4 عامل تعیین قیمت لیپوماتیک در شیراز و 13 مزیت این نوع جراحی زیبایی

author Image ادمین سایت
Calendar Icon 14 مرداد 1401
user Image زمان مورد نیاز برای مطالعه: 8 دقیقه
Blog Image

داشتن یک هیکل و اندام مناسب خواسته هر فردی می باشد و برای رسیدن به آن نیز از روش ‌های زیادی مانند ورزش کردن انواع رژیم غذایی استفاده می‌ کنند و در برخی موارد نیز ممکن است که نتیجه دلخواه را به دست نیاورند.

ما در این مقاله می خواهیم به شما جراحی لیپوماتیک در شیراز را معرفی کنیم که می‌تواند یک روش کاملاً موثر برای شما باشد پیشنهاد می دهیم که تا انتهای مقاله را مطالعه کنید.

لیپوماتیک در شیراز چیست؟

همانطور که در بالا نیز گفتیم در گذشته برای رسیدن به اندام ایده آل باید از راه‌های زیادی را امتحان می کردند و ممکن بود که از آن ها نیز نتیجه دلخواه خود را به دست نمی آوردند، اما امروزه می توانید با انجام عمل لیپوماتیک در شیراز به تناسب اندام دلخواه خود برسید.

همانطور که در بالا نیز گفتیم در گذشته برای رسیدن به اندام ایده آل باید از راه‌های زیادی را امتحان می کردند و ممکن بود که از آن ها نیز نتیجه دلخواه خود را به دست نمی آوردند، اما امروزه می توانید با انجام عمل لیپوماتیک در شیراز به تناسب اندام دلخواه خود برسید.

لیپوماتیک در شیراز برای چه قسمت هایی از بدن مناسب است؟

 

یکی از مهم ترین عواملی که افراد در هنگام انتخاب جراح لیپوماتیک در اولویت قرار می دهند، هزینه های مربوط به این عمل می باشد. تمام افراد تمایل دارند نزد پزشکی بروند که علاوه بر تجربه و سابقه بالا در این زمینه قیمت مناسبی نیز جهت انجام این عمل به آن ها ارائه دهد در این مقاله با بحث عوامل تعیین قیمت عمل لیپوماتیک در شیراز و توضیحات دیگری در مورد این عمل در شیراز در خدمت شما عزیزان خواهیم بود لطفا تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

لیپوماتیک شکم و پهلو چیست؟

 

هدف از لیپوماتیک شکم و پهلو، از بین بردن و تخلیه کردن چربی های موجود در این دو ناحیه می باشد. به منظور انجام این جراحی، پزشک متخصص بعد از انجام بررسی های لازم در ناحیه مورد نظر؛ جراحی را در داخل کلینیک های زیبایی آغاز می کند. قبل از انجام عمل، ناحیه را که قرار است تحت جراحی قرار بگیرد، بی حسی موضعی می شود.

 

در ابتدا سوراخ های ریزی به عمق ۲ تا ۴ میلی متر در ناحیه مورد نظر ایجاد می کند و لوله بسیار ظریفی به نام کانولا به درون بافت های بدن، وارد می کند. این لوله با حرکات ارتعاشی خود باعث تخریب شدن بافت چربی های منطقه مورد جراحی شده و سپس این چربی ها به کمک دستگاه ساکشن تخلیه می گردد. از مزیتی که این عمل دارد، قابل استفاده بودن چربی های خارج شده در جاهای دیگر بدن می باشد.

 

عوارض لیپوماتیک:

 

عوارض لیپوماتیک شامل موارد زیر می باشد:

1-طولانی بودن مدت زمان عمل

 2-ایجاد عفونت در قسمت جراحی شده به دلیل بی حسی موضعی

3-در بعضی از افراد واکنش های آلرژیک

4-ایجاد مشکلاتی برای کلیه و قلب

5-سوختگی پوست

6-ضعف

7-سرگیجه

8-تهوع

9-بالا رفتن دمای بدن

 

نظر افرادی که عمل لیپوماتیک را انجام داده اند؟

لیپوماتیک در شیراز| سینا پزشک

امروزه همه افراد به دنبال یافتن یک راه حل مناسب برای رسیدن به اندام ایده آل خود هستند، بعضی از افراد برای رسیدن به این راه، ورزش کردن را انتخاب می کنند که با ورزش کردن در زمان بسیار طولانی می توان به اندام دلخواه خود رسید. پیکر تراشی، یک روش جدید برای رسیدن به اندام دلخواهتان می باشد. نظر افرادی که عمل لیپوماتیک را انجام داده اند می تواند اطلاعات زیادی در مورد این عمل در اختیار شما قرار دهد. افرادی که این عمل را تحت جراجی پزشک های متخصص انجام داده اند، بسیار رضایت مند از انجام آن بوده اند و همگی به اندام ایده آل خود نیز، رسیده اند.

 

مراقبت های بعد از عمل لیپوماتیک در شیراز

 

لیپوماتیک نوعی عمل غیر تهاجمی جهت برداشتن چربی های اضافی از بدن می باشد. این عمل دومین عمل زیبایی در جهان شناخته می شود و پزشکان به آن پیکر تراشی نیز می گویند. عمل لیپوماتیک در شیراز معمولا برای برداشتن چربی های موضعی از بدن انجام می شود و خیلی تاثیری در تغییر وزن فرد ندارد. به طور کلی عوارض بعدی عمل لیپوماتیک به این عامل بستگی دارد که چه مقدار چربی از روی بدن برداشته شود. بعد از انجام عمل لیپوماتیک توجه به نکات زیر ضروری است؛

 

  • 1- جهت کاهش تورم های ناشی از عمل و جلوگیری از افتادگی پوست جراح به شما پیشنهاد می کند تا مدت زمان معینی بعد از عمل گن بپوشید چرا که بعد از عمل جراحی در اثر بردلشتن چربی از زیر پوست فضای خالی بین پوست و ماهیچه ها ایجاد خواهد شد که پوشیدن گن به شما کمک می کند تا پوست بدن شما به ماهیچه بچسبد و اندام شما زیبا تر دیده شود.
  • 2- تا چند روزی بعد از انجام عمل جراحی ممکن است فرد دچار درد شدید شود بنابراین لازم است دارو های خود را طبق تجویز پزشک و درست سر ساعت معین شده مصرف کند.
  • 3- بعد از انجام عمل جراحی تا چند روزی به خود استراحت دهد و از انجام فعالیت های سنگین جدا خودداری کنید.
  • 4- اگر مایل به انجام ورزش هستید تا حدود چهار هفته از انجام ورزش های سنگین خودداری کنید. بعد از گذشت چهار هفته شما می توانید فعالیت های ورزشی خود را از سر بگیرید.
  • 5- تورم بعد از عمل ممکن است تا مدت ها و حتی ماه ها به طول بیانجامد این مسئله طبیعی است و جای هیچ نگرانی ندارد.
  • 6- به مدت ۴۸ تا ۷۲ ساعت بعد از عمل جراحی به حمام نروید بنابراین در صورت ممکن شب قبل از جراحی حتما حمام کنید. بعد از گذشت این مدت زمان می توانید به حمام بروید.
  • 7- آنتی بیوتیک تجویز شده توسط پزشک را حتما به مدت یک هفته تا ده روز و سر ساعت مصرف کنید.
  • 8- بعد از انجام عمل در طی ساعات اولیه مرتبا پانسمان ها را عوض کنید و محل جراحی را به وسیله سرم شست و شو دهید سپس از پماد های آنتی بیوتیک و ضد عفونت روی زخم بمالید و مجددا زخم را پانسمان کنید و حتما روی آن گن بپوشید‌.

 


در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره یا رزرو نوبت از بهترین پزشکان شیراز، با پشتیبان سینا پزشک در واتساپ پیام دهید یا تماس بگیرید.

  09178810721 -09304719151


 

عوامل تعیین هزینه های مربوط به عمل لیپوماتیک در شیراز

 

هزینه های مربوط به انجام عمل لیپوماتیک در شیراز به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله این موارد می توان به تعداد نواحی که فرد قصد دارد جراحی کند اشاره نمود. افزون بر این میزان چربی که در طی عمل از موضع مورد نظر برداشته می شود تاثیر زیادی در تعیین قیمت لیپوماتیک در شیراز خواهد داشت.

 هزینه انجام این عمل جراحی در سال گذشته از ۵ تا بیست میلیون تومان متغیر بوده است اما به طور کلی نمی توان قیمت دقیق و ثابتی را برای آن ارائه داد. فردی که قصد جراحی لیپوماتیک در شیراز را دارد باید نزد پزشک و متخصص شیراز رفته و بعد از مشاوره از قیمت دقیق این عمل مطلع شود. لازم به ذکر است هزینه ها فقط مربوط به خود عمل نبوده و هزینه های قبل و بعد از جراحی نیز باید محاسبه گردد.

 

مزایای لیپوماتیک در شیراز

 

انجام عمل لیپوماتیک در شیراز دارای مزایایی است که در این مقاله به برخی از آن ها اشاره می کنیم؛

 

  • 1- عدم ایجاد سوختگی روی پوست
  • 2- عمل سر پایی و مدت زمان بسیار کوتاه
  • 3- امکان خیلی کم در ایجاد عفونت
  • 4- درصد بسیار پایین و نزدیک به صفر ایجاد آمبولی در جراحی لیپوماتیک
  • 5- انجام این عمل بدون بی هوشی و با استفاده از بی حسی موضعی
  • 6- امکان بسیار پایین ایجاد کبودی، قرمزی و تورم در این عمل در مقایسه با سایر روش ها
  • 7-  بهبود و ریکاوری بسیار سریع و بازگشت به زندگی عادی بعد از عمل جراحی
  • 8- امکان رویت سریع تغییرات ایجاد شده در اندام بلافاصله بعد از عمل جراحی لیپوماتیک
  • 9- ایمنی بسیار بالا در عمل لیپوماتیک
  • 10- جلوگیری از افتادگی و شل شدن پوست با انجام عمل لیپوماتیک
  • 11- حذف چربی های اضافی بدن به صورت تضمینی و بدون بازگشت
  • 12- دست یابی به بهترین نتیجه در کم ترین زمان ممکن
  • 13- عدم ایجاد برش و بخیه در عمل جراحی

 

 

بهترین جراح لیپوماتیک در شیراز و قیمت آن:

بهترین جراح لیپوماتیک در شیراز و قیمت آن: | سینا پزشک

قیمت پیکرتراشی در شیراز به موارد زیر بستگی دارد:

 

1- دستمزد و سابقه پزشک

2- دستمزد پرسنل بخش بیهوشی

3- میزان چربی مورد نظر برای جراحی

4- هزینه های قبل و بعد از جراحی

و ... .

 

انجام این عمل به دلیل حساسیت های بالایی که دارد، باید به وسیله پزشک های متخصص در این زمینه انجام گیرد. بهترین و حاذق ترین  و با تجربه ترین پزشک های لیپوماتیک در شیراز وجود دارند که عمل رضایت بخشی را برای شما انجام می دهند.

 

 

لازم است بدانید که لیپوماتیک نسل پیشرفته و تغییر یافته لیپوساکشن است و عوارض زیادی را به همراه ندارد یعنی می ‌توان گفت که با انجام جراحی لیپوماتیک هیچگونه نا همواری چربی، آسیب‌های شدیدی که به بافت وارد می شود و هم چنین مشکلاتی همانند ریسک بالای آمبولی را به حداقل می رساند و یا می توان گفت که این مشکل به وجود نخواهد آمد.

 

در طی انجام جراحی لیپوماتیک در شیراز پزشک از یکسری دستگاه‌های پیشرفته و مخصوص این عمل استفاده خواهد کرد و می‌توانند بافت های چربی موجود در زیر پوست را به بهترین بشکند و پس از آن نیز چربی های موجود را از بدن خارج کند لازم است این نکته را نیز بیان کنیم که لیپوماتیک دارای دو نام دیگر بادی کانتورینگ و یا پیکرتراشی نیز شناخته شده است.

 

چه افرادی می‌ توانند جراحی لیپوماتیک در شیراز را انجام دهند؟

 

انجام این عمل نیز دارای یک سری شرایط خاص می باشد و کسانی که قصد دارند آن را انجام دهند حتماً باید از موارد زیر آگاه باشند:

 

۱-افرادی که اضافه وزن آن ها بیش از حد ممکن نیست.

۲-افرادی که دچار چاقی موضعی هستند.

۳-برخی از افراد که دارای ناهمواری های چربی در بدن خود هستند.

۴-افرادی که به بیماری های خاص مبتلا نیستند.

۵-افرادی که رضایت کافی از اندام خود نداشته و علاقه دارند که به اندام ایده آل خود برسند.

۶-افرادی که به دلیل وجود هر مشکلی این امکان برای آن ها فراهم نمی باشد که از رژیم غذایی و خواص یا ورزش برای کاهش چربی در یک ناحیه خاص استفاده کنند.


در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره یا رزرو نوبت از بهترین پزشکان شیراز، با پشتیبان سینا پزشک در واتساپ پیام دهید یا تماس بگیرید.

  09178810721 -09304719151


 

انجام جراحی لیپوماتیک برای چه افرادی مناسب نمی باشد؟

 

همانطور که انجام هر عمل جراحی دارای شرایط خاص خود می باشد که این موضوع شامل انجام لیپوماتیک در شیراز نیز خواهد شد و همانطور که در بالا این موضوع را بیان کردیم که چه افرادی کاندیدای مناسبی برای جراحی لیپوماتیک هستند سعی می ‌کنیم در ادامه به طور کامل توضیح دهیم که انجام این عمل برای چه افرادی نیز مناسب نمی باشد. در واقع با بیان این موضوع که جراحی لیپوماتیک در شیراز برای چه افرادی مناسب است که می ‌توانید به درستی تصمیم بگیرید.

 

بنا به دلایل مختلف افرادی که دارای اضافه وزن بیش از حد می باشند کاندیدای مناسبی برای انجام جراحی لیپوماتیک در شیراز نیستند و دلیل آن هم این است که خارج کردن حجم زیادی از چربی های اضافی با استفاده از این روش توسط هیچ پزشکی نمی‌شود.

 

بعضی دیگر از افراد که دارای مشکلاتی همچون دیابت یا حتی مشکل ترمیم زخم هستند و حتی کسانی که دچار کم خونی هستند نیز توصیه می‌ شود که از انجام این عمل خودداری کنند.

 

چنانچه فردی بدون چربی و دارای سلولیت باشد باز هم انجام لیپوماتیک روش مناسبی برای درمان نمی باشد.

 

 کسانی که دارای ترک های پوستی روی شکم خود و یا سایر اندام هستند نیز نمی توانند از این روش استفاده کنند.

 

انجام جراحی لیپوماتیک در شیراز برای چه قسمت هایی از بدن مناسب می باشد؟

 

۱-افرادی که دارای لاغری غبغب هستند.

۲- انجام لیپوماتیک برای سینه البته توجه داشته باشید که می‌توانید برای قفسه سینه به غیر از پستان این جراحی را انجام دهید.

۳- مناسب برای لاغری شکم

۴- از بین بردن و حذف چربی هایی که در قسمت پهلو وجود دارند.

۵- نواحی پشت کمر

۶- باسن

۷- می‌توانید از لیپوماتیک برای ناحیه تناسلی یعنی از زیر شکم تا قسمت لابیا نیز استفاده کنید.

 

چه مواردی پیش از عمل جراحی لیپوماتیک باید در نظر گرفته شود؟

 

انجام جراحی لیپوماتیک در شیراز احتیاج به فراهم کردن یک سری مقدمات دارد و لازم است پیش از آن که برای عمل لیپوماتیک اقدام کنید حتماً مطالبی که گفته می‌ شود را قدم به قدم طی کنید و این کارها تنها در جهت به دست آوردن نتیجه مطلوب از پیکرتراشی انجام خواهد شد و همچنین شما می توانید در بهترین و مناسب ترین شرایط این جراحی یا همان پیکرتراشی را انجام دهید در ادامه سعی می کنیم تمامی مطالب لازم در مورد مقامات لازم و همچنین چگونگی انجام جراحی لیپوماتیک را بیان کنیم.

 

تحقیق و انتخاب یک پزشک متخصص :

 

 از مهم ترین مواردی که در انجام جراحی لیپوماتیک در شیراز دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد انتخاب یک پزشک حاذق و با تجربه در این زمینه است. متاسفانه در سال های اخیر برخی از پزشکانی که این جراحی را انجام می ‌دادند دارای تخصص کافی در این زمینه نبوده‌ و آسیب های جبران ناپذیری روحی را نیز برای برخی افراد به جا گذاشته‌ اند پس اگر می خواهید که عمل شما یک نتیجه موفقیت آمیز و مثبت را در پی داشته باشد در وهله اول حتماً سلامتی خود را از اولویت قرار داده و در مورد پزشک مورد نظر خود تحقیقات لازم را انجام دهید.

 

شرکت در جلسات مشاوره به همراه پزشک متخصص لیپوماتیک:

 

همانطور که گفته شد انتخاب پزشک نقش بسیار مهمی برای انجام جراحی لیپوماتیک در شیراز به همراه دارد و در برخی اوقات داشتن عجله و انجام تحقیقات ناقص می تواند آسیب های جدی را برای زیبایی اندام و حتی سلامت فرد به همراه داشته باشد پس اگر می ‌خواهید از چنین مواردی جلوگیری کنید به شما پیشنهاد می دهیم که حتماً با پزشک متخصص جراحی لیپوماتیک مشاوره های لازم را انجام دهید.

 

 پس از آنکه پزشک مورد نظر خود را انتخاب کردید در حین انجام مشاوره می توانید تمامی انتظارات خود را برای پزشک بیان کرده و مشورت های لازم را نیز انجام دهید و همچنین پزشک نیز باید به شما کمک کند تا بهترین نتیجه را از انجام لیپوماتیک در شیراز دریافت کنید. فراموش نکنید که در جلسه مشاوره حتما در مورد مراقبت ها، محدودیت ها، مزایا و معایب احتمالی این جراحی سوال کنید حتی می توانید از پزشک خود بخواهید که برای شما بیان کند انجام این عمل جراحی تا چه میزان می تواند موفقیت آمیز باشد.

 

آمادگی پیش از انجام لیپوماتیک:

 

 یکی دیگر از عواملی که باعث میشود نتیجه عمل شما کاملاً مثبت و موفقیت آمیز باشد انجام کارهایی است که به پیش از عمل مربوطه خواهد شد و شما باید حتماً چه کارهای مورد نیاز را که پزشک برای شما می نویسد را انجام دهید. با توجه به نوع عمل سعی کنید که حتماً گن بعد از جراحی لیپوماتیک را تهیه کنید. حتماً یک عدد لباس مناسب را جهت استفاده بعد از جراحی همراه خود داشته باشید تا دوران نقاهت و از طرفی نیز از بیمارستان را به راحتی بگذرانید. دو هفته پیش از عمل از مصرف هرگونه سیگار، الکل و قرص های مانند آسپرین که باعث رقیق شدن خون میشوند خودداری کنید.

 

جراحی لیپوماتیک در شیراز چگونه انجام می شود؟

 

حتما در تاریخ تعیین شده توسط پزشک متخصص به مرکز مورد نظر مراجعه کنید و با طی کردن مراحل پذیرش نیز به اتاق عمل جراحی خواهید شد و با توجه به شرایط شما و نظر پزشک بیهوشی یا عدم نیاز به آن انجام خواهد شد و در برخی موارد نیز پزشک از بی حسی موضعی برای انجام عمل استفاده خواهد کرد.

 

پس از انجام مراحلی که گفته شد پزشک متخصص لیپوماتیک در شیراز با استفاده از یک دیامتر سعی می کند سوراخ هایی که لازم است را در نواحی مشخص بدن ایجاد کرده تا بتواند به وسیله آن ها لوله کانول را به داخل بدن وارد کند. با توجه به این موضوع که ممکن است هر پزشکی از دستگاه مختلفی برای لیپوماتیک استفاده کند پس باید این نکته را نیز بگوییم که عملکرد هر کدام از آن ها در مواقع مواجهه با چربی کاملا متفاوت می باشد. با استفاده از دستگاه لیپوماتیک این امکان وجود دارد که بدون ایجاد کردن هر آسیبی در بافت پوست، عصب و عضلات بافت های چربی را از بین ببرد.

 

پس از انجام جراحی لیپوماتیک در شیراز معمولاً لازم است برای تخلیه کامل خونابه ها از یک لوله های مخصوص که درن نام دارند استفاده می شود. این نوع لوله های مخصوص دارای یک مخزن پلاستیکی هستند که با هر بار پر شدن آنها باید سر درن به وسیله دکمه مخصوص بسته شود و مخزن آن که از خونابه پر شده است را خالی کنند و سپس به حالت اولیه خود باز گردانند و لازم است که این لوله ها به مدت ۵ تا ۷ روز پس از عمل کشیده شده و محل درن را نیز به وسیله چسب های مخصوص یا بخیه مهار کنند.

 

 

این مطلب صرفا جنبه‌ی آموزش و اطلاع‌رسانی دارد. پیش از استفاده از توصیه‌های این مطلب حتما با پزشک متخصص مشورت کنید. برای اطلاع از برنامه کاری پزشکان و رزرو نوبت کلیک کنید.

Link Icon اشتراک گذاری:
whatsApp FaceBook Twitter Mail telegram

دیدگاه شما

پاسخ
user Icon
comment

3 نظر در صف بررسی

پزشکان پیشنهادی