7 نوع عمل لیپوساکشن در شیراز و مزایا و روش های انجام این جراحی

author Image زهرا دهنوی
Calendar Icon 14 مرداد 1401
user Image زمان مورد نیاز برای مطالعه: 8 دقیقه
Blog Image

افرادی که بدن آن ها دارای چربی زیادی می باشد. و این چربی در مکان های خاصی از بدن وجود دارد می توانند از لیپوساکشن درشیراز استفاده کنند. هنگامی که هر فرد دچار چاقی بیش از حد می شوند سلول های چاقی نیز از نظر حجم و اندازه افزایش پیدا خواهند کرد با انجام لیپوساکشن این مکان وجود دارد که تعداد سلول های چربی در منطقه مورد نظر از بدن شما کاهش پیدا کند و می توانید اطمینان داشته باشید که وزن شما ثابت باقی م

به ‌طور کلی انجام لیپوساکشن روی سلولیت تاثیر به سزا و چشمگیری نخواهد داشت و همچنین باعث از بین رفتن برخی از مشکلات پوستی نیز نخواهد شد اولین نکته ‌ای که برای انجام لیپوساکشن در شیراز دارای اهمیت می ‌باشد این است که بدن شما از سلامت کامل برخوردار باشد و این اطمینان را داشته باشید که با انجام لیپوساکش

پیش از انجام لیپوساکشن در شیراز چه مواردی باید رعایت شوند؟

در ادامه نیز ما سعی داریم بیان کنیم که باید پیش از انجام لیپوساکشن در شیراز چه کارهایی را انجام دهید. o از مصرف برخی داروها مانند آسپرین ایبوپروفن و سایر داروهای مشابه خودداری کنید زیرا مصرف آن ها تنها باعث خواهد شد که پس از انجام عمل خونریزی شما زیاد شود o چنانچه به هر دلیلی از یک داروی خاص برای درمان بیماری استفاده می کنید پیش از انجام لیپوساکشن در شیراز

در ادامه نیز ما سعی داریم بیان کنیم که باید پیش از انجام لیپوساکشن در شیراز چه کارهایی را انجام دهید.
o	از مصرف برخی داروها مانند آسپرین ایبوپروفن و سایر داروهای مشابه خودداری کنید زیرا  مصرف آن ها تنها باعث خواهد شد که پس از انجام عمل خونریزی شما زیاد شود
o	چنانچه به هر دلیلی از یک داروی خاص برای درمان بیماری استفاده می کنید پیش از انجام لیپوساکشن در شیراز

لیپوساکشن در شیراز:

 

از گذشته تا به حال، همه مردم به دنبال روش هایی برای لاغری بوده اند و برای این منظور، اقدام به کارهای مختلفی کرده اند. امروز در این مقاله قصد داریم شما را با عنوان لیپوساکشن در شیراز، آشنا کنیم. از توجه شما سپاس گزاریم.

 

عمل لیپوساکشن در شیراز:

 

همیشه چاقی افراد، به خاطر پرخوری نمی باشد. گاهی چاق بودن یک فرد ریشه در ژنتیک وی دارد که با انجام ورزش و رژیم های لاغری نمی توان، این چربی ها را از بین برد. عمل لیپوساکشن یک عمل بسیار موفق و موثر برای از بین برجدن این توده های چربی مقاوم می باشد که جهت از بین بردن چربی قسمت های مختلف بدن از جمله موارد زیر، کاربرد دارد:

 

1-ران

2- باسن

3- شکم و پهلو

4- بازو

5- پشت

6- ناحیه سینه

7- گونه ها، چانه و غبغب

 

نکاتی در مورد عمل جراحی لیپوساکشن:

 

در عمل لیپوساکشن، فرد به طور کامل بی هوش می شود و هیچ دردی را در حین عمل متوجه نمی شود اما به محض به هوش آمدن، درد شروع می شود و در دوران نقاهت هم ادامه دارد. مدت زمانی که بعد از عمل لیپوساکشن باید در بیمارستان بمانید، بستگی به ناحیه ای که عمل کردید، دارد.

از عوارض شایع این عمل می توان با موارد زیر اشاره کرد:

 

درد، ورم، خون مردگی و کبودی، سفت شدن، بی حسی وکوفتگی

 


در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره یا رزرو نوبت از بهترین پزشکان شیراز، با پشتیبان سینا پزشک در واتساپ پیام دهید یا تماس بگیرید.

  09178810721 -09304719151


 

چه افرادی برای انجام این عمل مناسب هستند:

 

انجام این عمل برای برخی افراد مناسب و برای برخی دیگر، گزینه مناسبی نمی باشد. اگر قصد انجام این عمل را دارید با متخصصان در این زمینه، مشاوره ای داشته باشید تا به طور کامل شما را راهنمایی کند.

در ادامه به افرادی که کاندیدای مناسبی برای این عمل هستند، اشاره می کنیم:

1- این عمل برای افرادی که بدن آن ها پوست اضافه ندارد مناسب است. اگر بدن فرد پوست اضافه داشته باشد بعد از لیپوساکشن باید عمل برداشتن پوست اضافی نیز صورت گیرد.

2- حالت کشسانی پوست باید قابل قبول باشد و پوست خیلی شل نباشد.

3- چربی های مقاومی دارند که با استفاده از رژبم گرفتن و انجام ورزش، از بین نمی رود.

4- ماهیچه های ورزیده و محکمی دارند.

5- از سلامت جسنی کاملی برخودار هستند.

6- از چاقی و اضافه وزن بیش از حد، برخوردار نیستند.

7- سیگاری نباشند.

 

عمل لیپوساکشن برای چه افرادی مناسب نیست؟

 

1-  افرادی که سیگار می کشند.

2- پوست شل و افتاده ای دارند.

3- سیستم ایمنی بدن آن ها ضعیف است.

4- اضافه وزن دارند.

5- سابقه بیماری های هم چون دیابت، بیماری های قلبی عروقی، صرع و مشکل انعقاد خون دارند.

6- از داروهای رقییق کننده خون مانند آسپیرین، استفاده می کنند.

7- اگر ویژگی های بالا در شما ذکر می کند، توصیه می شود که عمل لیپوساکشن را انجام ندهید.

 

همانطور که در بالا نیز گفتیم لازم است که پیش از انجام لیپوساکشن در شیراز جراح مورد نظر به طور کامل شرایط بدنی شما را مورد بررسی قرار بدهد و همچنین ناحیه مخصوصی که قرار است لیپوساکشن روی آن انجام شود از نظر فیزیکی دچار هیچ مشکلی نباشد از دیگر مواردی که برای لیپوساکشن ضروری و مهم است که خاصیت کشسانی و کامل پوست می باشد همچنین وجود زخم یا اسکار و عفونت در محل مورد نظر باعث خواهد شد که پزشکی نتواند لیپوساکشن را انجام دهد.


در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره یا رزرو نوبت از بهترین پزشکان شیراز، با پشتیبان سینا پزشک در واتساپ پیام دهید یا تماس بگیرید.

  09178810721 -09304719151


 

انجام لیپوساکشن در شیراز چه مزایایی به همراه دارد؟

 

از مهم ترین ویژگی و مزایای این عمل می توان به این مورد اشاره کرد که شکم و پهلو در یک زمان کوتاه به فرم ایده‌ آل شما خواهد رسید و در طی عمل نیز تنها درصد چربی اضافه از بدن خارج خواهد شد.

 

هنگامی که شما تمامی راه های ممکن از جمله ورزش رژیم غذایی و غیره را برای رسیدن به اندام ایده آل خود انجام داده اید و از آن نتیجه مطلوب را دریافت نکردید انجام عمل لیپوساکشن در شیراز می تواند بهترین کار برای به دست آوردن اعتماد به نفس و همچنین یک هیکل عالی از هر نظر باشد.

 

از دیگر مزایای مهم انجام عمل لیپوساکشن در شیراز می‌توان به این مورد اشاره کرد که بر خلاف سایر روش ها این جراحی یک نتیجه دائمی را به همراه دارد و شما در یک ثبات وضع قرار خواهد گرفت.

 

انجام عمل لیپوساکشن در شیراز برای چه قسمت هایی مفید می باشد؟

 

اگر بخواهیم به طور کلی برای شما توضیح دهیم باید این نکته را یادآور شویم که انجام عمل جراحی لیپوساکشن در شیراز برای قسمت‌های مختلف بدن دارای نتیجه مثبتی می باشد اما مراجعه ‌کنندگان بیشتر مواقع تقاضای انجام این عمل جراحی در ناحیه شکم و ران را دارند، اما برای سایر قسمت‌های بدن مانند:

 

 پهلو

 ران

 سینه

 شکم

 گردن

 غبغب امکان پذیر می باشد.

 

نحوه انجام عمل لیپوساکشن در شیراز

 

عمل جراحی لیپوساکشن در شیراز با استفاده از روش های مختلفی انجام می شود که ما در ادامه سعی می کنیم انواع آن ها را با توضیحات لازم برای شما بیان کنیم:

 

لیپوساکشن تامسنت:

 

 نام دیگر این نوع لیپوساکشن بی حسی موضعی می باشد و می توان گفت که نسبت به سایر روش ها رایج تر است. پیش از آنکه دکتر برای خارج کردن چربی ها در نقطه مورد نظر اقدام کند در ابتدا یک محلول دارویی را به ناحیه موردنظر تزریق خواهد کرد این محلول مخصوصی که پزشک آن را تزریق می‌کند و در برخی مواقع ممکن است که برابر میزان چربی باشد که پزشک قرار است آن را از بدن خارج کند.

 

لیپوساکشن اولتراسوند:

 

این روش با استفاده از یک امواج خاص به نام اولتراسوند انجام می ‌شود و این امواج باعث خواهد شد که سلول‌ های چربی شکسته شده و به حالت مایع تبدیل شود. در پایان کار نیز پزشک سلول های آب شده به وسیله این امواج را با استفاده از دستگاه مکش وکیوم از ناحیه مورد نظر خارج می‌ کند. این نوع جراحی لیپوساکشن در شیراز دارای دو روش خارجی و داخلی می باشد. روش خارجی روی سطح پوست به وسیله دستگاه امواج اولتراسوند به سلول های چربی ساطع می ‌شود اما در روش داخلی پزشک از یک لوله بسیار کوچک استفاده کرده و آن را زیر سطح پوست وارد می‌ کند و به وسیله آن نیز سلول های چربی را بیرون کشیده و حذف خواهد کرد.

 

انجام لیپوساکشن با استفاده از لیزر:

 

در انجام این روش نیز به گذشته سعی می‌کند با استفاده از امواج های مخصوص لیزر سلول‌ های چربی در زیر پوست را به راحتی آب کند و در این مورد نیز سلول ‌های چربی از حالت اولیه خود خارج شده و به مایع تبدیل خواهد شد و لازم است که برای این روش نیز از دستگاه وکیوم هنگام خارج کردن چربیهای آب شده استفاده شود همچنین یک روش دیگر نیز برای خارج کردن چربی ها وجود دارد و آن هم این است که یک سری لوله های کوچک را در ناحیه مورد نظر قرار می دهد.

 

انجام لیپوساکشن با لیزر دارای یک مزیت خاص می باشد و آن هم این است که امواج لیزر باعث خواهد شد که پوست به طور مجدد برای بازسازی کلاژن آماده شود و شاید شما نیز این موضوع را بدانید که پوست با تولید کلاژن می تواند کمک بزرگی به بافت های آسیب دیده کند و از شل شدن بیش از حد پوست پس از لیپوساکشن جلوگیری کند. پیشنهاد می دهیم افرادی از این روش برای انجام لیپوساکشن در شیراز استفاده کنند که ساختار پوست آن ها سفت است.

 

لازم است این نکته را بیان کنیم که افراد مختلفی برای انجام لیپوساکشن در شیراز مراجعه خواهند کرد اما این جراحی نیز دارای رده سنی خاصی می باشد و توصیه می‌کنیم که افرادی برای انجام این عمل مراجعه کنند که سن آن ها بالای ۱۸ سال می باشد.

 

انجام جراحی لیپوساکشن برای چه افرادی ممنوع می باشد؟

 

در بالا نیز به این موضوع اشاره کردیم که برای انجام لیپوساکشن شرایط بدنی شما بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد و همچنین گفتیم که اگر دارای بیماری خاصی هستید پیش از انجام این عمل حتماً آن را با پزشک خود درمیان گذاشته تا مشاوره‌ های لازم را دریافت کنید، اما اگر به بیماری هایی که در ادامه از آن ها نام می‌بریم مبتلا می باشید امکان انجام لیپوساکشن برای شما وجود نخواهد داشت.

مبتلا بودن به فشار خون بالا

حساسیت داشتن نسبت به داروهای آنتی بیوتیک و همچنین داروهایی که برای جراحی باید مورد استفاده قرار بگیرد و آسم

افرادی که سیگار و مشروبات الکلی استفاده می ‌کنند و هم چنین به مواد مخدر اعتیاد دارند

داشتن بیماری هایی که مخصوص به قسمت ریوی از مانند تنگی نفس و همچنین وجود پاکت های هوا در جریان خون

افرادی که دارای شرایطی همچون دیابت، ضعف سیستم ایمنی، مبتلا بودن به بیماری های قلبی و عروقی و همچنین جریان خون محدود می باشند نیز انجام لیپوساکشن برای آن ها توصیه نمی شود.

 

دوره ریکاوری پس از انجام جراحی لیپوساکشن در شیراز

 

پس از پایان یافتن عمل شما به اتاق ریکاوری منتقل خواهید شد و در آنجا نیز از یک لباس مخصوص باید استفاده کنید که آن لباس باعث خواهد شد تورم ناحیه جراحی شده به طور کامل کنترل شود و در صورتی که مشکل خاصی برای شما ایجاد نشود می توانید پس از گذشت چند ساعت مرخص شوید.

 

حتماً به این موضوع توجه داشته باشید که در صورتی می‌ توانید به محل کار خود پس از گذشت چند روز باز گردید که در وهله اول شغل کم تحرکی داشته باشید، اما ناحیه درمان در هفته های اول پس از جراحی نباید فعالیت سنگینی داشته باشد.

 

پس از پایان یافتن عمل شما و طی کردن دوره نقاهت نحوه زندگی شما به طور کلی تغییر خواهد کرد و باید از رژیم‌ های غذایی استفاده کرده و همچنین توصیه می شود که چندین ساعت از روز خود را به ورزش کردن اختصاص دهید.

 

این مطلب صرفا جنبه‌ی آموزش و اطلاع‌رسانی دارد. پیش از استفاده از توصیه‌های این مطلب حتما با پزشک متخصص مشورت کنید. برای اطلاع از برنامه کاری پزشکان و رزرو نوبت کلیک کنید.

Link Icon اشتراک گذاری:
whatsApp FaceBook Twitter Mail telegram

دیدگاه شما

پاسخ
user Icon
comment

3 نظر در صف بررسی

پزشکان پیشنهادی