جراحی های زیبایی و معرفی پر طرفدارترین های این جراحی + هزینه ی آن ها

author Image ادمین سایت
Calendar Icon 16 فروردین 1402
user Image زمان مورد نیاز برای مطالعه: 5 دقیقه
Blog Image

امروز می خواهیم به بررسی مدل های مختلف جراحی زیبایی که انجام می گیرد و همچنین محبوب ترین این نوع جراحی ها از دیدگاه مردم بپردازیم. بنابراین اگر شما می خواهید در رابطه با انواع روش های جراحی زیبایی اطلاعات کافی و مفیدی را دریافت نمایید.

زمانی که شما با فردی رو به رو می شوید اولین ارتباطی که با فرد برقرار می کنید از طریق چشم است. به طوری که برای تشخیص سن می توان چشم ها را مبنا قرار داد به این صورت که با نگاه کردن به چشم های فرد می توان آشفتگی و یا سر زنده بودن آن را تشخیص داد.

جراحی زیبایی چیست؟

پیشنهاد ما به شما این است که خواندن این مقاله جذاب را از دست ندهید و تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

پیشنهاد ما به شما این است که خواندن این مقاله جذاب را از دست ندهید و تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

جراحی های زیبایی و معرفی پرطرفدارترین جراحی های زیبایی:

 

امروز در این مقاله با عنوان جراحی های زیبایی و پرطرفدارترین جراحی های زیبایی، در خدمت شما عزیزان خواهیم بود. برای آشنایی با این موضوع، تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

 

زیبایی صورت

 

وقتی صحبت از جراحی زیبایی به میان می آید، زیبایی صورت یکی از محبوب ترین جراحی ها است. نگرانی هایی که برای شما ممکن است پیش بیاید، نداشتن فرم یا اندازه مناسب ویژگی های صورت، یا حتی احساس ناامنی گاه به گاه در مورد ظاهر خود، برخی از دلایلی است که افراد برای درمان های مختلف صورت انتخاب می کنند. رایج ترین درمان های زیبایی صورت که افراد در مورد جراحی زیبایی به آن توجه می کنند، جراحی زیبایی بینی، لیفت صورت و لیفت ابرو است.

 

رینوپلاستی (یا جراحی بینی) یک انتخاب محبوب برای کسانی است که می خواهند مشکلات تنفسی را اصلاح کنند و همچنین شکل بینی را تغییر دهند تا از نظر زیبایی ظاهری دلپذیرتر به نظر برسد. اگر به دنبال تغییر نسبت بینی خود به ایجاد تعادلی دلپذیرتر با بقیه قسمت های صورت خود هستید، این جراحی می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

 

لیفت صورت یک گزینه عالی برای کسانی است که به دنبال خلاص شدن از شر چین و چروک، بازگرداندن خاصیت ارتجاعی پوست هستند یا به سادگی جوان تر به نظر می رسند. لیفت صورت می تواند نتایج بسیار طولانی مدتی داشته باشد و ظاهری شاداب و جوان به شما بدهد که می تواند مدت طولانی دوام بیاورد.

 

لیفت ابرو یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال کاهش چین و چروک، بلند کردن پلک های افتاده یا تغییر شکل ابرو هستند. این روش مخصوصا برای کسانی که ابروهای بزرگی دارند و می خواهند ظاهری متقارن تری داشته باشند بسیار عالی است.

 

زیبایی بدن

 

گزینه محبوب دیگر در مورد جراحی زیبایی، زیبایی بدن است. انجام یک نوع جراحی خاص در قسمت خاصی از بدن می تواند به شما حس اعتماد به نفس بدهد و حتی در پوست خود احساس راحتی بیشتری داشته باشید. محبوب ترین درمان های زیبایی بدن عبارتند از: لیپوساکشن، شکم و بزرگ کردن سینه.

 

لیپوساکشن روشی است که می تواند چربی را از قسمت های خاصی از بدن حذف کند و به ویژه برای کسانی که با چربی های سرسخت در نقاطی مانند شکم، پشت، بازوها و ران ها سر و کار دارند مفید باشد. این جراحی یک گزینه عالی برای کسانی است که می خواهند بدون نیاز به کاهش وزن به فرم بدنی ساده تر دست یابند.

 

جراحی شکم روشی است که به طور ویژه برای هدف قرار دادن ناحیه شکم شما طراحی شده است. اگر با پوست شل یا چربی اضافی در ناحیه شکم سر و کار دارید و می خواهید شکمی صاف و خوش حالت داشته باشید، این روش یک انتخاب عالی است.

 

در نهایت، بزرگ کردن سینه گزینه محبوبی برای کسانی است که مایل به تغییر اندازه، شکل یا کانتور سینه خود هستند. اگر به دنبال افزایش یا کاهش سایز سینه های خود هستید، یا اگر می خواهید شکل آنها را تغییر دهید و ظاهری گردتر یا جذاب به آنها بدهید، این روش می تواند به شما کمک کند.

 

جراحی زیبایی چیست؟

 

جراحی های زیبایی نوعی عمل برای رفع عیوب اجزای صورت هستند که در سال های اخیر در بین مردم بسیار رواج پیدا کرده اند.

همه مردم به دنبال داشتن یک چهره زیبا و جذاب، هستند و با انجام عمل های زیبایی متعدد می توان این شادابی و زیبایی را به صورت هدیه کرد. این جراحی ها، برای تمام اجزای صورت انجام می شوند و هدف از انجام جراحی زیبایی، برطرف کردن عیب عضو مورد نظر و متناسب نمودن آن با صورت می باشد. در بین جراحی های زیبایی، تعدادی از آن ها محبوبیت بیش تری در بین مردم دارند که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم:

 

محبوب ترین جراحی های زیبایی:

 

جراحی زیبایی بینی: یکی از رایج ترین عمل های زیبایی بوده و در بین مردم محبوبیت زیادی دارد.

جراحی زیبایی پلک: این عمل، در جهت حفظ شادابی و رفع خستگی چهره انجام می شود، مانند رفع مشکل افتادگی پلک.

لیزر پوست: رفع خطوط روی پوست، خال های گوشتی و لک.

کاشت مو: با افزایش سن ممکن است شاهد از دست دادن مو و یا نازک شدن موی سر شویم، کاشت مو یک عمل زیبایی برای رفع مشکل طاسی سر، می باشد.

جراحی لیفت گردن: رفع مشکلات موجود در گردن

لیفت صورت: باعث جوانی و شادابی پوست صورت می شود. در این جراحی پوست های اضافی صورت را برداشته و بر روی پوست های عمیق تر، کار می کنند.

لیفت بازو: با افزایش سن و چاقی، ممکن است بازو دچار شل شدگی و افتادگی شود، راه حل این مشکل لیفت بازو می باشد که در آن بخش زیرین بازو لیفت شده و بازو، سفت می شود.

 

قیمت عمل های زیبایی:

 

قیمت جراحی های زیبایی را نمی توان با قطعیت گفت و هزینه عمل انجام شده به عوامل مختلفی از جمله دست مزد پزشک، انجام آزمایشات قبل از عمل، محل انجام عمل، عضو مورد جراحی و غیره، بستگی دارد. برای تعیین هزینه عمل زیبایی، در جلسه مشاوره قبل از عمل، پزشک جراح وضعیت شما را بررسی کرده و با پیشنهاد بهترین روش، میزان هزینه را برای شما تعیین می کند.

 

عمل های زیبایی با هزینه کم:

 

توصیه می شود که به بهانه هزینه کم، صورت خود را دست هر جراحی ندهید، یک عمل نا موفق ممکن است باعث به خطر افتادن جان شما شود و یا نتیجه مطلوبی به همراه نداشته باشد و مجبور به انجام عمل ترمیمی شوید. برای انجام جراحی زیبایی، به دنبال پزشک متخصص، با تجربه و دارای سابقه کاری درخشان، باشید.

 

انواع جراحی هایی که برای زیبایی صورت انجام می گیرد:

 

به طور کلی می توان گفت یکی از پر طرفدار ترین و رایج ترین جراحی هایی که در کل دنیا انجام می گیرد مربوط به زیبایی صورت است که شامل بینی، چشم، فک، گوش و بخش های مختلف آن است. علت انجام این جراحی ها برای رفع عیوب هایی که در صورت است و با رفع آن ها می توان اعتماد به نفس فرد را به میزان زیادی بالا برد.

 

جراحی هایی زیبایی که در رابطه با چشم صورت می گیرد:

 

زمانی که فرد تصمیم به انجام جراحی های زیبایی چشم می گیزرد می تواند زیبایی و طراوت را به چهره فرد بازگرداند. جراحی هایی که برای زیبایی چشم صورت می گیرد به چهار دسته تقسیم می شود البته توجه داشته باشید که این جراحی ها با توجه به شرایط صورت به وجود آمده اند و برای زیبایی بیشتر و درشت کردن چم ها از آن ها استفاده می شود که ما در بخش زیر به شرح آن ها می پردازیم.

 

جراحی گوشه داخلی چشم

 

برش گوشه داخلی چشم و یا کانتوپلاستی که این روش بیشتر برای چشم های کشیده مورد استفاده قرار می گیرد برای اینکه چشم ها را به میزان قابل توجهی درشت نمود. در این روش به دلیل اینکه پوست پشت پلک به حالت برجسته بر روی چشم قرار گرفته باعث شده که چشم حالت پف کرده را نشان دهد که با استفاده از روش جراحی زیبایی کانتوپلاستی پوست اضافی که به آن اپی کانتال گفته می شود برداشته شده و چشم از حالت پف کرده خارج می شود و چشم درشت تر نشان می دهد.

 

بلند کردن پشت پلک

 

برای جراحی پهن کردن پشت پلک قسمتی که به عنوان نگهدارنده پلک پایین است را کشیده و آن را ثابت می نمایید که با انجام این کار پلک پایین به حداقل می رسد. یکی دیگر از مزیت هایی که این جراحی به همراه دارد این است که حالت اخمو بودن و خستگی فرد را به طور کامل از بین می برد و فرد را شاداب تر و جوان تر نشان می دهد.

 

جراحی گوشه خارجی چشم

 

به جراحی زیبایی گوشه خارجی چشم اپیکانتوپلاستی نیز گفته می شود. در این جراحی هدف از بین بردن پف قسمت بالایی پلک است برای اینکه هماهنگی با سایر قسمت های چشم داشته باشد. البته باید به این نکته توجه نمود که این جراحی زیبایی برخلاف سایر جراحی ها از ریسک بالایی برخوردار است و فقط در موارد خاص این جراحی صورت می گیرد.

 

جراحی زیبایی افتادگی پلک

 

پتوز نام دیگر جراحی زیبایی افتادگی پلک است. هدف از انجام این جراحی این است که پفی که بالای پلک قرار دارد را رفع نمود. افتادگی پلک ممکن است در در اثر عوامل مختلفی صورت گرفته باشد که با توجه به علت های آن جراحی صورت می گیرد.

 

جراحی زیبایی زاویه دهی فک به چه صورت انجام می گیرد؟

 

بسیاری افراد داشتن صورت باریک را می پسندند به همین خاطر جراحی زیبایی فک توانسته تا میزان قابل توجهی این نیاز افراد را بر طرف نماید و باعث می شود که صورت فرد باریک تر دیده شود. جراحی زیبایی زوایه دهی فک به دو طریق همراه جراحی و بدون جراحی انجام می گیرد.

 

در روشی که بدون جراحی انجام می گیرد با استفاده از ژل، فیلر، بوتاکس و چربی صورت می گیرد که ژل و چربی بخش های مختلف را برجسته می کنند و بوتاکس نقش کوچک کردن را بر عهده دارد. اما در روشی که با استفاده از جراحی صورت می گیرد قسمت چانه و فک پایینی فرد را برای باریک دیده شدن کوچک می نمایند.

 

اصولا کوچک کردن چانه را برای این انجام می دهند که فرد از نیم رخ زیباتر دیده شود. در این روش جراحی ابتدا از قسمت داخلی دهان شکاف ایجاد می کنند و استخوان های که باعث بزرگ دیده شدن چانه را بر می دارند و حالت چانه را نیز تغییر می دهند. توجه داشته باشید که برای اینکه استخوان های فک را برای کوچک دیده شدن بردارند این کار را به وسیله مته انجام می دهند و فرم فک را تغییر می دهند.

 

جراحی زیبایی بینی به چه طریق انجام می گیرد؟

 

به جرات می توان گفت امروزه یکی از پرطرفدار ترین و پرکاربرد ترین جراحی های زیبایی که انجام می گیرد مربوط به بینی است. این عمل در بین جوانان و نوجوانان از اهمیت و محبوبیت بالایی برخوردار است. در جراحی زیبایی بینی هدف اصلی متناسب نمودن ببینی با سایر قسمت های صورت است. اصولا جراحی که برای بینی در نظر گرفته می شود به دو روش بسته و باز انجام می گیرد که با انجام این جراحی ها عیوب بینی شامل کج و بزرگ بودن ، پهن بودن ، غوز داشتن و شکستگی را بر طرف می نماید. مدل های مختلفی برای انجام عمل بینی وجود دارد که با توجه به درخواست فرد برای آن انجام می گیرد که شامل عمل زیبایی طبیعی، فانتزی و نیمه فانتزی است.

 

اتوپلاستی و یا جراحی زیبایی گوش به چه صورتی انجام می گیرد؟

 

در جراحی زیبایی گوش می توان اندازه و شکل گوش را تغییر داد. به طور کلی می توان گفت موفقیت آمیز بودن جراحی زیبایی گوش تا حدود زیادی به درخواست های تغییر سایز و شکل گوش دارد. بنابراین می توان گفت انجام جراحی زیبایی گوش می تواند به میزان زیادی در اعتماد به نفس فرد و همچنین رفع عیوب گوش موثر باشد. اگر مشکل گوش بزرگ بودن و آینه ای بودن آن باشد با استفاده از بخیه زدن عضروف گوش لاله گوش را تا حدود زیادی به سر نزدیک نمود و از حالت آینه ای بودن خارج کرد. هنگامی که مشکل مربوط به متقارن نبودن گوش ها باشد یعنی یک گوش در موقعیت بالاتری نسبت به گوش دیگر قرار گرفته باشد با انجام جراحی گوش می توان آن ها را متقارن نمود.

 

جراحی زیبایی غبغب به چه طریق انجام می گیرد؟

 

به طور کلی برای از بین بردن غبغب دو روش که با استفاده از جراحی تهاجمی و جراحی بدون تهاجمی است انجام می گیرد. در روش غیر تهاجمی فرد با مشاهده اولین علامت های مربوط به غبغب می تواند آن را کنترل نماید که شامل انجام یک سری فعالیت های ورزشی برای جلوگیری از پیشرفت غبغب، رعایت رژیم تغذیه ای مناسب، رعایت یک سری حرکات منظم ورزشی، به کار گیری روش هایفوتراپی( تحریک پوست به کلاژن سازی) و همین طور استفاده از ماسک هایی که به خوب شدن غبغب کمک می کند.

 

 در روش غیر تهاجمی پزشک با استفاده از به روز ترین امکانات برای بهبود غبغب استفاده می کند. در این روش از تزریق داکسی کولیک اسید( شکسته شدن بافت های چربی و سپس از بین رفتن آن ها می شود)، انجام لیپوملتیک، مصرف داروی کیبلا، انجام مزوتراپی و همچنین انجام عمل جراحی لیفت غبغب برای بهبود غبغب استفاده می کنند.

 

این مطلب صرفا جنبه‌ی آموزش و اطلاع‌رسانی دارد. پیش از استفاده از توصیه‌های این مطلب حتما با پزشک متخصص مشورت کنید. برای اطلاع از برنامه کاری پزشکان و رزرو نوبت کلیک کنید.

Link Icon اشتراک گذاری:
whatsApp FaceBook Twitter Mail telegram

دیدگاه شما

پاسخ
user Icon
comment

1 نظر در صف بررسی

پزشکان پیشنهادی