4 فایده عمل لیپوساکشن بازو در شیراز و هزینه و مراقبت های بعد جراحی

author Image زهرا دهنوی
Calendar Icon 14 مرداد 1401
user Image زمان مورد نیاز برای مطالعه: 8 دقیقه
Blog Image

جمع شدن چربی در زیر پوست بازو و شل شدن پوست در آن ناحیه در اثر عوامل مختلفی نظیر چاقی و لاغری مداوم و موارد دیگری که در ادامه بیان می کنیم موجب بزرگ و زشت به نظر رسیدن بازوها می شود. در برخی اوقات شل شدن پوست بازو موجب از بین رفتن اعتماد به نفس فرد می شود و اگر شخصی دارای بازو با پوست شل و دارای چربی باشد و قصد از بین بردن آن را دارد ما به او، لیپوساکن بازو در شیراز را پیشنهاد می کنیم.

در ادامه درباره ی لیپوساکشن بازو در شیراز صحبت می کنیم و هر چیزی را که لازم است درباره ی لیپوساکشن از جمله مزایای این عمل زیبایی، مراقبت های پس از عمل بدانید بیان می کنیم.

ساکشن بازو چیست؟

لیپوساکشن بازو در شیراز یکی از محبوب ترین جراحی های پلاستیک است و به نوعی یک روش صد در صد موثر و حتی بدون بازگشت چربی یا به عبارتی دائم است. ساکشن، چربی های موجود در بازو را برای شما حذف خواهد کرد. جالب است بدانید متخصصان مرکز لیپوساکشن بازو در شیراز علاوه بر بازو، قادر به جراحی زیبایی قسمت های دیگر بدن نظیر ساق پا، شکم و پهلو، باسن، گردن و غبغب، ران و...هستند. اگر نام کیوپلاستی، چربی کشی، لیفت و لیبوپلاستیکی را شنیده اید بهتر است بدانید موارد بیان شده از نام های دیگر لیپوساکشن هستند.

لیپوساکشن بازو در شیراز یکی از محبوب ترین جراحی های پلاستیک است و به نوعی یک روش صد در صد موثر و حتی بدون بازگشت چربی یا به عبارتی دائم است. 
ساکشن، چربی های موجود در بازو را برای شما حذف خواهد کرد. جالب است بدانید متخصصان مرکز لیپوساکشن  بازو در شیراز علاوه بر بازو، قادر به جراحی زیبایی قسمت های دیگر بدن نظیر ساق پا، شکم و پهلو، باسن، گردن و غبغب، ران و...هستند. 
اگر نام کیوپلاستی، چربی کشی، لیفت و لیبوپلاستیکی را شنیده اید بهتر است بدانید موارد بیان شده از نام های دیگر لیپوساکشن هستند.

لیپوساکشن بازو در شیراز

 

بازو از جمله اعضایی از بدن است که چاق بودن، شل بودن و افتادگی آن تاثیر زیادی در چاق نشان دادن بدن فرد خواهد گذاشت. در صورتی که در ناحیه بازو چربی زیادی وجود داشته باشد پزشکان با تکنولوژی روز قادر هستند این چربی را از بافت بازو خارج کنند و باعث کوچک تر شدن بازو شوند. بازو یکی از نواحی است که رژیم غذایی و ورزش های مکرر نیز تاثیر زیادی بر کاهش اندازه آن نخواهد داشت به همین دلیل است که امروزه افراد به لیپوساکشن بازو در شیراز روی آورده اند.

 

 شیراز یکی از مناطقی است که دارای بهترین پزشکان در ایران و دنیا در زمینه لیپوساکشن بازو می باشد از این رو در این مقاله با بررسی لیپوساکشن در شیراز همراه با شما عزیزان خواهیم بود لطفا تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

 

فواید عمل لیپوساکشن بازو در شیراز

 

لیپوساکشن بازو به معنای خارج کردن چربی های اضافه از بافت بازو می باشد. انجام این عمل امروزه در بین مردم شیراز طرفداران زیادی پیدا کرده است چرا که لیپوساکشن بازو دارای فواید زیادی است. از فواید مربوط به این عمل در شیراز می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

 

1-این عمل در مدت زمان بسیار کوتاهی قابل اجرا است.

2- مشکل شل شدگی، افتادگی و چاقی بیش از حد بازو با این روش به صورت موثر قابل درمان است.

3- چربی های اضافه بازو به صورت نا محسوسی از بافت بازو برداشته می شود و در صورت مراقبت درست پس از انجام عمل، جای هیچ گونه زخم و اسکاری روی بازو نخواهد ماند.

4- هزینه مناسب عمل لیپوساکشن بازو به نسبت سایر عمل های زیبایی

 

نکاتی در مورد لیپوساکشن بازو در شیراز

 

۱_ لیپوساکشن بازو در شیراز یکی از موثرین ترین روش ها برای کاهش سایز بازو به شمار می رود. درست بعد از انجام عمل شما می توانید نتیجه کار را به خوبی مشاهده کنید.

۲_ در افرادی که چاق بوده اند و دچار کاهش وزن شدید شده اند مشاهده می شود که بازو چربی زیادی ندارد اما پوست اضافه زیادی دارد. در این افراد باید پوست اضافه بازو با استفاده از جراحی خارج شود و بدون انجام جراحی این عمل ممکن نخواهد بود. به این جراحی و خارج کردن پوست اضافه بازو عمل کشیدن پوست یا لیفت بازو گفته می شود که گاهی این عمل همراه با عمل لیپوساکشن بازو در شیراز به صورت ترکیبی انجام خواهد شد.

۳_ چربی ها حجم زیاد و وزن کمی دارند بنابراین با انجام عمل لیپوساکشن بازو نمی توانید انتظار کاهش چشمگیر وزن داشته باشید. این عمل یک نوع عمل زیبایی است که بیش تر منجر به کاهش سایز بازو ها شده چرا که مقدار چربی خارج شده از بافت بازو وزن زیادی نداشته و تاثیر زیادی در کاهش وزن کلی فرد نخواهد گذاشت.


در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره یا رزرو نوبت از بهترین پزشکان شیراز، با پشتیبان سینا پزشک در واتساپ پیام دهید یا تماس بگیرید.

  09178810721 -09304719151


عمل لیپوساکشن به روش تامی سنت در شیراز

 

این روش روشی بسیار موثر برای کاهش حجم بازو ها به شمار می رود که درد و خونریزی بسیار کمی داشته و آسیبی به دیگر اعضای بدن فرد وارد نخواهد کرد. در این روش پزشک شیراز از محلول هایی به نام اپی نفرین و لیدوکایین به بازوی فرد تزریق می کند. این مواد باعث شل شدن چربی ها شده و باعث می شود که چربی آسان تر از بافت بازو خارج شود. سپس این چربی های شل شده به وسیله دستگاه مخصوص که دارای مکش است از بافت بازو استخراج می شود.

 

هزینه انجام عمل لیپوساکشن بازو در شیراز

 

عوامل زیادی در قیمت لیپوساکشن بازو در شیراز تاثیر گذار هستند. اولین عامل تاثیر گذار در قیمت لیپوساکشن بازو در شیراز میزان چربی خارج شده از بازو و حجم اولیه بازو ها می باشد. هر چه میزان چربی بافت بازو بیش تر باشد مدت زمان عمل و رحمت پزشک بیش تر می شود و هم چنین از مواد بیش تری جهت شل کردن چربی ها قبل از استخراج استفاده خواهد شد بنابراین قیمت آن نیز بیش تر خواهد بود.

 

 دومین عامل تاثیر گذار در قیمت لیپوساکشن بازو در شیراز مهارت جراح می باشد علاوه بر دستمزد پزشک جراح دستمز دبگر پرسنل اتاق عمل نیز در قیمت نهایی تاثیر گذار هستند. افزون بر این هزینه مربوط به آزمایش های قبل از عمل، هزینه مربوط به دارو های قبل و بعد از عمل، هزینه مربوط به خرید گن بازو و هزینه بستری در صورت نیاز همگی بر قیمت انجام این عمل در شیراز تاثیر گذار هستند. در صورتی که قصد لیپوساکشن بازو خود را دارید می توانید به پزشکان شیراز مراجعه کنید تا بعد از معاینه هزینه حدودی این عمل را به شما اطلاع دهند.

 

چه عواملی منجر به بزرگ شدن بازو می شوند؟

 

موارد مختلفی موجب تجمع چربی زیر پوست و در نتیجه شل شدن پوست بازو می شوند که برخی از موارد آن را بیان می کنیم:

 

1- وراثت و ژنتیک

2- نوسانات وزنی

3- چاقی

4- مصرف الکل و دخانیات

5- پیری

6- مصرف برخی داروها و...

 

شما با ساکشن بازو در شیراز قسمت اضافی و نامیزان بازوی خود را برداشته و ظاهر زیبایی به بازوهای خود ببخشید و هر نوع لباسی را که می خواهید بپوشید.

جالب است بدانید برخی افراد دارای بازوهای نامتقارن می باشند که برای از بین بردن ناهماهنگی بین بازوها می شود از عمل ساکشن بازو در شیراز بهره برد.

 

لیپوساکشن بازو دارای چه مزایا و معایبی می باشد؟

 

لیفت بازو در شیراز از مزایای مختلفی برخوردار بوده و هرروزه به محبوبیت آن افزوده می شود. از مزایای لیفت بازو در شیراز می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

 

1-به وجود آوردن کانتور زیبا، باریک و منحصر به فرد در بازوها برای مراجعه کننده توسط پزشک

2-ظاهر بازوها جوان و بدون چروک دیده خواهد شد.

3-تعادل در بازوها بیشتر شده و در کانتور بازوها نوعی تناسب و هماهنگی دیده می شود.

4-عزت نفس و اعتماد به نفس در فردی که لیپوساکشن انجام داده است بسیار بیشتر خواهد شد.

5-مضرات کیوپلاستیکی بسیار اندک بوده و بیشتر به مهارت جراح زیبایی لیفت و مراقبت های بعد از عمل بستگی دارد.


در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره یا رزرو نوبت از بهترین پزشکان شیراز، با پشتیبان سینا پزشک در واتساپ پیام دهید یا تماس بگیرید.

  09178810721 -09304719151


از معایب انجام جراحی ساکشن بازو در شیراز می توانیم موارد زیر را بیان کنیم:

 

عدم تقارن، خون ریزی و کبودی بسیار

این موارد به  مهارت جراح لیفت بازو در شیراز مربوط است بنابراین برای از بین بردن هرگونه احتمال ناهماهنگی و کبودی پیشنهاد می کنیم جراح زیبایی حاذق و ماهری را انتخاب کنید.

 

عفونت

این مورد نیز به مراقبت های پس از عمل شخص مراجعه کننده بستگی دارد بنابراین برای جلوگیری از عفونت حتما به توصیه های جراح متخصص لیپوساکشن بازو در شیراز توجه کافی داشته باشید.

 

بی حسی

بی حسی پس از عمل طبیعی بوده و پس از چند هفته از بین خواهد رفت.

 

پزشک متخصص لیپوساکشن بازو در شیراز پس از بررسی چه مواردی چربی کشی بازو را برای مراجعه کننده انجام می دهد؟

 

در مرحله ی اول پزشک متخصص با حوصله به صحبت های فرد گوش داده و با دادن مشاوره به مراجعه کننده انتظارات شخص و هدف او را از لیپوساکشن بازو در شیراز مشخص کرده و سپس تعیین می کند که فرد به لیفت بازو نیاز دارد یا خیر.

شخص تایید شده توسط پزشک حتما باید سیگاری نبوده و دارای وزن ثابتی باشد تا پزشک متخصص بتواند جراحی زیبایی را برای او انجام دهد.

در آخر جراح برای فرد نیازمند به ساکشن پرونده ی پزشکی تشکیل داده و آزمایشات لازم انجام می شود تا سابقه ی بیماری و حساسیت های فرد مشخص شود. پس از تشکیل پرونده مراجعه کننده، پزشک نوبت عمل جراحی را برای شخص تعیین می کند.

 پزشک در مرحله ی مشاوره و تعیین انتظارات مراجعه کننده، به طراحی الگوی برش و طول بازوی فرد بر اساس وزن، اندازه ی بازو، انتظارات شخص و... می پردازد.

متخصص کیوپلاستی بازو در شیراز نمی تواند برای همه ی افراد مراجعه کننده یک طول، الگوی برش و ساکشن یکسان انجام دهد و این کار برای هر فرد با توجه به تشخیص پزشک مختلف می باشد.

 

ساکشن بازو در شیراز چگونه انجام می شود؟

 

پس از عکس برداری، تعیین علامت روی بازوها و بیهوشی یا بی حسی، پزشک ابتدا برش های کوچکی را زیر بازوها ایجاد می کند، سپس با توجه به طول و الگوی برش بر اساس موارد مختلفی نظیر اندازه ی افتادگی پوست و چربی زیر پوست به ساکشن چربی های بازو می پردازد.

پس از برداشتن چربی ها، متخصص بافت های زیرین پوست را به وسیله ی بخیه محکم می کند و سپس پوست اضافی را از بین می برد.

در مرحله ی آخر جراح به تقارن سازی و بخیه قسمت های برش خورده می پردازد.

نوع دیگر جراحی ساکشن بازو در شیراز به وسیله ی لیزر است که چربی های اضافی بازو لیزر و ساکشن شده و با بهره گیری از تکنولوژی رادیوفریکونسی پوست شل شده را سفت می کنند.

بعد از پایان جراحی ساکشن بازو، قسمت های برش خورده را با باند مخصوص و الاستیک می پوشانند. همچنین ممکن است برای خروج خون از قسمت جراحی شده لوله های کوچکی درون بانداژ قرار بگیرد.

 

مراقبت های قبل و بعد از جراحی ساکشن بازو در شیراز

 

1-حدود ۶ الی ۸ ساعت پیش از عمل ساکشن از خوردن غذا و آشامیدن هرگونه خوراکی خودداری کنید.

2-دوره ی نقاهت پس از عمل حدودا دو الی چهار هفته بوده و مراقبت های پس از جراحی از اهمیت بسیاری برخوردار است  که بهتر است حتما پزشک آن ها را برای شما بیان کند و برخی از آن ها به شرح زیر است.

3- پس از عمل از خوابیدن روی بازوها اجتناب شود.

4- در طول روز و حداقل دوهفته روزانه ۱۲ ساعت گن مخصوص بازو را استفاده کنید.

5- داروهای تجویز شده را مطابق با دستور پزشک مصرف کنید.

6- پزشک نحوه ی شست و شوی بازو و محل زخم را برای شما بیان می کند و بهتر است پس از باز شدن پانسمان که دو یا سه روز پس از جراحی صورت می گیرد محل زخم را بشویید.

7- پس از به هوش آمدن برای از بین رفتن بی حسی انگشتان و دستان خود را باز و بسته کنید و چند روز پس از جراحی بازوهای خود را حرکت دهید.

8- از بلند کردن اجسام با وزن بالا خودداری کنید.

9- بهتر است پس از عمل ورزش سبک مانند پیاده روی را آغاز کنید اما حداقل به مدت زمان دوهفته ورزش سنگین مانند وزنه برداری انجام ندهید.  

مرکز ساکشن بازو در شیراز دارای پزشکان و متخصصان ماهری در زمینه جراحی های زیبایی بوده و همچنین از برترین و به روز ترین تکنولوژی های روز دنیا برخوردار است.

 

این مطلب صرفا جنبه‌ی آموزش و اطلاع‌رسانی دارد. پیش از استفاده از توصیه‌های این مطلب حتما با پزشک متخصص مشورت کنید. برای اطلاع از برنامه کاری پزشکان و رزرو نوبت کلیک کنید.

Link Icon اشتراک گذاری:
whatsApp FaceBook Twitter Mail telegram

دیدگاه شما

پاسخ
user Icon
comment

0 نظر در صف بررسی

پزشکان پیشنهادی