوچک(حدودا 1 سانتی متری) وارد بخش مورد نظر می کنند. ساختمان چربی ها را در هم می شکند و از همان قسمت چربی ها را خارج می کند.

عمل لاغری پیکر تراشی در شیراز:

 

مردم همواره به دنبال روش هایی برای دست یابی به اندام دلخواه و ایده آل، هستند. به همین دلیل، عمل لاغری پیکرتراشی در شیراز در بین همه مردم محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است‌.

پیکر تراشی یا Body sculpting به معنای خارج کردن چربی های اضافه از بدن، ایجاد تناسب بین اعضای بدن و ساخت یک اندام ایده آل است. امروزه بیش از نیمی از افراد جامعه از چاقی، اضافه وزن و عدم تناسب اندام رنج می برند و خواهان اندامی زیبا و متناسب هستند.

پیکر تراشی نوعی عمل لاغری و زیبایی به حساب می آید که تا حد زیادی فرد را در رسیدن به اندام ایده آل خود یاری می کند. این عمل به گونه ای است که خیلی تغییری در وزن فرد ایجاد نمی کند و بیش تر تمرکز آن روی تناسب اندام است چرا که چربی های اضافه بعد از خارج شدن به برخی نقاط دیگر بدن جهت ایجاد تناسب اندام تزریق خواهد شد.

در این مقاله با بحث عمل لاغری پیکر تراشی در شیراز، آمادگی های قبل عمل و مراقبت های بعد از انجام این عمل در شیراز همراه با شما عزیزان خواهیم بود. لطفا تا انتهای این مقاله پزشکی ما را همراهی کنید.

 

مزایای عمل پیکرتراشی در شیراز:

 

انجام این عمل برای افراد مزیت های بسیاری دارد که به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم:

 

  • 1- انجام این عمل باعث دست یابی به اندام دلخواه در عرض دو هفته می شود و امکان کاهش سایز و لاغری تا چند ماه پس از لاغری با کم شدن ورم ها، وجود دارد.
  • 2- احتمال عفونت در این عمل بسیار کم است.
  • 3- بعد از انجام این عمل، پوست بدن شل و افتاده نمی شود.
  • 4- احتیاج به بستری شدن نمی باشد.
  • 5- درد عمل پیکرتراشی کم و قابل تحمل است.

 

می توان با انتخاب بهترین پزشک ها در شیراز از طریق سایت سینا پزشک، از تمام مزیت های این عمل، بهره مند شد. در شیراز بهترین و باتجربه ترین پزشکان متخصص در این زمینه وجود دارد که عمل مورد نظر را با موفقیت بالایی انجام می دهند.


 مطالعه بیشتر:

انواع روش های عمل های لاغری در شیراز و 5 مزایای انجام آن


در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره یا رزرو نوبت از بهترین پزشکان شیراز، با پشتیبان سینا پزشک در واتساپ پیام دهید یا تماس بگیرید.

  09178810721 -09304719151

 

 

 

پیکر تراشی موضعی چیست؟

 

امروزه افراد متمایل به داشتن اندامی زیبا هستند. در گذشته افراد جهت کاهش وزن و رسیدن به اندام دلخواه اقدام به تغییر رژیم غذایی و ورزش می کردند. اما تغییر رژیم و ورزش در صورت تداوم باعث لاغری و کاهش وزن خواهد شد اما در لاغری موضعی موثر نخواهد بود. با پیشرفت علم و تکنولوژی امروزه دستگاه های پیکر تراشی گوناگونی اختراع شده اند که به صورت موضعی چربی های اضافه بدن را خارج کرده و یک اندام ایده آل می سازند.

 

 با کمک دستگاه های پیکر تراشی و ورود لوله کانولا به زیر پوست پزشک تمام چربی های اضافی در نقاطی که دارای چربی اضافه هستند را خارج کرده وبا توجه به استاندارد ها و سلیقه شخصی بدن را فرم دهی خواهد کرد.

 

 

آیا پیکر تراشی بدون انجام جراحی امکان پذیر است؟

 

در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله. امروزه پیکر تراشی با استفاده از دستگاه هایی صورت می گیرد که کم ترین آسیب ممکن به سطح پوست وارد میکنند. وجود برش های بسیار کوچک در سطح پوست و عدم وجود برش های وسیع و عمیق باعث شده است که این روش امروزه به عنوان یک روش غیر جراحی شناخته شود.

 

در عمل لاغری پیکر تراشی از دستگاه هایی استفاده می شود که ابزاری کوچک را زیر پوست فرستاده که باعث تجزیه و تخلیه چربی های اضافه خواهد شد بنابراین تنها زخمی که ایجاد می شود همان راه عبور ابزار میکرو کانولا است که در زمان کوتاهی با مراقبت های درست بهبود پیدا می کند. بنابراین می توان گفت که پیکر تراشی جز عمل های جراحی به حساب نمی آید.

 

 

بهترین کلینیک پیکر تراشی؛

 

با وجود این که عمل پیکر تراشی یک نوع جراحی محسوب نمی شود و بی خطر است اما جهت جلوگیری از ایجاد عوارض آن باید به یک کلینیک معتبر مراجعه کنید. بهترین کلینیک پیکر تراشی دارای خصوصیات زیر است؛

 

  • 1- تشکیل جلسه مشاوره و ملاقات با پزشک قبل از انجام پیکر تراشی؛ در این جلسه پزشک از بیمار سوالاتی در مورد سابقه بیماری های قبلی، دارو های مصرف شده، حساسیت های دارویی و... خواهد پرسید. پاسخ این سوالات پزشک را در روند تصمیم گیری و روحیه دادن به بیمار کمک می کند.
  • 2- فضای بهداشتی و استریل شده در کلینیک؛ فضای کلینیک باید کاملا تمیز و بهداشتی باشد. کلینیک باید دارای پرسنل کافی باشد و نحوه برخورد پرسنل با بیماران در انتخاب کلینیک تاثیر گذار است.
  • 3- بهترین کلینیک از اطلاعات و تجربیات افرادی که این عمل را انجام داده اند جهت کمک به بیماران استفاده می کند.
  • 4- استفاده از صفحات مجازی و سایت ها جهت اطلاع رسانی خدمات انجام شده در کلینیک، آدرس و شماره تلفن کلینیک و عکس های قبل و بعد از انجام عمل پیکر تراشی
  • 5- استفاده از پزشکان و پرسنل با تجربه و خوش برخورد جهت جلب رضایت بیمار
  • 6- استفاده از دستگاه های پیکر تراشی پیشرفته و مدرن مطابق با تکنولوژی روز دنیا

عوارض پیکر تراشی در شیراز:

 

  • 1-در برخی از موارد در ناحیه ای که عمل شده است، ممکن است التهاب به وجود آید.
  • 2-برخی از افراد بعد از انجام این عمل دچار آلرژیک می شوند.
  • 3- در صورتی که بعد از انجام جراحی به تغذیه خود اهمیت ندهید و ورزش نکنید، قابل بازگشت می باشد.
  • 4- پیکرتراشی به روش های مختلفی انجام می شود و ممکن است در این روش ها، امکان سوختن پوست وجود داشته باشد.

 

پیکرتراشی برای چه افرادی مناسب می باشد:

عمل لاغری پیکر تراشی در شیراز

 

این عمل برای کسانی مناسب می باشد که با انجام رژیم های لاغری و ورزش چیزی حدود ۷۰ درصد از اضافه وزن خود را کم کرده اند و ناحیه هایی که قرار است تحت عمل جراحی قرار گیرد، دارای عضلات زیرپوستی باشد و فرد پوست صافی نیز داشته باشد.

 

 فردی که قصد انجام این عمل را دارد باید به دور از هر گونه مواد مخدر باشد و سیگار نیز مصرف نکند. هم چنین این افراد بااید بیماری خاصی نداشته باشند و از دارو خاصی نیز استفاده نکنند. سیستم ایمنی فردی که قصد انجام پیکرتراشی را دارد باید به اندازه کافی تقویت شده باشد و ضعیف نباشد.

 

انجام این عمل برای افرادی که مبتلا با دیابت و بیماری های قلبی هستند، توصیه نمی شود. هم چنین این عمل برای افرادی مناسب است که بعد از عمل توانایی تمروز بر روی رژیم غذایی و ورزش را دارند، زیرا در صورت عدم رعایت، عمل برگشت پذیر می باشد.

 


مطالعه بیشتر:

📍   پکیج لاغری تضمینی شکم، پهلو، ران، باسن و بازو سینا پزشک


 

روش های متعدد پیکر تراشی

 

در این قسمت می خواهیم روش های مختلف پیکر تراشی را معرفی کنیم. آگاهی از انواع این روش ها سبب می شود بدانیم دنیای علم پزشکی تا چه حد پیشرفت کرده است و هر ورش تا چه اندازه عوارض بر جای می گذارد.

همچنین آگاهی از انواع روش به انتخاب راحت تر یکی از روش ها کمک بسیاری می کند.

 

اولین جراحی برای کوچک کردن سایز شکم با جراحی فتق ناف صورت گرفت. در این عمل، ازقسمت پایینی شکم مقداری چربی و پوست جدا شد، و در پایان دو قسمت شکم مجددا بهم دوخته شد. بعد از گذشت مدتی و طی تحقیقات صورت گرفته متوجه شدند که این روش عملکرد خیلی خوبی ندارد. پس از ان ماجرا پزشکان قصد داشتند برای کاهش چربی از روش هایی مثل لیفت صورت استفاده کنند.

 

اما در این روش امکان جابجایی ناف وجود داشت. سپس از روش های دیگری استفاده کردند که ناف در جای خودش باقی بماند. این روش پیکرتراشی بدون جراحی نام دارد.

 


 مطالعه بیشتر:

4 فایده عمل لیپوساکشن بازو در شیراز و هزینه و مراقبت های بعد جراحی


 

جراحی لاغری با روش لیپوماتیک

 

روش لیپوماتیک یکی از روش های نوین پیکر تراشی در شیراز  است. در این روش می توانیم بسرعت از چربی های اضافه بدن خلاص شویم. در این روش هیچ برشی در شکم یا ناحیه مورد نظر صورت نمی گیرد. زیرا از طریق سک سوراخ در موضع مورد نظر، چربی های اضافه تخلیه می شوند.

 

این روش یک مزیت بسیار خوب دارد. می توان از چربی های تخلیه شده در سایر بخش های بدن استفاده کرد. مثلا تزریق چربی های شکم به گونه یا لب ها.

اگر دوست دارید به بخش های مختلف بدن با چربی خودتان فرم دهی انجام دهید، لیپوماتیک یکی از روش های خوب است. بطور کلی اگر قصد عمل جراحی دارید، لیپوماتیک بهترین روش پیکر تراشی در شیراز خواهد بود.

 

جراحی لاغری با روش لیپوست

 

روش لیپوست یکی از راه های پیکر تراشی در شیراز  است. در این روش جراحی از تکنیک T.L.A  و ویبریشن بصورت رفت و برگشتی استفاده می شود. در پایان چربی ها بصورت یکدست از بدن کنده شده و تخلیه می شوند. در نتیجه احتمال گلوله شدن چربی در حین عمل اصلا وجود ندارد. این روش مشابه روش لیپوماتیک است و چربی هایی که بصورت سالم خارج می شوند، قابلیت استفاده برای تزریق به بخش های دیگر را دارند.

 

روش های لیپوماتیک و لیپوست جز بهترین روش های پیکر تراشی در شیراز هستند. زیرا عوارض کمتری نسبت به بقیه روش ها دارند.

 

فرق میان لیپوماتیک و لیپوست چیست؟

 

لیپوست روش تخصصی تر و پیشرفته تری برای خروج چربی هاست. در نتیجه چربی های خارج شده در این روش بیشتر و عوارض احتمالی کمتر خواهد بود.

 

جراحی لاغری به روش لیپوساکشن

 

محور عملکردی این روش، مکش چربی های زیادی در بدن است.

در روش لیپوساکشن با ایجاد یک برش کوچک در قسمت مورد نظر با استفاده از یک لوله بنام کانول که به یک دستگاه مکش متصل است، چربی های اضافی را خارج می کند.

 

لازم بذکر است که این روش ها تنها برای کم کردن چربی هاست. هیچگونه دخالتی در حذف و بازسازی پوست اضافه بخش مورد نظر ندارد.

 

این روش برخلاف دو روش ذکر شده قبلی، امکان تزریق چربی به سایر بخش ها را ندارند. زیرا چربی های خروجی کیفیت مطلوبی ندارند و مناسب نیستند.


مطالعه بیشتر:

7 نوع عمل لیپوساکشن در شیراز و مزایا و روش های انجام این جراحی


 

جراحی لاغری با روش لیزر لیپولیز

 

انجام لاغری با لیزر لیپولیز به دو صورت امکان پذیر است.

  • روش اول

 استفاده از لیزر(امواج اولتراسونیک)

  • روش دوم

 تزریق کردن مایع

در روش تزریق مایع، یک برش کوچک در قسمت مورد نظر ایجاد می شود. سپس مایع از آن طریق وارد بدن شده. در نهایت چربی ها از راه کبد به خارج بدن رانده می شوند. اندازه مایع تزریقی به وزن و وضعیت جسمانی فرد وابسته است. چربی خروجی بصورت مایع است. در نتیجه برای تزریق سایر بخش های بدن نمی توان استفاده کرد.

در روش استفاده از لیزر لیپولیز، از امواج به منظور گرم کردن سلول های چربی استفاده می شود.

همه روش های پیکرتراشی در شیراز  برای دست یابی به لاغری است. تفاوت های بسیاری میان روش ها وجود دارد. بطور کلی تمام روش های پیکر تراشی در شیراز  برای افرادی توصیه می شود که از چاقی مفرط عذاب می کشند.

 


 مطالعه بیشتر:

4 روش عمل ابدومینوپلاستی در شیراز، مزایا و معایب و مراقبت بعد از جراحی


در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره یا رزرو نوبت از بهترین پزشکان شیراز، با پشتیبان سینا پزشک در واتساپ پیام دهید یا تماس بگیرید.

  09178810721 -09304719151


 

آیا امکان ترکیب دو روش لیزرلیپوایز و لیپوساکشن وجود دارد؟

 

پاسخ مثبت است. اگر برای رفع چاقی ناحیه شکم و پهلو می خواهید اقدام کنید، می توانید از این دو روش برای نتیجه بهتر استفاده کنید.

 

لیزرلیپولیز یا لیپوماتیک؟

 

در روش لیزر لیپولیز سلول ها فقط گرم می شوند. در نتیجه نمی توان برای تزریق به سایر بخش های بدن از آن استفاده کرد. اگر قصد رفع چربی های اضافه بدن را دارید، بهتر است از لیزر لیپولیز استفاده کنید. اگر هم قصد استفاده مجدد از چربی ها را دارید، لیپوماتیک گزینه مناسب است.

 

آمادگی های قبل از عمل لاغری پیکر تراشی در شیراز

آمادگی های قبل از عمل لاغری پیکر تراشی در شیراز

پیکر تراشی امروزه یکی از شایع ترین روش هایی است که افراد جهت دست یابی به اندام ایده آل خود آن را انتخاب می کنند. اگر شما نیز جز آن دسته افرادی هستید که قصد انجام پیکر تراشی در شیراز را دارید قبل از انجام عمل باید برای این عمل کاملا آماده باشید. جهت آمادگی برای عمل حتما به نکات زیر توجه کنید؛

 

  • 1- در مرحله اول فرد باید میزان چربی زیر پوست خود را با انجام آزمایشاتی مانند سونوگرافی اندازه گیری کند.
  • 2- کلیه آزمایشات مربوط به سلامت بدن اعم از آزمایش خون، ادرار، بارداری و... قبل از انجام عمل باید انجام شود.
  • 3- هم چنین فرد باید آزمایشات انعقادی را نیز انجام دهد و از عدم ابتلا به هپاتیت ب اطمینان حاصل کند.
  • 4- نقاطی از بدن که باید چربی از آن گرفته شود یا به آن تزریق شود باید به طور کامل عکس برداری شود.
  • 5- شب قبل از انجام عمل پیکر تراشی سعی کنید غذا و مایعات مصرف نکنید.
  • 6- از استعمال دخانیات و نیکوتین در چند هفته قبل از انجام این عمل جدا خودداری کنید.
  • 7- بعد از انجام این عمل ممکن است چند هفته دچار درد باشید و نتوانید فعالیت های خود را به درستی انجام دهید بنابراین اگر شاغل هستید از محل کارتان مرخصی بگیرید.
  • 8- روز انجام عمل جراحی تمام مدارک پزشکی خود را به همراه داشته باشید. سعی کنید حتما فردی را به عنوان همراه با خود به کلینیک ببرید و حتما با لباس های استریل شده و مخصوص وارد اتاق عمل شوید.
  • 9- قبل از انجام عمل جراحی پزشک باید بیمار را مشاوره کند.

 

مواردی که پزشک در مشاوره باید مورد بررسی قرار دهد؛

 

۱_ پزشک درباره داروهایی که بیمار مصرف می کند از او سوال می کند. پزشک باید در جریان تمام دارو های مصرف شده توسط بیمار به خصوص دارو های رقیق کننده و ضد انعقادی مانند آسپرین، ویتامین E، وافارین، مترونیدازول، کتوکونازول و... قرار بگیرد.

۲_ هم چنین پزشک باید در جریان سوابق بیماری های قبلی فرد قرار بگیرد. وجود هر گونه بیماری مانند فشار خون، سکته، سرطان، لوپوس و ... باید قبل از انجام عمل به پزشک اطلاع داده شود.

۳_ بیمار باید پزشک را در جریان حساسیت های دارویی خود قرار دهد.

۴_ هم چنین در جلسه مشاوره پزشک سوالاتی در مورد میزان مقاومت دارویی فرد، سلامت بدن فرد، سوابق تغییرات وزن و ... خواهد پرسید.

۵_ جلسه مشاوره جهت کاهش استرس های بیمار قبل از عمل نیز انجام می شود. در این مرحله پزشک این اطمینان را به بیمار می دهد که عمل بدون عوارض و کاملا موفق انجام خواهد شد.

 


مطالعه بیشتر:

4 عامل تعیین قیمت لیپوماتیک در شیراز و توضیحات کامل این عمل


 

مراقبت های پس از عمل لاغری پیکر تراشی در شیراز

 

بعد از انجام عمل پیکر تراشی هم چنان فرد باید مراقب باشد که پر خوری نکند چرا که ممکن است با پرخوری مجددا در نواحی که چربی از آن خارج شده است دوباره چربی سازی شود. بعد از انجام عمل پیکر تراشی در شیراز به موارد زیر توجه کنید؛

 

  • 1- بعد از انجام عمل پیکر تراشی رژیم غذایی خود را اصلاح کنید و از مصرف نمک و غذاهای چرب خودداری کنید.
  • 2- سعی کنید بعد از عمل جهت چسبیدن پوست به عضله به صورت مداوم از گن استفاده کنید.
  • 3- این عمل جراحی در نواحی مختلفی از جمله شکم، پهلو. باسن، ران، بازو و ... انجام می شود بنا براین ممکن است فرد تا مدتی در این نواحی احساس درد کند و نتواند فعالیت های روز مره خود را به درستی انجام دهد.
  • 4- خارج شدن ترشحات از محل جراحی تا مدتی طبیعی است و جای نگرانی ندارد.
  • 5- محل انجام جراحی را مرتبا ضدعفونی کنید و با سرم شست و شو دهید. این کار مانع از ایجاد عفونت در محل جراحی خواهد شد.

 

جراحی لاغری شکم با روش ابدومینوپلاستی

 

جراحی ابدومینوپلاستی یا جراحی ابدو یکی از راهکارها برای لاغری شکم است. جراحی ابدو با بیهوشی کامل می شود. 2 برش در 2 بخش مختلف شکم ایجاد می شود. اولین برش در قسمت لگن تا نزدیکی های ناحیه تناسلی و برش دوم در اطراف ناحیه ناف است.

 

مراحل عمل به صورت زیر است:

 

1.پوست این قسمت برش داده می شود و از روی عضلات برداشته می شود

2.عضله های ناحیه شکم را بهم نزدیک می کنند(جهت زیبایی)

3.پوست روی عضلات مجدد قرار داده می شود

4.بخش های اضافه را بر می دارند

و برشی که در ناحیه ناف زده می شود برای جلوگیری از جابجایی ناف در شکم خواهد بود.

روش ابدومینوپلاستی عوارض بسیاری بر جای گذارد. به این دلیل زیاد مورد استفاده قرار نمی گیرد.

 

 برخی عوارض جانبی این عمل شامل موارد زیر می شود:

 

  • o عفونت
  • o خونریزی
  • o نبود تقارن
  • o جمع شدن مایع زیر پوست
  • o از دست رفتن بخشی از پوست ناحیه شکم
  • o مرگ بافت (حس بی حسی در قسمت مورد نظر)
  • o شل شدن پوست

 

آیا پیکر تراشی در شیراز بدون عمل ممکن است؟

 

امروزه روش های پیکر تراشی در شیراز بسیار پیشرفته شده اند. امکان از بین بردن چربی با کمترین آسیب را برای ما فراهم می کنند.

 

این موضوع سبب شده تا روش پیکر تراشی تنها با دو برش کوچک انجام شود. به همین دلیل پیکر تراشی در شیراز  روشی بدون نیاز به جراحی است. چون اصلا نیازی به ایجاد یک برش عمیق و طولانی در پوست ندارد.

در واقع پیکر تراشی  در شیراز یکی از موثر ترین روش ها برای لاغری با کمترین آسیب است.

 

پیکرتراشی در شیراز بدون جراحی به چه صورت است؟

 

اکثریت افراد از انجام عمل جراحی می ترسند و موضوع بیهوشی برای انان استرس آور است. خبر خوب این است که پیکر تراشی در شیراز بدون جراحی یعنی غیرتهاجمی بودن عمل پیکر تراشی است.

در این روش تنها یک یا چند برش کوچک(حدود 1 سانتی متری) در بدن بوجود می آید. با استفاده از لوله کانولا می توان چربی های اضافی را خارج کرد. در نتیجه پیکر تراشی در شیراز روشی بدون نیاز به جراحی و خونریزی است. به همین دلیل بیشتر افراد این روش را می پسندند.

 

عوارض احتمالی جراحی پیکر تراشی در شیراز

 

در تمامی روش های پیکرتراشی در شیراز، تنها با ایجاد یک الی چند برش در سطح پوست صورت می گیرد. در نتیجه عوارض پیکر تراشی در شیراز تنها همان چند موردی بود که در بخش بالا ذکر شد. پیکر تراشی بدون عمل روش های لیپوساکشن، لیپوماتیک، لیزر لیپولیز وبادی جت را شامل می شود. عوارض ناشی از هرکدام به انتخاب روش بر می گردد.

 

هزینه پیکر تراشی در شیراز بدون عمل چگونه است؟

 

برای پیکرتراشی  در شیراز بدون عمل نمی تواتیم یک عدد مشخص تعیین کنیم. برای تعیین هزینه باید به مواردی چون تخصص پزشک مربوطه، سابقه کاری، میزان تجربه وی در پیکرتراشی و خدمات پس از عمل توجه کرد. هرچه دستگاهای استفاده شده توسط پزشک بروز تر و پیشرفته تر باشد، هزینه هم بالاتر خواهد بود.

برای بدست اوردن هزینه دقیق می توانید طی یک جلسه مشاوره با پزشک مربوطه این رقم را بفهمید.

 

در کدام قسمت های بدن پیکرتراشی در شیراز صورت می گیرد؟

از روش پیکر تراشی در شیراز  معمولا در بخش های مختلف بدن استفاده می شود. و از حجم چربی ذخیره شده می کاهد.

 

معمولا پیکر تراشی در شیراز  در نواحی:

قسمت های مختلف بدن برای پیکرتراشی در شیراز | سینا پزشک

  • o شکم
  • o بازو
  • o پهلو
  • o بخش پشتی بدن
  • o ران پا
  • o باسن
  • o ناحیه ساق و مچ پا استفاده می شود.

 

آیا پیکر تراشی در شیراز روشی خطرناک است یا بی خطر؟

 

طبق مطالعات دکتر ویتربو که در سال 2002 بر روی 100 نفر از متقاضی های عمل لاغری انجام شد و در نشریه جراحی پلاستیک و زیبایی نوشته شد می توان گفت :

روش های جدید لیپوساکشن و خروج چربی، خطر چندانی ندارد.

میزان خونریزی پس از خروج چربی در بخش های مختلف بسیار کم بوده و نتایج مطلوبی را در پی داشته است.

همچنین طبق تحقیقات دکتر لی و همکاران که نتایج را در ژورنال انجمن جراحان پلاستیک کره جنوبی منتشر کرده می فهمیم که تخلیه چربی و پیکر تراشی هیچ عوارض جانبی را نداشته است.

 

پیکرتراشی در شیراز  با روش لیپوماتیک سبب شد که افراد موارد زیر را تجربه کنند:

 

  • o خونریزی محدود
  • o هماتوم کمتر
  • o اکیموز کمتر
  • o تورم و درد کمتر

 

آیا همه افراد می توانند که عمل لاغری را انجام دهند؟

 

همه افراد نمی توانند از روش پیکر تراشی در شیراز استفاده کنند. برای بررسی شرایط خود بهتر است از پزشک متخصص کمک بگیرید.

 

بطور کلی موراد زیر شرایط انجام جراحی لاغری را ندارند:

 

  • o عدم مصرف دخانیات
  • o عدم مبتلا بودن به بیماری های قلبی و دیابت
  • o عدم ابتلا بودن به افسردگی
  • o عدم ابتلا به یکی از بیماری هایی که بدلیل چاقی بوجود امده است
  • o عدم رعایت رژیم غذایی سالم
  • o عدم انجام ورزش

 

عوارض احتمالی پیکر تراشی در شیراز بطور کلی چیست؟

 

روش های پیکر تراشی در شیراز عوارض گوناگونی دارد. برای کاهش این عوارض از پزشک متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

 

عوارض شایع پیکر تراشی شامل موارد زیر می شود:

 

  • o بوجود امدن کبودی و احساس درد پس از عمل پیکر تراشی
  • o بوجود امدن عفونت در صورت رعایت نکردن بهداشت و عدم مصرف انتی بیوتیک
  • o آسیب رسیدن به پوست و نکروز ان(اگر پزشک غیر ماهر و بی تجربه باشد)
  • o در موارد نادری آمبولی رخ می دهد
  • o آسیب رسیدن به ارگان های داخلی بدن(اگر پزشک غیرماهر و بی تجربه باشد)
  • o جمع شدن خون در ناحیه عمل شده(هماتوم) از عوارض شایع بوده. به آسانی هم قابل درمان است.

 

 

در این مقاله سعی کردیم همه چیز را در رابطه با عمل لاغری پیکر تراشی در شیراز بازگو کنیم.

 

این روش برای افرادی که از چاقی رنج می برند، بسیار مناسب است. نکته قابل توجه این است که به پزشک متخصص و ماهر مراجعه کنید. تخصص بالای پزشک در کاهش عوارض عمل تاثیر بسیاری دارد. امیدواریم خواندن این مطالب برایتان مفید واقع شده باشد.

 

این مطلب صرفا جنبه‌ی آموزش و اطلاع‌رسانی دارد. پیش از استفاده از توصیه‌های این مطلب حتما با پزشک متخصص مشورت کنید. برای اطلاع از برنامه کاری پزشکان و رزرو نوبت کلیک کنید.

Link Icon اشتراک گذاری:
whatsApp FaceBook Twitter Mail telegram

دیدگاه شما

پاسخ
user Icon
comment

0 نظر در صف بررسی

پزشکان پیشنهادی