2 روش جراحی زیبایی سینه در شیراز و ویژگی های یک متخصص عالی

author Image ادمین سایت
Calendar Icon 06 آبان 1401
user Image زمان مورد نیاز برای مطالعه: 8 دقیقه
Blog Image

لزوم انجام جراحی زیبایی سینه در شیراز برای داشتن سینه های زیبا و سر بالا که می ‌تواند اعتماد به نفس خاصی را در خانم‌ ها ایجاد کند. برخی از خانم‌ها از این که سینه ‌های آن ها کاملاً افتاده و دارای فاصله زیادی از یک دیگر می باشد رنج می‌ برند و علاقه دارند که برای از بین بردن این موارد از راه‌ های درمانی گوناگونی مانند کرم و روغن های مختلف استفاده کنند،

به طور کلی سه دسته عمل زیبای سینه در شیراز برای خانم‌ها انجام می ‌شود و می ‌توان گفت که شامل افزایش سینه، کاهش سینه و بازسازی آن می ‌باشد در ادامه سعی می‌ کنیم انواع مختلف عمل های زیبایی سینه را مورد بررسی قرار داد و توضیح دهیم.

بالا بردن سینه به چه روشی امکانپذیر است؟

اما لازم است بگوییم امکان دارد که شما از این روش ها نتیجه صد درصد را دریافت نکنید و پیشنهاد ما برای این افراد انجام عمل زیبایی سینه در شیراز می باشد که در مدت زمانی کوتاه و پس از طی کردن دوره نقاهت می توانید مشاهده کنید که سینه های شما کاملا سربالا شده و زیبایی خود را به دست می آورد. در این مقاله قصد داریم تمامی نکاتی که برای انجام عمل زیبایی سینه در شیراز مهم و قابل توجه است را برای شما بیان کنید پس با ما همراه باشید.

اما لازم است بگوییم امکان دارد که شما از این روش ها نتیجه صد درصد را دریافت نکنید و پیشنهاد ما برای این افراد انجام عمل زیبایی سینه در شیراز می باشد که در مدت زمانی کوتاه و پس از طی کردن دوره نقاهت می توانید مشاهده کنید که سینه های شما کاملا سربالا شده و زیبایی خود را به دست می آورد. در این مقاله قصد داریم تمامی نکاتی که برای انجام عمل زیبایی سینه در شیراز مهم و قابل توجه است را برای شما بیان کنید پس با ما همراه باشید.

جراحی زیبایی سینه در شیراز:

 

داشتن سینه های سربالا و خوش فرم، تا حد زیادی اعتماد به نفس را بالا می برد، می توان با حراجی سینه به کمک متخصصین با تجربه درشیراز، این عمل را با موفقیت انجام داد.

منظور از مامو پلاستی مجموعه عمل های زیبایی جهت افزایش زیبایی پستان و کشیدن پوست جهت بالا بردن سینه است. مامو پلاستی ممکن است جهت افزایش سایز سینه، کاهش سایز سینه و یا بالا بردن سینه ها انجام شود.

یکی از مهم ترین معیار ها در زیبایی اندام بانوان داشتن سینه های خوش فرم متناسب و سر بالا می باشد. جراحی زیبایی سینه امروزه در نقاط مختلفی از کشور ایران از جمله شیراز تحت نظر بهترین پزشکان متخصص انجام خواهد شد در این مقاله با بررسی جراحی زیبایی سینه در شیراز، مزایا و عوارض این عمل زیبایی همراه با شما عزیزان خواهید بود لطفا تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید. از توجه شما سپاس گزاریم:

 

دلایل انجام عمل زیبایی سینه توسط بانوان:

 

داشتن سینه های خوش فرم و متناسب، از ویژیگی های بارز زنانگی می باشد و بسیاری از خانم ها روی این موضوع حساسیت زیادی نشان می دهند. ممکن است در اثر رژیم گرفتن، سینه ها افتاده و شل شده باشند و یا اندازه آن ها بزرگ یا کوچک بوده و متناسب با دیگر اعضای بدن نباشد. در این صورت می توان با انجام جراحی های زیبایی سینه، این نقص را برطرف کرد. بهترین پزشکان و متخصصان جراحی های زیبایی سینه در شهر شیراز وجود دارند.

 

انواع جراحی های زیبایی سینه در شیراز:

انواع جراحی های زیبایی سینه در شیراز:

بر طبق خواسته مراجعه کننده برای تغییر فرم سینه، عمل های متعددی وجود دارد که در ادامه به آن ها می پرداریم:

 

1- پروتز سینه توسط جراحان زبردست شیراز:

 

پروتز سینه در مواقعی کاربرد دارد که مراجعه کننده بخواهد علاوه بر بهتر کردن ظاهر سینه، آن را بزرگ، برجسته و سر بالا، کند. در این حالت، این نوع عمل موثر می باشد. پروتز سینه باعث تغییر حالت سینه و سفت شدن آن می شود.

 

2- بزرگ کردن اندازه سینه ها از طریق تزریق چربی زیر نظر جراحان متخصص شیراز:

 

تزریق چربی در سینه ها، باعث تغییر شکل و بزرگ شدن سینه ها می شود اما در بیش تر مواقع از این عمل برای متقارن و هم شکل شدن سینه ها استفاده می شود. برای انجام این عمل، متخصصان ، چربی های اضافه در قسمت باسن، پهلو و شکم را با استفاده از دستگاه لیپوساکشن خارج کرده و به قسمت هایی از سینه که دارای برجستگی کم تر هستند، تزریق می کنند.

 

ویژگی جراحان متخصص و با تجربه در شیراز:

 

  • 1- جراح متخصص باید علاوه بر داشتن اطلاعات بروز و کافی در زمینه خود، دارای دانش نامه بورد تخصصی باشد، یعنی پزشک مورد نظر هم مدرک پزشکی عمومی، مدرک جراحی عمومی و مدرک فوق تخصص جراحی های زیبایی را داشته باشد.
  • 2- جراح متخصص باید تجربه کافی در انجام این عمل را داشته باشد تا چالش های پیش آنده در حین عمل را به خوبی کنترل کند.
  • 3- پزشک متخصص باید حرف های شما را با دقت گوش کند تا بتواند عمل را طبق خواسته شما و به درستی، انجام دهد.
  • 4- حتما  قبل از انجام عمل، یک جلسه مشاوره برای شما داشته باشد و در مورد هزینه عمل، انواع عمل و مراقبت های بعد از عمل، توضیح بدهد.

 

جراحان زیبایی سینه در شیراز، تمام ویژگی های فوق را دارند و پیشنهاد می شود اگر قصد انجام چنین عملی را دارید، حتما یک جلسه مشادره با جراحان و متخصصین شیراز، داشته باشید.

 

سن مناسب برای انجام عمل مامو پلاستی در شیراز؛

 

عمل مامو پلاستی مناسب همه سنین می باشد فقط باید در نظر داشته باشید که هنگام انجام این عمل سن خانم باید به اندازه ای باشد که رشد سینه ها کامل شده باشد. هم چنین انجام این عمل بهتر است که بعد از دوران شیر دهی و بارداری باشد تا سینه مجددا در اثر شیر دهی دچار افتادگی نشود.

 

موارد ممنوعیت انجام عمل زیبایی سینه در شیراز؛

 

پزشکان معمولا به موارد زیر انجام عمل زیبایی سینه را توصیه نمی کنند؛

  • 1- افراد مبتلا به بیماری های قلبی
  • 2- افراد مبتلا به دیابت
  • 3- افرادی که اضافه وزن دارند.
  • 4- افرادی که ممکن است بعد از انجام عمل سینه آن ها دچار تغییر شکل و تغییر سایز شود مثل کسانی که هنوز رشد سینه در آن ها کامل نشده باشد یا افرادی که باردار هستند.

 

عمل مامو پلاستی چند ساعت طول می کشد؟

 

مدت زمان عمل زیبایی سینه بسته به شرایط و وضعیت بیمار ممکن است متفاوت باشد و به صورت میانگین  ۲تا ۳ ساعت طول می کشد. این عمل معمولا در یک جلسه و گاهی در دو جلسه انجام می شود.

 

جای بخیه در مامو پلاستی؛

 

ماندن جای زخم و بخیه یکی از مواردی است که ممکن است قبل از انجام هر عملی ذهن شما را درگیر کند. اما باید در مورد جراحی زیبایی سینه به شما بگوییم که نگران نباشید درست است انجام این عمل با ایجاد زخم و بخیه همراه است اما با مراقبت های درست پس از عمل زخم ها سریعا بهبود یافته و جای بخیه نیز با مرور زمان کم تر خواهد شد.

 برش های مامو پلاستی بسته به وضعیت فرد قبل از عمل متفاوت بوده و به سه شکل برش دور هاله سینه، برش خط عمودی و برشتی صورت می گیرد. عوض کردن مرتب پانسمان و مصرف پماد مطابق با تجویز پزشک احتمال باقی ماندن زیاد جای اسکار و بخیه را کم تر خواهد کرد.

 

نحوه خوابیدن بعد از عمل مامو پلاستی؛

 

داشتن خواب کافی یکی از عواملی است که شما را در تسریع فرآیند بهبودی بخیه ها و کوتاه تر شدن دوره تنقاهت کمک خواهد کرد. بعد از انجام عمل مامو پلاستی سعی کنید به اندازه کافی بخوابید. در روز های ابتدایی پس از جراحی ممکن است به دلیل وجود بخیه ها و درد شدید خوابیدن کمی برای شما مشکل باشد که می توانید با تجویز پزشک از دارو های مسکن استفاده کنید.

 هم چنین در روز های ابتدایی پس از جراحی سعی کنید از خوابیدن روی شکم و به پهلو اجتناب کنید و حتما به پشت بخوابید. خوابیدن به پشت مانع از تجمع آب میان بافتی در پستان ها شده و این عامل باعث حفظ تقارن سینه ها خواهد شد.

انواع عمل زیبای سینه در شیراز به چه صورت انجام می شود؟

جراحی زیبایی سینه در شیراز

در قسمت بالا نیز این نکته اشاره کردیم که عمل زیبایی سینه در شیراز دارای چندین نوع متفاوت می باشد که عبارتند از:

 

پروتز سینه: تقویت کردن سینه می تواند در ظاهر اندازه و خطوط آن نقش بسزایی داشته باشد

 

ممکن است بسیاری از خانم‌ها با توجه به مشکلات مختلف نیاز به افزایش سایز سینه داشته باشند که این مشکلات می‌تواند مواردی مانند روشن کردن سینه ها به اندازه کافی و کوچک بودن آن نسبت به سایر اندام های بدن باشد. از جمله سایر مشکلاتی که ممکن است برای برخی به وجود آید ناهنجاری ‌هایی مانند نداشتن تقارن اندازه سینه ها و تمایل نسبت به یکسان سازی هر دو آن ها باشد.

 

عمل جراحی که برای افزایش سایز سینه صورت می‌ گیرد با استفاده از ایمپلنت انجام خواهد شد و ایمپلنت در ناحیه خاصی یعنی زیر عضله سینه یا در صورت لزوم روی عضله سینه قرار خواهد گرفت. برای انجام این عمل لازم است که یک برش در زیر بغل، آرئولا یا در ناحیه دیگری مانند پایین سینه ایجاد شود تا پزشک بتواند ایمپلنت را در آن قرار دهد در حالت کلی می توان گفت که انجام این جراحی کم تهاجمی می باشد و در مواردی که پزشک تشخیص می دهد برش در زیر بغل ایجاد شود این امکان وجود دارد که از آن آندوسکوپ که یک لوله نازک با دوربین کوچک و دارای نور است استفاده کند.

 

در حالت کلی جراحی پروتز که یکی از انواع عمل زیبایی سینه در شیراز می باشد شامل قرار گرفتن پروتز (ایمپلنت) در داخل بافت سینه خواهد شد و در برخی موارد نیز از طریق تزریق چربی انجام می شود که این کار با افزایش سایز و اندازه سینه انجام خواهد شد

 

ایمپلنت که پزشک از آن برای قرار دادن داخل سینه های شما استفاده می کند از جنس سیلیکون است که شامل دو نوع می باشد، دسته اول حاوی محلول آب نمک (سالین) و نوع دوم از ژل های مخصوص سیلیکونی ساخته شده اند. پیش از آنکه از این ایمپلنت ها برای یک فرد استفاده شود در وهله اول به طور آزمایشی اندازه هایی که مدنظر است ساخته خواهد شد و پس از آن بیمار با امتحان کردن آن می تواند تعیین کند که آیا این اندازه دلخواه است یا خیر البته لازم است این نکته را نیز بگوییم که استفاده از ایمپلنت های سالین به دلیل مزیت های خاص بیشتر از ژل سیلیکونی می باشد و پزشک ها به این دلیل که از عوارض کمتری برخوردار می ‌باشد این نوع را به بیماران خود پیشنهاد می دهند.

 

لیفت سینه: از دیگر عمل های زیبایی سینه در شیراز می‌توان به لیفت سینه اشاره کرد که تنها در جهت کاهش سایز انجام خواهد گرفت و اغلب، کسانی کاندیدای لیفت سینه هستند که دارای سینه های بزرگ و سنگین می باشند. داشتن سینه های بزرگ و سنگین می تواند ناراحتی هایی مانند گردن درد کمردرد و یا بی حسی و ضعف را به دنبال داشته باشد.

 

در طی انجام عمل لیفت سینه پزشک سعی می‌ کند که پوست اضافی، چربی و بافت سینه را بردارد. انجام این نوع عمل زیبایی سینه در شیراز می تواند مواردی همچون تغییر کردن احساس اولیه در سینه یا حتی عدم توانایی شیردهی را به دنبال داشته باشد.

 

برداشتن پوست اضافه سینه و از کشیده شدن بافت های مخصوص اطراف باعث خواهد شد که سینه ها به سمت بالا کشیده شود البته این عمل دارای مزایای دیگری مانند تبدیل کردن فرم کلی و جوانسازی سینه می باشد.

 

جراحی بازسازی سینه: متاسفانه خانم های بسیاری در سراسر جهان هستند که به دلایل مختلف ممکن است به سرطان پستان مبتلا شود که برخی از آنها مجبورند برای به دست آوردن بهبود کامل خود تحت جراحی ماستکتومی قرار بگیرند و در طی این جراحی سینه آنها به طور کامل تخلیه خواهد شد و این عمل می‌تواند نتایج منفی در اعتماد به نفس خانم ها از لحاظ روحی و روانی داشته باشد.

 

یکی دیگر از عمل های زیبایی سینه در شیراز جراحی بازسازی سینه می باشد که می تواند باعث شود تا سینه فرم طبیعی خود را به دست آورد.

 

اولیه سینه را می توان با استفاده از ایمپلنت بازسازی کرد این که برای سینه شما احتیاج به چه میزان ایمپلنت باشد بستگی به شما دارد معمولاً این لنت ها در زیر عضله سینه قرار خواهند گرفت البته برای انجام جراحی بازسازی سینه این امکان وجود دارد که به طور مجدد از بافت‌های بدن بیمار استفاده شود. روش دیگری نیز برای انجام جراحی بازسازی سینه وجود دارد که اتولوگ نام دارد و در طی این جراحی از عضله های پشت و پوست یا چربی و همچنین عضله باسن امکان استفاده و وجود دارد در برخی مواقع نیز برای اینکه یک تقارن بین دو سینه ایجاد شود لازم است که هر دوی آن ها تحت جراحی قرار بگیرد.

 

این اطمینان وجود دارد که استفاده از این نوع جراحی برای زیبایی سینه هیچ مشکلی در هنگام معاینه و یا سرطان به همراه ندارد.


مطالعه بیشتر:

 4  مزیت عمل ماستوپکسی در شیراز و هزینه، آمادگی قبل و مراقبت بعد جراحی بالاکشیدن سینه


 

عوارض ناشی از جراحی زیبایی سینه در شیراز

 

علیرغم ظاهر بسیار زیبایی که جراحی سینه در اندام بانوان ایجاد می کند می تواند بعد از عمل عوارضی را در فرد ایجاد کند. در این مقاله به عوارض احتمالی جراحی زیبایی سینه در شیراز اشاره خواهیم کرد؛

 

۱_  پستان دارای اعصابی است که به نوک پستان رفته و احساس درد در نوک پستان به خاطر وجود این اعصاب می باشد. گاهی بعد از جراحی فرد دچار تغییر حس در نوک پستان می شود به این صورت که ممکن است دچار بی حسی کامل شود و یا درد را بیش از اندازه احساس کند که این امر ناشی از کشش اعصاب نوک سینه می باشد. البته این اثر می تواند موقتی باشد و پس از مدتی بهبود یابد. در صورتی که این اعصاب به طور کامل قطع شوند نوک سینه فرد برای همیشه بی حس خواهد شد. بنابراین انتخاب پزشک و جراح با تجربه در این زمینه بسیار حائز اهمیت است‌. پزشک باید در کار خود دارای تخصص و تبحر باشد و سلامت این اعصاب را در حین عمل در نظر بگیرد.

 

۲_ پوست انسان دارای باکتری به نام استافیلوکوک اپیدرمیس است که به صورت عادی بعد از انجام جراحی امکان ابتلا به عفونت را افزایش می دهد. بعد از انجام جراحی سینه عفونت به صورت ورم، قرمزی و چرک در اطراف پروتز مشاهده می شود. درصد ابتلا به این عفونت پایین بوده و جهت جلوگیری از آن می توان محل جراحی را به صورت منظم با سرم های شست و شو و محلول کلر هگزیدین شست و شو داد. هم چنین می توانید جهت جلوگیری از ابتلا به این عفونت قبل از عمل و به مدت ۳ روز بعد از عمل از آنتی بیوتیک ها با دستور پزشک استفاده کنید.

 

۳_ بعد از انجام عمل ممکن است در اطراف پروتز مایع سروما جمع شود. البته این مایع بعد از چند روز به صورت طبیعی توسط بافت پستان جذب خواهد شد در غیر این صورت پزشک به وسیله سرنگ این مایع را از بافت پستان خارج خواهد کرد. جهت جلوگیری از ابتلا به این عارضه سینه در حین عمل باید با محلول های آنتی بیوتیک شسته شود.

۴_ از دیگر عوارض جانبی این عمل می توان به برش و اسکار روی پوست، اشکال در شیر دهی، احتمال نیاز به ترمیم و عمل مجدد، ایجاد بد شکلی در فرم سینه ناشی از عدم دقت در ترمیم، نکروز بافت چربی سینه، ایجاد توده و سفتی زیر پوست، سیاه شدن پوست در محل جوش خوردن بخیه و... اشاره کرد. البته لازم به ذکر است بسیاری از این عوارض موقتی هستند و امکان رخداد عوارض دائمی این جراحی نیز بسیار کم است.

 

مزایای انجام عمل زیبایی سینه در شیراز

مزایای انجام عمل زیبایی سینه در شیراز

انجام این عمل با مزایای زیادی همراه است که در این مقاله به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد؛

 

  • 1- همان طوری که می دانید بارداری و شیر دهی باعث دفرمه شدن و شل شدن سینه در خانم ها می شود. هم چنین عواملی مانند افزایش سن می تواند باعث کاهش کشسانی پوست و در نتیجه شل شدن و افتادن سینه ها شود. جهت حل این مشکلات خانم ها می توانند عمل زیبایی سینه که شامل حجم دهی، کوچک کردن، فرم دادن و سفت کردن سینه می باشد را انجام دهند.
  •  
  • 2- چاقی یکی از عواملی است که باعث آویزان شدن سینه ها می شود. خانم ها می توانند با استفاده از این عمل سینه های خود را کوچک تر و سفت تر کنند و از همین طریق فشار وارد شده به ستون فقرات در خانم هایی که سینه های بزرگ دارند کم تر خواهد شد.

 

معایب عمل زیبایی سینه در شیراز

 

  • 1- انجام این عمل بسیار حساس بوده و حتما باید تحت نظر بهترین جراحان در شیراز انجام شود تا عوارض احتمالی آن کاسته شود و یا به صفر برسد.
  • 2- این عمل هزینه های بالایی را در بر دارد و چون نوعی عمل زیبایی به شمار می رود بیمه هزینه آن را متقبل نخواهد شد.
  • 3- نتیجه این عمل همیشگی نیست و ممکن است با افزایش و کاهش وزن، افزایش سن، بارداری و شیردهی و.. سینه ها دوباره شل شده و نیاز به ترمیم داشته باشند.
  • 4- در صورتی که این عمل تحت نظر پزشک متخصص انجام نشود ممکن است نتیجه عمل خوب نباشد و سینه ها نا متقارن شده و یا جای زخم و اسکار بعد از عمل روی سینه نمایان باشد.

 

مواردی که لازم است قبل از انجام عمل زیبایی سینه در شیراز صورت بگیرد:

 

پیش از آنکه برای انجام عمل زیبایی سینه در شیراز اقدام کنید لازم است که:

1-تست های مختلفی که پزشک برای شما تعیین می کند انجام دهید.

2-انجام ماموگرافی

3-باید از سیگار کشیدن و همچنین سایر مواد مخدر استفاده نکنید.

4-برای اینکه خونریزی در طی جراحی کنترل شود از مصرف کردن داروهای مانند آسپرین که باعث روشن شدن خون می شوند نیز خودداری کنید.

5-اگر به دلیل داشتن بیماری از داروهای خاصی استفاده می کنید حتما این مورد را با پزشک خود در میان بگذارید.

 

 

نکاتی که پس از انجام عمل زیبایی سینه در شیراز باید انجام شوند:

 

اگر می خواهید که نتیجه مطلوبی را از انجام عمل زیبایی سینه در شیراز به دست آورید لازم است که مواردی را رعایت کنید:

 

1- طوری برنامه ریزی کنید که بتوانید به مدت یک هفته کامل استراحت داشته باشید و در صورت امکان حتماً سعی کنید که یک نفر را در کنار خود برای انجام برخی کارها داشته باشید. همچنین اگر شما دارای فرزند کوچک هستید و به مدت چند هفته قادر به بلند کردن آن نمی باشید و این کار تنها به این دلیل است که به ناحیه جراحی شده فشاری وارد نشود.

2- برای کاهش درد بهتر است سینه بندهای مخصوص بهبودی را تهیه کنید..

3- در دوره نقاهت خود حتماً یک رژیم غذایی سبک داشته باشید

4- لازم است که به مدت شش هفته از انجام دادن ورزش هایی که به قسمت بالای بدن مربوط می شود خودداری کنید.

5- پس از انجام جراحی از خوابیدن به پهلو یا روی شکم جداً خودداری کنید زیرا این نوع خوابیدن می تواند فشارهای زیادی را به شما وارد کند.

 

 

در حالت کلی بهتر است که پس از بهبود یافتن کامل حمام کنید و این روند ممکن است حدود ۴ تا ۶ هفته طول بکشد. البته لازم است این نکته را نیز بیان کنیم که دوش گرفتن سریع در روزهای اول عمل می تواند بی خطر باشد اما لازم است که حداقل به مدت یک ماه از شنا کردن یا قرار گرفتن در وان خودداری کنید.

 

یک ماه پس از جراحی لازم است باید برای این که نتیجه خوبی از عمل زیبایی سینه در شیراز دریافت کنید باید از سوتین در شب و روز استفاده کنید. بنابراین حتماً به دنبال سوتین هایی که دارای ویژگی های خاص همانند پارچه قابل تنفس، طراحی بدون درز و... هستند باشید.

 

این مطلب صرفا جنبه‌ی آموزش و اطلاع‌رسانی دارد. پیش از استفاده از توصیه‌های این مطلب حتما با پزشک متخصص مشورت کنید. برای اطلاع از برنامه کاری پزشکان و رزرو نوبت کلیک کنید.

Link Icon اشتراک گذاری:
whatsApp FaceBook Twitter Mail telegram

دیدگاه شما

پاسخ
user Icon
comment

0 نظر در صف بررسی

پزشکان پیشنهادی