2 روش ساکشن غبغب در شیراز + 7 مزایای این عمل و هزینه و مراقبت ها

author Image زهرا دهنوی
Calendar Icon 12 مرداد 1401
user Image زمان مورد نیاز برای مطالعه: 10 دقیقه
Blog Image

چربی های اضافه در ناحیه زیر چانه و گردن غبغب نامیده می شود که شل شدگی و افتادگی آن ظاهر بدی به صورت فرد می دهد. جراحی غبغب در شیراز به روش نوین

اینکه شما بتوانید یک گردن زیبا و خوش فرم داشته باشید، هم تاثیر زیادی روی زیبایی های ظاهریتان دارد و هم به افزایش اعتماد به نفستان کمک می کند. پس اگر شما هم با مشکلی به نام غبغب روبرو هستید، باید بدانید که در ادامه قرار است مطالبی در خصوص ساکشن غبغب در شیراز به شما ارائه دهیم.

دلایل به وجود آمدن غبغب

اگر شما هم درگیر مشکل غبغب هستید، حتما متوجه شده اید که امروزه روش های زیادی برای از بین بردن آن به وجود آمده است. اما ممکن است برایتان سوال شده باشد که غبغب به چه علت به وجود می آید؟ در پاسخ باید به شما بگوییم غبغب حاصل جمع شدن میزان زیادی چربی در ناحیه گردن است و عوامل مختلفی می توانند باعث این تجمع چربی ها شوند. برخی از شایع ترین عوامل ایجاد غبغب شامل مشکلات ژنتیکی، افزایش وزن، افزایش سن، ازبین رفتن حالت کشسانی و ارتجاعی پوست و... است.

اگر شما هم درگیر مشکل غبغب هستید، حتما متوجه شده اید که امروزه روش های زیادی برای از بین بردن آن به وجود آمده است.
 اما ممکن است برایتان سوال شده باشد که غبغب به چه علت به وجود می آید؟ 
در پاسخ باید به شما بگوییم غبغب حاصل جمع شدن میزان زیادی چربی در ناحیه گردن است و عوامل مختلفی می توانند باعث این تجمع چربی ها شوند. برخی از شایع ترین عوامل ایجاد غبغب شامل مشکلات ژنتیکی، افزایش وزن، افزایش سن، ازبین رفتن حالت کشسانی و ارتجاعی پوست و... است.

ساکشن غبغب در شیراز

 

انسان ها از گذشته تاکنون روش های زیادی را برای رسیدن به ظاهر زیبا امتحان کرده اند و همواره به دنبال ایجاد تغییر در ظاهر و رفع عیب و نقص های خود بوده اند. امروزه عمل های جراحی مختلف برای تغییر ظاهر افراد و کمک به زیبایی بیشتر آن ها ابداع شده است. یکی از این روش ها که به تازگی بسیار پر طرفدار شده، ساکشن غبغب در شیراز است. 

امروزه با پیشرفت علم چربی های اضافه این ناحیه خارج شده و غبعب فرد از بین می رود به این جراحی ساکشن غبغب گفته می شود. شیراز یکی از برترین مراکز عمل های زیبایی و ساکشن در ایران به شمار می رود. در این مقاله با ساکشن غبغب در شیراز همراه با شما عزیزان خواهیم بود. لطفا تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

 

عوارض و خطرات ناشی از ساکشن غبغب در شیراز

 

عواملی مانند افزایش وزن، ژنتیک و عوامل مشابه می تواند موجب افتادگی و ایجاد غبغب در فرد شود. داشتن گردن زیبا باعث زیبا تر دیده شدن صورت می شود. انجام این عمل علاوه بر مزایایی که دارد دارای خطرات و عوارض احتمالی می باشد. از جمله خطرات آن می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

 

1-خونریزی

2- ایجاد زخم و اسکار در محل جراحی

3- باقی ماندن جای بخیه

4- درد و تورم تا مدتی بعد از جراحی

5- نا متقارن بودن فک و گردن

6- نیاز به ترمیم و تکرار در جراحی

7- ایجاد عفونت در صورت عدم رعایت مراقبت های بعد از عمل

8- آلرژی و حساسیت به لیدوکائین و مواد بی حس کننده

9- امکان وارد کردن آسیب به رگ های خونی، عضلات و اعصاب

 

البته لازم به ذکر است که تمامی این موارد دائمی نبوده و ممکن است در صورت مراقبت های صحیح و گذشت مدت زمان مشخصی بعد از عمل ساکشن بهبود پیدا کند. از دیگر عوارض جانبی این عمل می توان به تورم، کبودی، بی حسی در ناحیه جراحی، ایجاد زخم در نواحی بخیه، نا همواری روی پوست، شل شدن پوست و ... اشاره کرد. در صورت بروز عوارض طولانی مدت حتما به پزشک معالج خود در شیراز مراجعه کنید و این موضوع را با او در میان بگذارید.

 

روش های ساکشن و لیفت غبغب در شیراز

 

در این مقاله به برخی از روش های برداشتن و لیفت غبغب اشاره خواهیم کرد؛

 

۱_ روش هایفو تراپی

 

روش هایفوتراپی روشی جدید جهت برداشتن و آب کردن چربی های اضافه زیر گردن است. در این روش امواج فرا صوت را به شدت به ناحیه مذکور می تابانند. این امواج باعث گرم شدن سلول های پوست شده و کلاژن سازی در این ناحیه را افزایش می دهند. در نتیجه افزایش کلاژن در زیر پوست، کم کم خاصیت ارتجاعی به پوست بازگشته و پوست دوباره سفت خواهد شد.

 امروزه به دلیل شایعاتی مانند ایجاد سوختگی و زخم که برخی از افراد در رابطه با این روش شنیده اند از انجام این روش امتناع می کنند اما انجام این روش با استفاده از دستگاه های پیشرفته صورت می گیرد و در صورت عملکرد بالای پزشک جای هیچ گونه نگرانی در این مورد نمی باشد.

 

۲_  لیفت گردن

 

عمل لیفت گردن برای پوست های شل و افتاده و از بین بردن غبغب به شورت هم زمان همراه با ساکشن و خروج چربی های گردن انجام می شود. در صورتی که فرد علاوه بر داشتن غبغب دارای پوستی شل و افتاده باشد انجام ساکشن به تنهایی برای درمان اون جواب نخواهد داد و باید پوست های اضافه این ناحیه را برش داده شود. در این گونه موارد پزشک شیراز همراه با روش ساکشن از روش ساب سونو پلاستی استفاده می کنند. این روش حد فاصل بین ساکشن و لیفت بوده و در آن برشی در زیر چانه برای خروج چربی های اضافه و کشش پوست این ناحیه ایجاد خواهد شد.

 

آیا عمل ساکشن غبغب در شیراز ماندگاری دارد؟

 

نتیجه حاصل از این عمل تا مدت های طولانی ماندگاری دارد و با رضایت افراد همراه بوده است. بنابراین با خیال راحت می توانید این عمل را انجام دهید چون علاوه بر این که مزایای آن از معایب آن بیش تر است ماندگاری بالایی نیز دارد. جهت طول عمر نتایج حاصل از عمل سعی کنید مراقبت های پس از عمل را  انجام دهید و مراقب چاقی و اضافه وزن باشید.

 

 نکته جالب در این باره این است که چربی های خارج شده از این ناحیه قابلیت استفاده مجدد داشته و پزشک می تواند پس از استخراج این چربی ها آن ها را در نواحی دیگر جهت انجام عمل های زیبایی مانند تزریق چربی به صورت، زاویه سازی، جوان سازی، کانتورینگ، حجم دهی و ... به کار ببرد.

 

مشکلاتی که برای فرد با ایجاد غبغب به وجود می آید؟

 

غبغب می تواند به یک دغدغه فکری بزرگ برای افراد تبدیل شده و اعتماد بنفس آن ها را کمتر کند. اگر شما هم با این مشکل روبرو هستید، در مرحله اول باید علت آن را متوجه شوید و سپس به دنبال درمان آن باشید. برای مثال، اگر اضافه وزن دارید باید ابتدا روش هایی برای رسیدن به وزن مناسب را امتحان کنید. و یا اگر با وجود لاغر بودن بیش از حد با این مشکل مواجه شدید، باید به فکر تغییر سبک زندگی و ورزش کردن باشید.

 

اگر با وجود تلاش های بیش از حد و انجام ورزش های گوناگون، باز هم موفق به رفق غبغب نشدید، اصلا نگرا نباشید! ساکشن یکی از بهترین و موثرترین روش ها برای رفع غبغب است. اگر می خواهید به صورت دقیقتر با ساکشن غبغب در شیراز آشنا شوید، باید ابتدا اطلاعاتی در خصوص این روش داشته باشید.

 

ساکشن غبغب چیست؟

 

به طور کلی ساکشن یکی از عمل های جراحی است که طی آن، چربی های اضافه از نواحی خاص بدن مثل ران، شکم، باسن، گردن و... برداشته خواهد شد. ساکشن یک عمل سخت و پردردسر به شمار نمی رود و معمولا نتیجه آن کاملا رضایت بخش و ماندگار خواهد بود.

تکنیک ساکشن غبغب به تازگی بسیار رواج یافته و افراد زیادی تمایل دارند این روش را برای از بین بردن غبغب خود امتحان کنند.

 

 معمولا برای رفع غبغب ورزش های خاصی پیشنهاد می شود، اما برای رسیدن به نتیجه دلخواه با استفاده از این روش ها به مدت زمان زیادی نیاز است و حتی گاهی ممکن است هیچ تاثیری نداشته باشد. اما ساکشن یک روش فوری و تضمینی بوده و شما می توانید نتیجه عمل را در مدت زمان کوتاهی ببینید.

 

ساکشن غبغب چه مزایایی دارد؟

 

انجام ساکشن غبغب در شیراز با مزایای زیادی همراه است که برخی از آن ها عبارتند از:

 

1- در مدت زمان بسیار کوتاهی تمام چربی های ناحیه گردن را از بین می برد.

2- هیچگونه دردی به همراه ندارد.

3- نیازی به بیهوشی ندارد.

4- دوره نقاهت کوتاهی دارد.

5- باعث افزایش اعتماد به نفس و زیبایی افراد می شود.

6- هزینه آن نسبت به روش های جراحی دیگر مقرون به صرفه تر و مناسب تر است.

 

نحوه انجام ساکشن غبغب در شیراز به چه صورت است؟

 

اگر تصمیم گرفته اید روش ساکشن غبغب در شیراز را برای رفع غبغب و داشتن ظاهر زیباتر انتخاب کنید، بدون شک با سوالاتی در خصوص نحوه انجام این عمل مواجه خواهید شد.

برای انجام این عمل، جراح مربوطه یک شکاف خیلی باریک و ظریف در قسمت پایینی چانه، با استفاده از لوازم و تجهیزات پیشرفته ای که در اختیار دارد به وجود می آورد.

 سپس یک لوله کوچک به نام کانول را که از فولاد ضد زنگ ساخته شده به داخل این برش وارد می کند. این لوله به ارامی  و از طریق یک مکش خیلی ملایم، چربی های اضافه قسمت گردن که بین پوست و ماهیچه جمع شده اند را خارج می کند.

 

این عمل هیچگونه درد و ناراحتی نداشته و برای اکثر افراد بدون بی هوشی و به صورت بی حسی موضعی انجام خواهد شد. اما ممکن است لازم باشد تعداد محدودی از بیماران به دلیل مشکلات خاصی که دارند بیهوش شوند. کل مدت زمان عمل حدود یک ساعت طول می کشد و افراد حدود یک هفته بعد از انجام عمل می توانند به انجام فعالیت های روزمره خود بپردازند.

 

نکات لازم قبل از انجام ساکشن غبغب در شیراز

 

یکی از مهم ترین اقداماتی که قبل از ساکشن غبغب در شیراز باید انجام دهید، مشورت با یک متخصص زیبایی است. شما باید به خوبی در خصوص اهداف و انتظاراتی که از عمل دارید، مراقبت ها، مزایا، هزینه ها و تمام موارد دیگر با پزشک خود صحبت کرده و تمام ابهاماتی که داشتید را برطرف کنید. همچنین شما باید داروهای مصرفی و یا آلرژی هایی که دارید را بازگو کنید که هیچ مشکلی پیش نیاید.

 

نکته مهم دیگر این است که شما باید برای انجام عمل خود به یک کلینیک معتبر رفته و از سوابق و مهارت های پزشک متخصص اطمینان حاصل کنید. توصیه ما این است به مطب دکتر رفته و از بیمارانی که این روش را انجام داده اند سوال بپرسید تا از تجربه هایشان استفاده کنید.

 

بعد از انجام ساکشن غبغب در شیراز به چه مراقبت هایی نیاز است؟

 

بعد از انجام ساکشن غبغب در شیراز، بیماران باید یکسری نکات خیلی ساده ولی به شدت موثر را رعایت کنند تا سریع تر بهبود پیدا کرده و نتیجه عمل هم ماندگار شود. این نکات شامل موارد زیر هستند:

 

1-تا یک هفته بعد از انجام ساکشن، باید به خوبی استراحت کرده و از انجام فعالیت های سنگین بپرهیزید.

2- داروهایی که پزشکان برای جلوگیری از عفونت تجویز کرده را به موقع و منظم مصرف کنید.

3- در روزهای ابتدایی برای کاهش ورم و کبودی ناحیه عمل شده از کمپرس یخ استفاده کنید.

4- تا مدتی بعد از انجام عمل اجازه استحمام و یا رفتن به استخر را ندارید.

5- تا چندین روز نباید در معرض نور مستقیم خورشید قرار بگیرید.

6- تا چندین روز باید به صورت طاق باز خوابیده و بالشی انتخاب کنید که سرتان در بالاتر از بدن قرار بگیرد.

7- با رعایت این موارد هیچ عوارضی برایتان پیش نیامده و نتیجه عمل دقیقا همان چیزی می شود که انتظار داشتید.

8- به این نکته توجه داشته باشید که برای انجام ساکشن غبغب در شیراز باید از سلامت عمومی خوبی برخوردار بوده و به بیماری هایی مثل فشار خون، دیابت، آسم، بیماری های قلبی و یا اختلالات مبتلا نباشید.

 

هزینه ساکشن غبغب در شیراز

 

هزینه ساکشن غبغب در شیراز یک عدد ثابت نیست و به عوامل مختلفی بستگی دارد و با توجه به کلینیک مورد نظر، تخصص پزشک جراح، دستگاه های موجود و.. تعیین می شود. برخی از عوامل موثر روی هزینه این عمل شامل مواردی مثل وسعت ناحیه مورد نظر و همچنین مدت زمان طول کشیدن عمل است. پس می توان گفت به دلیل کوچک بودن غبغب نسبت به نواحی دیگر بدن که مستعد تجمع چربی هستند، هزینه ساکشن غبغب از هزینه ساکشن نواحی دیگر بسیار کمتر است.

 

ساکشن غبغب در شیراز یک عمل زیبایی به شمار می رود و اکثر بیمه ها آن را تحت پوشش خود قرار نمی دهند. اما برای اطمینان می توانید در این خصوص از شرکت بیمه ای که تحت پوشش آن قرار دارید سوال بپرسید.

 

جمع بندی

ساکشن غبغب یا همان لیپوساکشن روشی است که طی آن، چربی های اضافه ناحیه گردن را خارج کرده، و فرم گردن را زیبا تر و باریک تر می کنند. لیپوساکشن غبغب جزو عمل های سخت و پر عوارض به شمار نمی رود، اما به مراقبت های خاصی نیاز دارد تا نتیجه دلخواه به دست آید.

اگر وجود غبغب مشکلاتی برایتان به وجود اورده است، می توانید با انجام روش ساکشن غبغب در شیراز این مشکل را به راحتی حل کنید.

این مطلب صرفا جنبه‌ی آموزش و اطلاع‌رسانی دارد. پیش از استفاده از توصیه‌های این مطلب حتما با پزشک متخصص مشورت کنید. برای اطلاع از برنامه کاری پزشکان و رزرو نوبت کلیک کنید.

Link Icon اشتراک گذاری:
whatsApp FaceBook Twitter Mail telegram

دیدگاه شما

پاسخ
user Icon
comment

0 نظر در صف بررسی

پزشکان پیشنهادی